Mijn Volgers

woensdag 25 april 2012

It's a Boy

Hallo lieve bloggers,
Hier is dan eindelijk een kaartje van mij, gemaakt met een 3D plaatje van Marieke. Het is ditmaal een geboorte kaartje geworden. Toen ik het plaatje geknipt had moest ik opzoek naar DP en dat was niet gemakkelijk. Zoals jullie kunnen zien zit er niet echt blauw in het plaatje, het is een beetje grijs/blauw. Toen maar mijn embossingsmallen tevoorschijn gehaald en met wit cardstock aan de gang gegaan.
Alle randen heb ik bewerkt met distress ink "Pumice Stone". De kinderwagen is een stans van MD en die heb ik uit grijs cardstock gestanst. De hoekjes is ook een stans van MD en ik heb ook nog een MS pons gebruikt. De stempel is van MD en is gestempeld op wit cardstock en gemat op grijs cardstock. Het strikje komt ook uit het knipvel, alleen heb ik er 3 op elkaar geplakt en bij de bovenste twee telkens een onderdeel weggeknipt. Het plaatje heb ik met 3D blokjes verhoogd op de kaart geplakt.
Toevallig start vandaag een nieuwe challege bij Fab'n Funky met de opdracht no DP, nou daar ga ik hem dus maar plaatsen hihihi.

 Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige post, het gaat nog niets beter maar ik blijf positief en doe het lekker rustig aan met weer een nieuwe lading pijnstillers.
Tot de volgende post maar weer.



28 opmerkingen:

  1. hoi sieta
    een pracht van een kaart en zeker met al die mooie gedistreste randen,geweldig!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schatje sieta een prachtig kaartje.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve kaart, en zo zie je dat je eigenlijk helemaal geen DP nodig hebt! Hij is zo prachtig!
    Liefs Ditta.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sieta

    wat een schat van een kaart en zo lief dat babytje

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje! Leuk met al die laagjes.

    Jij bent de eerste die het zegt en ik wist inderdaad niet dat de woordverificatie aan stond. Ik heb hem nu uitgezet, das een stuk makkelijker. Bedankt voor de melding!

    Fijne avond nog!
    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een schitterend kaartje. Liefs, marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, Sieta!! Heel mooi gedaan met je embossingmallen.....Mooie creatieve oplossing...
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo'n schattig plaatje Sieta en wat heb je het papierprobleem schitterend opgelost, het is een prachtkaart geworden! Jammer dat je nog steeds zo veel last hebt, ruggen.......praat me er niet van!!!!

    Gauw opknappen, liefs Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel lief kaartje en heel mooi gemaakt grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterend kaartje weer Sieta, heel mooi opgelost je papier probleem!
    Sterkte meid, het is blijft heel vervelend.

    Knuffel Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje Sieta!! Super! En beterschap zeg en sterkte!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig resutaat met het bewerkte witte cardstock. Erg mooie kaart! Wat naar voor je dat het nog niet beter gaat. Wat heerlijk dat er pijnstillers bestaan, hopelijk maakt dat het een beetje draaglijk voor je, sterkte!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Sieta,wat een leuk kaartje mooi gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart, mooi gedaan zo met al die laagjes embossingpapier.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg mooi Sieta! Zo zie je maar dat je geen DP nodig bent voor een mooie kaart! Succes met je rug!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Sieta, wat leuk om weer een kaartje te zien van je! Erg leuk gedaan met de kinderwagen en de emboss achtergronden. Ziet er helemaal super uit!! Hoop dat we gauw weer een prachtige kaart van je mogen bewonderen!

    Groetjes Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje en wat een lief plaatje.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi babykaartje Sieta, erg mooi met die embossing komt ook super over hoor als achtergrond.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is een erg leuk babykaartje geworden.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je bent ook niet voor één gat te vangen Sieta. Geen passend DP dan maken we passend DP. Schitterend gedaan. Met een heel stijlvol kaartje als resultaat.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gorgeous baby card, beautiful embossing...Thanks for joining us at Fab'n'Funky this week.
    Wendy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ohhh wowww Sieta,Wat een schitterend lief kaartje.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schattig kaartje, ik vind het plaatje van de baby ook zo lief.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een hele mooie kaart en heel kleur door de kleuren! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schatje Sieta!! Goed bekeken om zelf je DP te maken. Prachtig. Bij MMC(Magnolia Mania Challenge) is de nieuw challenge van start gegaan, mijn eerste als GDT, lol!! De challenge is Bingo. As je puf hebt, zou je een kijkje kunnen nemen. Wel vervelend voor je dat het nog niets verbeterd is. balen. Sterkte nogmaals. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Very pretty babey card! Thank you for joining us at Fab'n'Funky this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Weer een schatje mams. En erg leuk om je eigen DP papier te maken ziet er heel goed uit.

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.