Mijn Volgers

dinsdag 17 april 2012

Sending Hugs

Hallo allemaal, daar ben ik weer en deze keer met een kaart.
Dit model kaart wilde ik altijd nog eens maken en  hier is hij dan. De digi is er een van MoManning "loveya". Ingekleurd op Ameland met distress inkt. Tja er moest natuurlijk ook wat knutsel spulletjes mee hahaha. Samen met Cynthia zijn we een avond aan het kleuren geweest. De mannen voor de buis, de andere dochter met haar neus in de studieboeken (had de afgelopen en komende week tentamens) en wij aan het kleuren.
De volgende materialen heb ik gebruikt;
Distress inkpads
DP Majadesign "Mina Vänner Rosa-Marina"
Stansen van Spelbinder, Memory box en Marianne Designs
Plakparels en parellint
Bloemen uit de voorraad
Tekst van Cynthia
Bedel
Stickles "Frosted Lace"
Wondgaas
Hartjespin
Scrappers flos
Label
 Als je goed kijkt zie je dat een van onze poezen deze digi ook wel mooi vond. Normaal kan ik alles gewoon op mijn plank boven mijn hobbytafel laten liggen zonder dat een van de twee er ook maar naar omkijkt. Deze keer lag 's morgens het afdrukje op de grond en zitten er een aantal krasjes op.
Dus diegene die deze kaart ontvangt krijgt niet alleen van ons de hugs, maar ook van een van de poezen hihihi.

Met deze kaart wil ik meedoen bij;
Kreja Teja; maak een Easel kaart 
 ~~~~~~
 En nu wil ik jullie nog even wat vertellen, heb je even tijd? hihihi
Ten eerste ben ik gestopt bij De Creatieve Zebra als designer. Het was voor mij geen gemakkelijke beslissing, vooral omdat het bij Priscilla op dit moment niet zo lekker gaat. Maar ik zat er al een tijd tegenaan te hikken en heb nu maar de knoop doorgehakt. Zoals een enkeling misschien al heeft vernomen kan je tot op dit moment nog steeds niet je gemaakte kaart op het blog plaatsen en daar voel ik mij behoorlijk rot door, want ik stimuleerde jullie in een vorige post wel om vooral mee te doen. Sorry dames, ik kan er helaas niets aan veranderen. Ik wens Priscilla vanaf deze plek nogmaals heel  veel sterkte en suc6 verder met haar webshop en challenge blog.
~~~~~~
En nu het volgende,
Ik heb op dit moment behoorlijke rugklachten en vooral opstart problemen.
Ik ben al bij de huisarts geweest en die denkt dat het de spieren zijn en me naar huis gestuurd met Ibuprofen 600 mg en Diazepam voor de nacht. Afgelopen maandag naar de fysio geweest.
Ik moet vooral blijven bewegen maar mag niet te lang stil staan en zitten.
Nou daar houd ik me maar aan want ik ben o zo bang voor nogmaals een hernia, ik heb er al twee gehad en vooral de laatste was verschrikkelijk en ben daar dan ook uiteindelijk aan geopereerd.
Dus het kaarten maken komt even op een laag pitje te staan, want ik kan nu niet lekker doorwerken eraan. Ook bij jullie langskomen zal in etappes gaan en misschien zal ik niet bij elke kaart een reactie plaatsen. Ik hoop dat er snel wat vooruitgang in komt zodat ik lekker weer "normaal" kan knutselen.

Bedankt voor jullie bezoek en alle fijne reacties, ik geniet er zo van om ze te lezen.
Tot de volgende post.



32 opmerkingen:

  1. Wat weer een snoepje van een kaart!!! Leuk dat het ook door de poezen gewaardeerd wordt, zo'n mooie kaart!
    Heel veel beterschap met de rug, doe maar rustig aan, gezondheid is belangrijk en die mooie creaties maken komt dan wel weer....
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, vooral nu die gesigneerd door een van je katten! Maar je rug, das niet zo mooi. Hoop voor je dat het snel weer beter gaat. Doe rustig aan! De rest komt dan vanzelf weer.
    Liefs Ditta.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sieta,
    Wat een vervelend nieuws. Nou denk eerst maar even aan jezelf dat knutselen komt vanzelf wel weer. Luisteren naar je lichaam dat is nu even heel belangrijk en ik weet hoe dat is (ben nu ook al tien weken thuis i.v.m. een infectie aan mijn evenwichtsorgaan.)
    Maar je kaartje ziet er weer geweldig uit. Het is maar goed dat je even het verhaal van de poezenknuffel vertelde, ik had het denk ik niet gezien.
    Doe het rustig aan de komende tijd. Ik hoop snel weer iets van je te horen.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart!!
    En ik hoop dat het snel wat beter gaat met je rug Sieta.
    Doe rustig aan!!
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een schitterende easelcard Sieta, gaaf gemaakt!
    Wat vervelend allemaal meid maar doe maar rustig aan en denk eerst aan jezelf, je blog loopt niet weg!
    Heel veel beterschap met je rug en ik hoop dat je snel weer de oude bent.

    Knuffel Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sieta,
    Wat een mooi kaartje, het is idd een schitterende en lieve digi, mooi gemaakt alles bij elkaar.
    Ik wens je veel sterkte en beterschap toe.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Och jee, wat een verhaal!

    In ieder geval is je kaart echt super mooi!!!
    Ik heb ook een afdrukje van die stempel gekregen van mijn vriendin. Maar ik ben er nog te zuinig op, om hem te kleuren, bloos, bloos!
    Dat model vind ik echt super leuk!!!

    Jammer dat je de beslissing hebt moeten nemen om te stoppen bij dat design team. Maar het is belangrijk je hart te volgen!
    Wanneer je rug weer beter gaat en je weer lekker aan het freubelen bent, komt er wellicht weer wat nieuws op je pad. Je kaarten zijn immers altijd super!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend kaartje Sieta die digi is ook 1 van onze fovorieten. Wat een vervelend nieuws voor je. Nu maar hopen dat het snel beter wordt met je rug. Doe rustig aan.
    We zijn blij dat je de candy mooi vind. Nogmaals veel plezier ermee.
    lieve groetjes Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje weer Sieta. En ik wens je veel sterkte met je rug. Gewoon even rustig aan doen en als het dan weer beter gaat, dan kan je weer lekker aan de freubel.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. He jasses Sieta wat lees ik nu toch voor vervelends!! Deze rugpatient voelt helemaal met je mee en draait ook al weer ruim 1,5 week op Ibuprofen en heel vaak onder de rode lamp om maar aan de pruttel te blijven. Ik neem aan dat je nu ook even niet aan het werk kunt en ik duim echt voor je dat de fysio en de pillen voor wat ontspanning zorgen en het snel weer beter gaat en zeker geen hernia is!!!!!!
    Je kaart is wel weer zo'n dotje, beeldig afdrukje met extra handtekening, hihihi en zo veel lieve details!!!! Daar teren we dan maar even op maar ik hoop heel snel weer een goed bericht en leuk kaartje te zien!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, wat een schattig en super mooi kaartje heb je gemaakt. Bedankt voor je deelname aan de challenge van KreaTeJa en heel veel sterkte met je rug.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel verhaal Sieta. Maar om te beginnen met je kaart die is prachtig, mooi model en veel moois op te zien. Wat jammer dat je stopt als DT maar je moet er wel 100% achterstaan om het te doen. En ik snap je beslissing. Wat verevelend van je rug, dat wordt dus rustig aan doen. En het freubelen en bloggen komt wel weer.

    Wat een prachtige candy heb je gewonnen bij Tessa en Anke.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ohhhh schitterend !! liefs, marion

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi Sieta,
    een pracht van een kaart....geweldige afdrukje.
    en jij veel sterkte en ik hoop dat het langzaamaan toch een beetje op gaat knappen en dat het niet met een hernia te maken heeft.
    succes!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt met deze schattige digi.
    Ik hoop dat het snel weer wat beter gaat met je rug, doe het vooral rustig aan.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw zeg wat een mooi kaart en prachtig ingekleurd!!!
    Wat vervelend van je rug zeg, doe maar lekker rustig aan hoor en heel veel beterschap!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Sieta

    Wat een prachtkaart en die digi is zo leuk je hebt er wat moois van gemaakt ik wil je heel veel stekte toewensen en denk aan jezelf meis

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat vervelend dat je zo'n last van je rug hebt, ik hoop dat het gauw beter wordt. Wel jammer dat je moest stoppen, maar in zo'n geval moet je natuurlijk eerst voor jezelf kiezen. Je kaartje is prachtig, erg leuk model.
    groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goeiemorgen Sieta, wat een schitterend mooie easelkaart heb je gemaakt met hele mooie kleuren. Fijn toch dat je katten je kaart ook mooi vinden. Ik wil je heel veel sterkte toewensen met je rug.je kaarten komen vanzelf wel weer. Een hele fijne dag, lieve groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig gedaan en sterkte.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Buiten een geweldig mooi easelkaartje is het andere berichtje niet zo mooi. Ik hoop dan ook echt met je mee dat het niet weer een hernia wordt. Dus reageer maar lekker minder bij ons, wij wachten wel, gebruik de tijd dat je even kan zitten, maar lekker aan knutselen.
    Veel sterkte
    Gtroetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schitterende kaart Sieta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik wil beginnen met je rug: Doe rustig aan en het actief bloggen komt wel weer. Je gezondheid gaat voor alles! Ik hoop dat het niet weer een hernia wordt.
    Nu je kaart: Schitterend vind ik die Sieta! Ik zie zoveel mooie dingen erop! En natuurlijk bedankt voor het mee doen met de challenge van het Krea Teja team blog.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Sieta , wat een prachtige easel heb je voor onze challenge gemaakt !! Bedankt voor het meedoen bij KreaTeja ! Sterkte met je rug. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtig kaartje leuk stempeltje en wat leuk dat je poezen je werk ook zo waarderen ha ha .
    Succes met je rug en doe kalm aan.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke kaart en zo mooi ingekleurd,sterkte met de gezondheid.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een super mooie kaart Sieta en een hele leuke vorm!! Mooie kleuren en super details. De afbeelding is echt een schatje!! Bedankt ook voor het meedoen met de KreaTeja challenge. Ik wens je veel sterkte toe met je rugklachten en ik hoop dat je met fysio weer wat beter gaat voelen. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt. En zo mooi gekleurd! Sterkte met je rug! Lijkt me vreselijk om zo lang pijn te hebben. Ik hoop dat je weer mag herstellen.
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een schitterende kaart Sieta!! Prachtig model en weer zoveel moois om naar te kijken. Meid, doe het rustig aan je hebt maar één lijf/rug. Maar wel ontzettend vervelend voor je. Kan me voorstellen dat je ervan baalt. Heeeeel veeeeel beterschap!!!! En een dikke knuffel. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een dotje Sieta, ik vind die ezelkaartjes altijd zo leuk, het geeft ook elkker veel extra ruimte om te versieren vind je niet?! Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Apart van vorm en erg mooi geworden. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  32. dat ziet er echt super schattig uit!

    Leuk dat je meedoet met de challenge van krea teja.
    groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.