Mijn Volgers

donderdag 31 mei 2012

Butterfly

Hallo lieve blogger,
Deze keer even een korte post. Ik baalde aardig dat ik de regels bij Less is More niet goed had gelezen, daarom dit kaartje gemaakt.

 Ik wilde toch deelnemen aan de challenge en had nog 1 dag de tijd om er daar een te plaatsen.
Kaart gemaakt met een Spellbinders-stans, daarop paars cardstock en daarop weer wit cardstock wat met een embossingsmal bewerkt is. De vlinder is een stans van Cheery Lynnen de plakpareltjes waren wit en heb ik met copic-markers op kleur gemaakt.
Dus deze doet mee bij; 
Less is More; Not a Square
AnMaCreatief; Embossing

Ik ga hem gauw plaatsen, tot de volgende post.


25 opmerkingen:

  1. hoi sieta
    wat heb je er een prachtkaart van gemaakt ,ook die ge-emboste achtergrond ziet er supermooi uit!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sieta,

    Ik vind het een erg mooi kaartje geworden. Less is more ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is ook erg mooi.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is net zo mooi hoor Sieta, en heeft een erg chique uitstraling, succes bij de challenge.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een prachtige kaart! maar nu ben ik toch benieuwd waarom die andere niet mee had mogen doen...

    Deze kaart mag je ook nog meelaten doen met de challenge van AnMaCreatief, daar is de challenge embossing! Deze duurt alleen nog maar tot 10.00 uur vanavond...

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card with the embossing and intricate butterfly :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lotte, het mag geen (gewoon) vierkante of rechthoekige kaart zijn. Er moet een model in zitten.
    Deze kaart is dan wel vierkant maar heeft een model hihihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind em weer prachtig geworden, Sieta!!! In mijn lievelingskleuren en met mijn lievelingdier.....
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ow... Dat had ik dan ook vast niet goed begrepen ;-)

    Leuk dat je nog meedoet met de challenge van AnmaCreatief!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sieta, je kaart is erg mooi gemaakt ,ik hou wel van deze kleuren. Jammer dat je kaart niet aan de eisen voldeed. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een beauty is dit weer en ook nog in mijn favoriete kleur. Ook ben ik gek op vlinders, dus deze past helemaal in mijn straatje. Wat gezellig dat je nog eens meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtige kaart en zo snel klaar
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi kaartje met die vlinder.
    prachtig
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart Sieta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg mooi kaartje, prachtig zo met de vlinder embossing achtergrond!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind dit een prachtige kaart geworden! Heel mooi met die vlinder erop...
    Gezellig dat je nog eens meedoet met de AnMaCreatief embossingchallenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superb card Sieta!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind het een prachtkaart Sieta een hele stijvolle kaaart

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hij is wel mooi geworden ondanks dat het snel moest.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ook deze is prachtig, Sieta. Suc6 met de challenge!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ook deze is heel erg mooi geworden en gelukkig mag hij nu wel meedoen, veel succes met de challenge.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige kaart Sieta! Heel erg mooi met de grote vlinder en wat een mooi ondergrond.
    Fijn weekend.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. prachtige kaart ondanks dat je een dag ervoor had. jammer dat het overnieuw moest doen.
    deze kaart met die vlinder is prachtig!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik vind hem heel mooi Sieta, de kleuren ook gaaf!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.