Mijn Volgers

dinsdag 8 mei 2012

Durf jij ze te laten zien?




Hallo lieve bloggers,

Via het blog van Heidy kwam ik hier terecht.
Op het blog van Sandra staat een erg leuke uitdaging maar je moet het wel durven hihihi.
En wat dat is zal ik uitleggen.
De uitdaging is om je aller eerste kaartjes die je op je blog hebt geplaatst nogmaals te laten zien.
Ik ben gaan kijken wat dat is geweest en moet eerlijk bekennen dat, nu ik ze terug zie, ze wel erg amateuristisch  gemaakt zijn hihihi.
Maar ik denk maar zo, we zijn allemaal vrij eenvoudig begonnen toch? Als ik kijk wat voor scrapspulletjes ik toen had en nu heb, is dat een wereld van verschil, plus de ervaring die ik in de loop der tijd heb opgedaan. Maar niet langer gepraat, hier komen ze dan.
Dit was mijn eerste kaart
Kaart 2
Kaart 3
Ook mag je wat van je nieuwste kaarten laten zien, dus hier wat nieuwere kaarten.

Wat een verschil hé, maar dat komt natuurlijk door de vele kaartjes die ik inmiddels gemaakt heb en dat ik meer materiaal heb om te scrappen. En natuurlijk niet te vergeten al het moois wat ik via jullie blog voorbij zie komen, wat uitnodigt om vooral door te gaan.
Durven jullie het ook aan om de eerste kaartjes te laten zien, ik ben er wel erg nieuwsgierig naar hihihi.


18 opmerkingen:

  1. Hoi Sieta,

    Echt wel leuk en zelfs jouw eerste pogingen vind ik helemaal niet zo slecht maar je latere zijn gewoon WOW (vooral de middelste die hier op mijn plank staat, hihihi!!).

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow what a difference your colouring is so pretty now! hugs rebekah xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zag het idee al voorbijkomen en vind het erg leuk bedacht. Ook bij jou vind ik de eerste kaarten niet slecht hoor. waarschijnlijk ben je alleen bij jezelf zo kritisch. Zal straks mijn eerste ook weer eens bekijken hihi. Zal wel vreselijk zijn. Je laatste kaartjes zijn stuk voor stuk plaatjes, echt heel mooi.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een erg leuk idee maar jouw eerste kaartjes zien er ook nog niet zo slecht uit je kunt wel zien dat je anders bent gaan werken,we durven meer met onze kaarten en we hebben natuurlijk meer spulletjes .Hi Hi Hi
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig Sieta,leuk dat je het ook aandurft hihi!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je kaartjes van het begin nog niet zo slecht hoor, ik vind die tweede met babyrompertjes eigenlijk toch wel erg leuk, maar wel een wereld van verschil met wat je nu maakt, idd. ervaring en héél véél spullen, ik herken het.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hi hun
    many thanks for joining in on my before and after challenge, your befores are pretty good as they are lol much better than mine where, but your afters are stunning,
    hugs sandra xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WOW, your style is so different now to how it was when you started, love your cards. Joey x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, your more recent creations are fantastic - you certainly have created your own style! Sheena xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi Sieta,
    geweldig leuk hoor al die 1e kaartjes echt maar je nieuwere zijn inderdaad véél mooier maar ik denk dat we dat allemaal wel zullen hebben. Ik denk dat ik bij mezelf wel zal gaan huilen haha.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. inderdaad sieta je ziet het verschil.
    maar zoals je zegt het komt ook door de ervaring en de spullen die je de afgelopen jaren erbij hebt gekregen.
    maar het is wel super leuk om te zien.
    en je eerste kaartjes zien er helemaal niet slecht uit hoor.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van de eerste tot de laatste heel mooi.en ik vindze hoeven niet altijd over de top te zijn
    Ik heb iets wat hier waarschijnlijk niet hoort ik heb je al een paar keer een mail gestuurd om te zeggen dat ik een layout van je heb meegenomen en ik vroeg mij af hoe ik jou blinkie op mijn blog krijg en als ik een nieuwe layout wil meenemen moet ik de andere eerst verwijderen of kan het er zo overheen ik ben een beginneling dus ik moet alles nog leren je moet het maarverwijderen als het hier niet mag (de mailtjes kwamen steeds terug)maar je maakt hele mooie dingen.
    groetjes Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. nou dat val best mee toch ieder begin is moeilijk je kan niet gelijk een super gave kaart maken de eerst keer mijn eerste kaarten zijn in de vuilnis bak beland dus en jou eerste kaartjes zien er heel mooi uit beter als de mijne grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jou eerste kaarten zien er nog leuk uit, maar de mijne met theezakjes,dat wil je niet zien hoor.!! Je laatste kaarten springen er echt uit wat mooi gemaakt. Fijne avond Sieta en groetjes van Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig om te zien hoe je eerste kaartjes waren en hoe nu! Wat een verschil. Maar je krijgt idd steeds meer spullen en ideeen om die weer toe te passen op kaarten. Jou eerste kaartjes zien er beter uit dan die van mij!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende kaarten Sieta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat leuk om het verschil te zien.

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.