Mijn Volgers

woensdag 16 mei 2012

Een doosje

Hallo lieve bloggers
Op het blog van Marga zag ik een kijkdoosje die ik al eens in 2010 had gemaakt maar volgens mij nog niet op mijn blog had geplaatst. Dus bij deze wil ik jullie hem alsnog even laten zien. Hij is gemaakt met een 3D plaatje en Papicoler cardstock.
Hier is het doosje dicht en kan je zo de beker met bloemetjes erin zien door de opening die ik met een SB stans heb gemaakt.
Zo ziet hij eruit als het doosje open is. Rechts een vlopje waarin je eventueel geld kan doen.
Hier even een close up .
Willen jullie hem ook eens maken?, dan is hier het patroon met alle maten erop.
Klik op het plaatje zodat je hem groter kan bekijken.

Het is erg leuk om te maken en dat ga ik zeer zeker nog eens doen en dan versieren zoals ik nu mijn kaarten bewerk. Aan dit doosje kan je zien dat ik wat het scrappen betreft nog een amateur was hihihi.


21 opmerkingen:

  1. Wat leuk die ga ik ook een keer maken bedankt voor het patroon.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk totaalplaatje Sieta, gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig doosje Sieta!1
    Ik ga hem vast ook eens maken.
    Bedankt dat je het patroon met ons deelt.

    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja misschien wel een amateur maar wel een veelbelovende Sieta! Het doosje is enig, dank voor het patroon!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh wat een grappig kijkdoosje is dit! Leuk model en mooi dat vlopje erin! Bedankt voor het ptroontje.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat superleuk zeg, prachtig model ook. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het een prachtig doosje, leuk model, ik heb het patroon opgeslagen, die ga ik ook eens maken...
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sieta, wat leuk dat je dit al een jaar terug heb gemaakt, die van mij is iets anders gemaakt maar het lijkt er wel op hoor. Leuk.!! Je doosje is prachtig gemaakt met leuke inhoud. Een hele fijne avond en groetjes van Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sieta

    Wat een lieffie en zo mooi gemaakt complimentjes hoor

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig doosje Sieta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind hem prachtig en ga hem zeker eens maken.
    Dank je wel voor het patroon.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een super mooi doosje sieta, heel mooi gedaan.
    en bedankt voor de template.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattig doosje. Leuk model ook. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig doosje Sieta. Heel mooi gemaakt.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een leuk en lief doosje. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk doosje Sieta en ben benieuwd naar hoe je hem nu zal maken ;-)
    Bedankt voor het patroon, heb hem opgeslagen!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig leuk doosje misschien ga ik het ook een proberen. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een leuk doosje, heel mooi
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super mooi doosje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw wat mooi. Schitterend model dit kijkdoosje. Ik heb hem ook opgeslagen. Ik vind dit 3d ook wel weer heel mooi erbij.Prachtig in deze kleuren.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel erg mooi doosje,
    heel mooi gemaakt.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.