Mijn Volgers

donderdag 10 mei 2012

Een kaartje voor Pascal

Hallo lieve bloggers,
Gister middag/avond kreeg ik een telefoontje van Cynthia dat Pascal een klein ongelukje had gehad. Hij was namelijk thuis lelijk gevallen en klaagde dat zijn dikke teen pijn deed. Dit bleef maar aanhouden en toen is Cynthia toch maar even met hem naar het ziekenhuis geweest om foto's te laten maken. Er was gelukkig niets gebroken maar er zat wel een scheurtje in een van de botjes in zijn voetje. Nu zit hij voor 2 weken in het gips en mag er niet op staan of lopen en dat is natuurlijk niet niks voor een actief jochie van bijna 4 jaar.
Nu had ik voor een poosje terug op het blog van Joke een erg leuke kaart gezien die zij voor haar kleinzoons had gemaakt. Ik heb haar gevraagd van wie de 3D plaatjes waren want het leek mij wel leuk om daarmee een verjaardagskaart voor Pascal te maken. Ik kreeg netjes een mailtje van Joke met antwoord op mijn vraag en ik ben toen op zoek gegaan. Maar ja kon natuurlijk moeilijk kiezen en ik heb toen twee knipvellen besteld en een daarvan is deze hier op de kaart. Maar nu is het geen verjaardagskaart geworden maar een beterschapskaart.

Pffff wat een geknipt is dit geweest, mijn vingers deden er gisteravond gewoon pijn van hahaha. Maar zeg nou zelf, zijn het geen leukerds voor op een jongenskaart?
Het knipvel is van Safuri "Sandy & Ralf ". Het DP is van Maja Designs en wat uit mijn restjes bak en voor de kaart heb ik Papicoler cardstock voor gebruikt.. Verder nog stansjes van Spellbinders, een lintje en een tekststempel.
Morgen de kaart even op de post doen dat komt hij misschien zaterdag wel aan.

Met deze kaart wil ik meedoen bij;
Crafty Creations; Frame It
Creative Crafts Chall.Anything goes
Deep Ocean Chall.; Use Punch/Dies
Southern Girls Chall.; About the boys

32 opmerkingen:

  1. Ach wat zielig voor zo'n joch! Je kaartje is geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superlief kaartje Sieta voor het kleine mannetje, daar wordt ie vast heel blij van!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi patroon! En lekker stoer die 3D-plaatjes! Daar zal hij blij mee zijn! Ocharme, heel erg voor een actieve kleuter om stil te moeten zitten! Nu zal het wel lukken, want hij zal zeker lang naar zo'n mooie kaart kunnen blijven kijken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach de kleine prul in het gips, dan zal jouw kaartje een welkome afleiding zijn Sieta want daar kan hij volgens mij heeeel lang met heeeeeel veel plezier naar kijken!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super stoere kaart, Sieta.
    Zielig voor zo'n jochie en dan ook nog veel pijn. Hij vindt je kaart zeker helemaal geweldig net als ik hier.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig mooie kaart. Super!
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sieta, wat zielig voor het kleine manneke, maar dit kaartje zal hem er doorheen slepen hoor die 2 weken zijn hopelijk snel om. Schitterend gemaakt.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi sieta
    wat een leuke stoere kaart voor jou kleine kleinzoon met pijn en dan word die weer vrolijk van de mooie kaart van oma:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje is dit.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke kaart Sieta, geweldig model en ik vind die afbeeldingen helemaal leuk! SNeu hoor voor Pascal, ik hoop dat het snel beter gaat. Ik heb trouwens candy op mijn blog, misschien leuk om mee te doen?? Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart! Dat zal je kleinzoon vast erg goed doen!!! Prachtige 3d's, een heel geknip idd, maar wel heel erg de moeite waard! Ook een leuk model kaart....
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  12. je hebt wel een vrolijke kaart voor hem gemaakt sieta, een super kaart.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Met deze schitterende kaart kan hij heel veel kijken, draaien en open en dichtdoen.. Wat een leuk modelletje zeg! Hopelijk krijgt hij snel zijn bewegingsvrijheid weer terug!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schatje Sieta daar zaj je kleinzoon wel heel blij mee zijn ik vind het een super mooi kaart

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Sieta wat heb je een leuke kaart gemaakt voor je kleinzoon, heel vrolijk en leuk met de verschillende knipplaatjes. Hier zal hij vast blij mee zijn! Niet niks om in het gips te zitten voor een actieve kleuter.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Sieta,wat is hij mooi geworden leuk jouw plaatje.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow, wat een prachtige kaart!!! Hij zal er blij mee zijn zeg!! Wat sneu voor hem!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat is dit kaartje...GAAF!
    schitterend voor je kleinzoon. GEWELDIG!
    alleen jammer dat je kleinzoon met z'n voet in het gips zit. bah. voor zo'n klein ventje.
    beterschap!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een lief kaartje voor Pascal en wat sneu voor hem.
    Leuk knipvellen zijn het.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een stoere beterschapskaart heb je gemaatk voor je kleinzoon. En het extra flapje is ook alzo leuk. Kan me voorstellen dat je geen vingers meer over had van het al dat knippen maar het resultaat mag er zeker zijn.
    Hopelijk herstelt hij snel.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een pech voor Pascal en natuurlijk ook voor Cynthia, zal inderdaad best pittig zijn de kleine man in toom te houden. Hij is vast blij met zijn kaart. Die is wel weer heel stoer.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh, oh wat is deze SUPER gaaf geworden. Zo'n leuk model en wat een gave plaatjes. Daar zal de pechvogel best vrolijk van worden.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een geweldig kaartje en die 3d plaatjes zijn idd erg leuk voor een jongenskaart.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kaart Sieta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow, wat een geweldig leuke kaart is dit, mijn complimenten!
    Ik ga me nog een keer aanmelden als volger, want ik krijg je berichten gewoon niet automatisch in mijn leeslijst. Geen idee hoe het komt, dus ga ik dit maar eens proberen. Wie weet helpt het.
    Heb dus ook even teruggekeken naar je prachtige kaarten, die ik dus steeds mis. En je eerste kaart valt er inderdaad erg bij in het niet :)

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Toen ik vanmiddag thuis kwam van het werk zei Pascal meteen: mama ik heb een kaart van oma! Ha ha de mannen durfden niet het strikje los te maken dus dat heb ik maar gedaan. Vraagt Pascal aan mij: mama wat is dat? Dus ik: dat is een stuurwiel voor de boot. Zegt Pascal heel eigenwijs: nee mama dat heet een roer hi hi. Je kaartjes is dus goed in de smaak gevallen en er valt een hoop op te zien dus die zullen we nog vaak bekijken. Namens Pascal super bedankt!

    Liefs,

    Je dochter

    Ps. Op mijn blog staat een foto van zijn gips

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow....This is a fabulous boy card. Love this style of card. Thanks for joining our challenge this fortnight. Kx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ocherum!!!! Daar zal je dochter de handen nog aan vol hebben...Maar je kaart is helemaal geweldig. Superleuk!! Beterschap voor je kleinzoon. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  29. amazing card sweetie!!!
    Thanks for joining us at Creative Craft Challenges!!
    hugs
    xMx

    you can visit http://whenthescraphitsthefun.blogspot.com/
    for my free digis!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wauw, Sieta, je maakt niet alleen mooie lo's maar ook je kaarten zijn super, wat een schatje is het! Natuurlijk ben ik hier ook volger geworden :D.

    Liefs, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  31. WOW! what a lovely card any boy will love it.... great tri fold card and the images are devine! Thanks for joining us at SGC. XOX Tania

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.