Mijn Volgers

woensdag 9 mei 2012

Geldmapje

Hallo lieve bloggers
Ten eerste een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers, super dat jullie mijn blog de moeite waard vinden om te volgen. Ik hoop dat ik jullie wat inspiratie kan geven met mijn creaties.
Dit geldmapje heb naar aanleiding van de sketch bij Dutch Card Lovers gemaakt.
Mijn broer is vandaag jarig en dat gaan we zaterdag vieren. Zijn verlanglijstje met kleinere cadeautjes was leeg maar hij heeft nog genoeg op zijn grotere cadeau lijstje staan. Dus dat houd in geld geven, maar dat is niet zo leuk in een gewone envelop, daarom heb ik dit mapje gemaakt.
Dit is de binnenkant, ik heb er even wat geld in gestopt voor de foto.
Hier zie je de band die om het gesloten mapje komt.
Ook de achterkant heb ik bewerkt, zodat het een mooi geheel vormt. 
Dit zijn de materialen wat ik gebruikt heb;
Geel en Rood/Bruin cardstock
DP weet ik zo niet van wie deze is, komt uit de restbak
Pons van Martha Stuward
Stansen van SB en MD
Embossing folders
Touw
Stempels

Met deze kaart wil ik meedoen bij;
Dutch Card Lovers; sketch
AnMaCreatief; Embossing
Scrap-Cards Chall.; Envelopkaart





33 opmerkingen:

  1. Hoi Sieta,

    Wat een prachtige mapje is dat zeg! Zo wordt het bijna nog leuk om geld te geven ;) Heel fijne verjaardag as zaterdag bij je broer!

    Groetjes Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh wowww Sieta,wat heb je dit schitterende gemaakt.
    Lekker vrolijk zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk geldmapje!
    Erg leuk om weg te geven.

    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een perfect kadomapje heb je ervan gemaakt zeg wat een luek idee. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sieta,die is leuk mooi de kleurtjes. Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo wordt geld geven nog leuk. Een heel mooi en vrolijk geheel!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow wat leuk gemaakt Sieta echt super mooi en van die heerlijke kleuren

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, dat zal vast en zeker mooi vinden ! Ik vind het schitterend. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat een leuk geldmapje heb je gemaakt. Ik vind het ook een hele leuke sketch. Je broer zal er vast blij mee zijn.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow wat een gaaf kaartje en prachtig gemaakt sieta.
    vast gefeliciteerd met je broer een gave geldkaart.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk mapje heb je gemaakt met vrolijke kleuren. Groetjes en een fijne avond, Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi gedaan!! Vind jouw cadeauwikkel en kaart heel apart! Je hebt er heel wat werk aan gehad, maar het ziet er super uit!!
    Fijn dat je meedoet met DCL.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supergedaan en dit is idd een veel leukere manier om iemand geld te geven voor zijn verjaardag. :)
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg mooi gemaakt en wat een leuke uitwerking van de sketch, super hoor.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi mapje geworden.
    Dit is ook veel leuker dan geld in een gewone vlop.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geld geven is idd lang zo leuk niet, maar met zo'n prachtig mapje is het helemaal niet meer erg.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat ziet er super uit.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat mooi, leuk en bruikbaar Sieta, die ga ik nog eens van je lenen in de toekomst, dus op het lijstje.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk idee om de sketch op deze manier te verwerken! Prachtig kadootje.
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig mapje om geld cadeau te geven!

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een superleuk idee zo Sieta, mooi gemaakt hoor en leuke kleurtjes!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Sieta,wat een leuke manier om geld te geven(en te krijgen)Heel mooi afgewerkt,voor,achter en binnenin.Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat heb je een prachtige creatie gemaakt! Lekkere vrolijke kleurtjes....daar is je broer vast erg blij mee!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ontzettend leuk, heel origineel, heel mooi, erg tof dus!
    Bedankt voor het meedoen bij DCL!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel leuk bedacht zo. Zelf zou ik niet voor deze kleurencombinatie gekozen hebben, maar als ik dat dan zo zie bij jou, vind ik het heel mooi.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat ontzettend leuk gedaan en heel leuk papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Nice Sieta!! Vrolijk papier ook. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat een leuk idee en mooi gedaan
    bedankt voor je deelname aan dcl
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ik vind het prachtig! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat prachtig gemaakt weer en zo is het inderdaad veel leuker om een bijdrage te doneren voor een groot cadeau. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat heb je een geweldig mooi geldmapje gemaakt! Leuk dat je verschillende soorten embossing hebt gecombineerd.
    Gezellig dat je meedoet met de AnMaCreatief embossingchallenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een super leuk idee! Ik vind het mapje erg mooi geworden!
    Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat heb jij een vrolijke enveloppe gemaakt zeg. Daar zal de ontvanger vast heel blij mee zijn.
    Super gedaan.

    Bedankt dat je meedeed met onze challenge.

    groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.