Mijn Volgers

maandag 14 mei 2012

Veel Liefs

Hallo lieve bloggers
Welkom nieuwe volgers, leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden. Ook iedereen bedankt die een reactie hebben achter gelaten bij mijn vorige post. Ik heb ze weer met veel plezier gelezen.
Deze kaart heb ik gemaakt naar aanleiding van de challenge bij het hobbyjournaal challengeblog. Hier hebben ze een sketch die echt een uitdaging is om te maken.
En dit is mijn uitwerking ervan geworden.
De kaart zelf is van wit cardstock, daarop DP van Maja Designs. Verder heb ik nog licht blauw en ecru cardstock gebruikt. Alle randen opgeruwd en bewerkt met distress inkt. De stansen die ik gebruikt heb zijn van SB en MD. Bloemen van WCO en uit de voorraad. Een strik gemaakt van een lintje en op de bloemetjeslint onderaan heb ik, net als op de vlinders, hotfixsteentjes geplakt. Het plaatje is van Marianne Designs en omdat er een heel klein beetje blauw inzit heb ik dus ook verder nog wat blauw op de kaart verwerkt.
Ook een binnenkant beplakt en ik geloof dat ik de andere kant ook nog ga doen, maar dan moet ik eerst nog even kijken als ik nog DP hiervan heb hihihi. De stans die ik hiervoor gebruikt heb komt bij de boekenvoordeel weg.

Met deze kaart wil ik meedoen bij;
Creatalicious: Bingo "Flowers, Ribbon en Use tree punches

Bedankt weer voor het langskomen en tot de volgende post.



23 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje en wat een mooi papier heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart!! Mooie details en prachtig papier.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw !! schitterend !! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig Sieta, mooi compleet plaatje hoor.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart en prachtig papier!! ziet er weer toppie uit!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dat Majapapier toch mooi en wat heb je er een schitterende kaart mee gemaakt Sieta! Prachtig hoe je dat zachte blauw van het plaatje weer terug laat komen in het papier, de bloemen en de hotfixsteentjes!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend vintage kaartje.
    groetjes Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi sieta
    wat een geweldig mooie kaart zowel de kleuren super maar ook al die lieve mooie bloemen!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaart heeft weer een heel hoog wow gehalte!!! Wat een schitterende romantische vintage kaart. Bruin en blauw is ook zo'n mooie combie!! En er is weer zoveel moois te zien. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart Sieta,

    en bedankt voor je reactie.Groetjes Greet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig vintage kaartje leuke afbeelding, en de details erop helemaal af ook leuk dat je de binnenkant heb versierd
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, Sieta, wat is die weer mooi. Schitterend papier in mooie kleurencombinatie bruin en blauw. Lief plaatje erop en fraai versierd.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend kaartje is dit geworden.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goeiemorgen Sieta, wat een hele mooie kaart heb je gemaakt en je papier is prachtig, Een hele fijne dag,groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Sieta wat een mooie kaart met allemaal mooie dingen erop prachtig gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wow schitterende vintage kaart sieta, prachtig afgewerkt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wow wat een geweldige kaart heb je er mee gemaakt zeg , schitterend

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wooow wat een schitterend kaartje, prachtig!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw wat een schitterende kaart, prachtige details. Vind je bloementoef ook zo mooi! Heel romantisch vintage kaartje.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterende kaart Sieta,lief plaatje.
    Heel mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterende kaart, heel mooi papier en leuke details heb je gebruikt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schitterende kaart Sieta, heel mooi gemaakt!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. nou dit is met recht een schitterende kaart
    erg mooie kleurencombi
    vind blauw/bruin zowiezo erg mooi
    ja echt een mooie vintage kaart

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.