Mijn Volgers

dinsdag 29 mei 2012

Wishing you a Great day

Hallo lieve bloggers, hier ben ik maar eens weer met een kaartje. Het heeft even geduurd door verschillende omstandig heden, onder anderen dat mijn lichaam niet dat wil wat ik wil. Ik heb nu een tijdje vakantie van mijn werk en hoop dan ook weer regelmatig wat te kunnen plaatsen. Ik beloof niets hihihi, maar ga het wel proberen.
Hier is mijn kaart die ik gemaakt heb voor de challenge van Less is More waar de opdracht is "Not a Square". Wat is dat toch moeilijk om zo weinig mogelijk op je kaart te plakken, telkens denk ik dan zou ik dit of dat er nog op verwerken? Hopelijk is hij zo clean genoeg. De stempel die ik gebruikt heb is van Technique Tuesday en heb ik ingekleurd met copic markers en daarna uitgeknipt. Had ik netjes de kleurnummers achterop gezet om het te kunnen vermelden, maar tja dat helpt dan ook niet echt  als je de afval restjes van het uitknippen weggooit, dus sorry ik weet alleen nog dat het RV nummers waren. Voor de kaart heb ik papicoler cardstock gebruik, wit en licht paars, een embossing van de boekenvoordeel, tekst-stempel van Nicole en plaksteentjes ook van de Boekenvoordeel.
Dit was het dan voor vandaag, binnenkort kom ik terug met mijn voorbeeldkaart van Moeders Hobbypaleis. Ik ga nog even lekker van het zonnetje genieten.

Deze kaart doet mee bij;
Anything Goes; Anniversaries
Creatieve Inspirations; Anything Goes
Penny's Paper-Crafty; Anything Goes
Stamptacular Sunday; Looking through the window
AnMaCreatief; Embossing

Bedankt weer voor het langskomen.



33 opmerkingen:

  1. Although a beautiful card, this card is still a rectangle Sieta... our challenge was looking for a shaped card this week... not square or rectangular!
    Thanks and sdo join us again for another Clean and Simple challenge.
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sieta,wat een mooi kaartje heb je er van gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. VVind het een prachtig kaartje geworden Sieta!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahallo wat een prachtig kaart en soms is het echt, less is more, mooie kleur
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. We zullen het maar op de warmte stoken dat je er nogal naast zit Sieta, maar dat doet er niets aan af dat je kaart prachtig is!!
    Hopenlijk knap je snel op nu je vrij bent en aan je herstel kunt weken!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi sieta
    vind je kaart echt KLASSE!! erg mooi van kleur en prachtig van indeling!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow !! wat is dat keigaaf ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het een prachtige kaart, jammer dat ie niet mee mag doen.....ik vind em iig toppie!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Sieta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een hele mooie kaart Sieta en je kleur zo mooi.! Groetjes en een fijne avond, Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi en stijlvol !
    Veel beterschap !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Very beautiful card and love the embossing!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A wonderful card. Love all on it!

    Greets from France ...Daen'Ys

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is in ieder geval wel heel mooi geworden Sieta. En vervelend als je lichaam niet wil, ik ken het helemaal, hoop dat het snel beter met je gaat, en dat je je wat kunt ontspannen met freubelen, mij helpt dat soms ook heel goed.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is nu jammer, dat het toch niet mee mag doen!! Ik vind het een super mooie kaart geworden met mooie kleuren!
    Doe rustig aan!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. een prachtige kaart sieta.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind hem prachtig Sieta maar begrijp ik zou er helemaal moeite mee hebben er zo weinig op te plakken ihihihihih maar ik vind het een schatje
    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterend kaartje Sieta!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ontzettend mooi!!!
    Hoewel ik ook van nogal drukke kaarten hou, geniet ik toch heel veel van deze stijl. Maar ik zou er ook moeite mee hebben om dat weer op te pakken denk ik...

    Ik hoop heel erg dat het snel weer wat beter gaat met je rug, vakantie kan een mens goed doen. Geniet ervan!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Vind het een supermooi kaartje geworden Sieta!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. jammer dat hij niet met LIM mee mag doen, maar het is een prachtige kaart,

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow, Sieta, wat een mooie simpele kaart. Echt heel elegant. Fijne vakantie. liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. WOW- so pretty. I love the embossing and the flowers.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaart mooi zo met dat zacht lila erg stijlvol.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt. Het verhaal van de kleurnummers achterop klinkt bekend (ik had de kaart in elkaar geplakt ..... daaag kleurnrs). Beterschap, hoop dat je je snel weer beter voelt. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. een hele mooie kaart, prachtig die bloemen.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  28. HOi Sieta,
    Wat een mooie kaart. Je ziet helemaal niet dat die bloemen gestempeld en ingekleurd zijn. Je zou ze zo uit een knipvel geknipt kunnen hebben zo mooi zien ze eruit.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Die cas kaartje zijn idd niet makkelijk, maar deze is erg goed gelukt. Heel mooi gedaan.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Beautiful card Sieta - that embossing just 'pops'.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtige en chique kaart!
    Gezellig dat je meedoet met de AnMaCreatief embossingchallenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Love your card! Thank you for joining us at Penny's Paper Crafty Challenge Blog this time!

    Chrizette
    DT Member
    Celestial Things

    BeantwoordenVerwijderen
  33. lovely and elegant card
    Many thanks for joining us at Stamptacular Sunday this week
    Hugs
    Doreen

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.