Mijn Volgers

dinsdag 1 mei 2012

Youre a.......the Star today

Hallo lieve bloggers,
Het is vandaag 1 mei en start er bij Moeders Hobbypaleis een nieuwe challenge.
Deze kaart heb ik gemaakt als voorbeeld aan de hand van de verjaardags/
 foto inspiratie, zie hieronder en is bedacht door Karin
Het afdrukje is TeddyBea en heb ik ingekleurd met distress inkt.
Verder heb ik gebruikt, rood, geel en groen cardstock. DP van Papermania "Mistletoe Kisses", eigenlijk kerstpapier, maar ik vond de kleuren erg mooi en er staan geen kerst frutseltjes op hihihi. Alle randjes zijn weer met de hand gestikt en met distress inkt bewerkt. Nog een taartkleedje, door midden geknipt en eronder verwerkt. De ster met tekst is op de computer gemaakt en uitgeprint op geel cardstock en deze weer gemat op rood en groen cardstock. Het lint met de strik komt uit de candy van Tessa, daarop een parelbrad en daaraan een vlinder bedel.
Verder nog een pin, knopspeld en plakparels gebruikt.
Hier nog even close up van het afdrukje.
Kom je ook gezellig meedoen?, je kan je kaart of creatie tot 29 mei plaatsen. De prijs is een cadeaubon van € 10,00 die je kan gebruiken in de winkel en in de webshop van Moeders Hobbypaleis.
Tot de volgende post.


19 opmerkingen:

  1. hoi sieta
    wat heb je er een geweldig mooie kaart van gemaakt en ja die teddy-beau zijn toch schatjes om naar te kijken!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje heb je weer gemaakt Sieta, en wat een leuke digi heb je gebruikt.
    gr.Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaart. Hele leuke stempel ook.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart met een super leuke digi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi kaartje leuke digi en mooie kleuren gebruikt vind de strik ook erg mooi.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sieta, wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt. Mooie kleuren en de strik is prachtig. Lieve groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sieta

    Wat een schat van een kaart en die teddy Bo zijn ook heel leuk hoor je hebt hem mooi ingekleurd

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gedaan Sieta.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterend sieta wat een gave kaart heel mooi die strik.
    ik vind hem geweldig.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een super leuke kaart Sieta!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat super mooi! Omdat je het zegt herken ik inderdaad de kerstkleurtjes, maar ik vind het prachtig!
    De kleuren kloppen heel goed.
    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtig kaartje Sieta
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het een leuke kaart met en leuke stempel. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat weer een snoepie Sieta, mooie kleuren en de digi ook zo gaaf ingekleurd!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je er weer een plaatje van gemaakt, echt super.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart Sieta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Bij groen en rood denk ik altijd meteen aan kerst maar dit is alles behalve een kerstkaart. Heel erg mooi vooral de pon met kralen is mijn favoriet.

    Liefs,

    Je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart! hele mooie details en de stempel is echt een schat!

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Stoere en lieve kaart Sieta! Het inkleuren gaat je super goed af! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.