Mijn Volgers

donderdag 21 juni 2012

Baby Boy

Hallo lieve bloggers,
Ik heb een geboorte kaartje gemaakt maar dan niet in het roze of blauw maar eens een ongewone kleur ervoor genomen.
Deze kaart heb ik gemaakt van wit en bruin cardstock, hoekjes geponst  en kinderwagen en BabyBoy uit gestanst met een stans van MD en TH.
Het 3D plaatje is er weer een van Marieke.
Nu de kaart klaar is ben ik er eigenlijk niet echt tevreden mee, maar ja er valt nu niets meer aan te veranderen en toch wilde ik hem jullie wel even laten zien. Dat heb je soms, maak je een kaart met een idee dat in je hoofd zit en dan pakt het toch niet helemaal zo uit als dat het de bedoeling was. Hebben jullie dat ook wel eens?
Op dit moment kom ik niet zo aan een kaart toe, ben met mijn laatste nachtjes werken voor mijn vakantie begonnen en al mijn spulletjes liggen op de camping. Ik heb wel wat meegenomen maar kan alleen maar voorbereidend werk verrichten. Dus even geduld voor weer een nieuwe kaart.

Ook wil ik even vermelden dat is met deze kaart in de top 3 beland ben bij Christmas Challenge.
Ik wens jullie allemaal nog een fijne dag en tot freubels.
















22 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Sieta en niks mis mee hoor!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi sieta
    wat een gave kaart met zo andere kleur krijg je echt een totaal andere prachtige babykaart!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een leuke kaart sieta en proficiat met het behalen van de top3.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd met je top 3 met je kerstkaartje, en wat een mooie babykaart, zou er niet aandenken om die kleuren te gebruiken, maar vind het heel geslaagd en gedurfd, heel mooi
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart, Sieta! Niks mis mee, maar ik herken het wel, iets in je hoofd hebben wat er niet zo uit komt....
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart in eens een ander kleur dan roze/blauw voor een babykaartje!! En origineel ook! Gefeliciteerd met je top 3 plek bij CCWS.

    Groetjes, marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Siete
    wat een prachtige kaart zou er zelf niet aan denken die kleuren te gebruiken maar jij bent er heel goed in geslaagd en van harte met je mooie kerstkaart

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sieta, wat een hele mooie baby boy kaart,juist leuk een andere kleur.! En gefeliciteerd met je kaart in de top drie.!! Fijne avond,groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik snap wat je bedoelt; dat heb je soms, maar ik vind je kaartje toch heel leuk geworden hoor. Proficiat met je kerstkaartje. Heb je vandaag een envelop met een aantal kaartjes toegestuurd voor Poekie. Lieve groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Helen, super gaaf van jou.
      Ik kijk er al naar uit hihihi.
      Ik geef je wel even een berichtje als ze binnen zijn.

      Liefs Sieta

      Verwijderen
  10. Wij hebben dat ook hoor dan lukt het niet zoals je bedoeld hebt. Toch vind ik hem heel mooi.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Sieta,

    Wat lees ik nu?? Ben je weer aan het werk? Dus de rugproblemen zijn weer (even?) over???? Je knutselt wel weer behoorlijk maar ik dacht ach, misschien gaat het ietsje beter maar het gaat dus stukken beter, fijn te lezen!!!!! Dit kaartje...ja, ik kan me je twijfel wel voorstellen maar hij is echt leuk, even omschakelen omdat hij qua kleurtjes niet van aaaah en oooooh is misschien??? Je borduurwerkjes zijn ook enig en een plaatsje in de top 3, dikke proficiat!!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi,
    Ik vind je kaartje wel heel leuk geworden hoor. Ik ben vaak ook niet tevreden over mijn kaartje, maar ik vind dit een leuk idee met al die details en de niet traditionele kleur. Het is wel een druk kaartje, maar wel leuk.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Inderdaad een heel ander kaartje dan we van je gewend zijn, maar toch wel een leukerdje hoor. Een proficiat met je top 3 nominering. Fijne vakantie. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk kaartje weer Sieta, en gefeliciteerd met je top kerstkaartje.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig kaartje,lief dat plaatje.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja soms heb je dat dat je niet tevreden bent over je kaart .
    Ik vind hem erg leuk ook al is ie wat druk en de kleur is heel apart niet altijd het gewone blauw of rose.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Sieta,
    Ook ik ben niet altijd tevreden maar ik vind je kaartje toch echt wel apart en wat een leuk knulletje staat er op. Gefeliciteerd met je plaatsje in de top 3 en fijne vakantie.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een plekje in de top 3. Gefeliciteerd. Wat heb je een superlief plaatje gebruikt op dit kaartje. Het idee van de achtergrond vind ik ook heel leuk maar ik mis wat kleur in de dit kaartje misschien ben je daarom niet helemaal tevreden. Maar ik herken het gevoel wel hoor, heb er ook wel eens last van.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat gevoel ken ik ook wel, heb je iets in het hoofd en dan valt het heel anders uit.
    Toch vind ik dit wel een heel leuk en apart kaartje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Allereerst gefeliciteerd met je top 3!
    Je kaart vind ik wel leuk hoor, ook al is de kleur ongebruikelijk voor een babykaart. En ik herken je 'probleem' maar al te goed!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dit kaartje is leuk, maar het kaartje van vandaag is veel leuker.

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.