Mijn Volgers

donderdag 28 juni 2012

een ticket voor. . . . .

Hoi hoi,
Na een heerlijke fietstocht vanmiddag door het mooie Drentse landschap wil ik jullie deze kaart even laten zien. Ik ben hier gisteren aan begonnen en vanmorgen heb ik hem af gemaakt.
Het is Don van Don en Daisy en is hier de voetballer van het jaar geworden  hihihi. 
Hij heeft met zijn kunsten met de bal een ticket gewonnen voor een wedstrijd in Parijs. Moet je hem eens zien spelen met de bal, in zijn hippe voetbalkleding.
 
Voor de kaart heb ik wit linnen cardstock gebruikt en daarop paars en groen cardstock en daar weer op DP uit een blokje van de Boekenvoordeel. Het 3D plaatje is van MD en is op wit cardstock geplakt waarop ik wat stempels heb gezet. De ovaal is gemaakt met een stans van SB en gemat op een stans van MD. Nog een stukje gaaslint en twee knoopjes maken de kaart af.
Een tekst zet ik er nog niet op, dat kan wel als deze kaart een bestemming heeft.

Met deze kaart had ik aan de challenge van Marianne Designs Callenge Blog meegedaan en laat ik nu gekozen zijn om gastdesigner te zijn voor de challenge na de zomerstop, op 2 augustus. Nou dat wil ik zeker wel, het is weer een leuke uitdaging om daarvoor iets te maken.
Ik wil jullie weer hartelijk bedanken voor alle lieve reacties op mijn vorige kaart, wat is dat altijd weer super leuk om te lezen.
Tot de volgende post.

 

23 opmerkingen:

  1. Je kaartje is weer schitterend Sieta, en wat leuk dat je gastdesigner mag zijn bij MD, ik had het vanmorgen al gelezen, superleuk.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje Sieta! En proficiat met de gastdesigner schap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig klein voetballertje Sieta en dikke proficiat met je GD-plekje bij MD!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterend kaartje met een heel leuk voetballetje erop. Gefeliciteerd met je GD schap bij MD.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart was ook wel super leuk voor MD, dus top dat je daar GD mag zijn.
    Wat een lekue kaart heb je weer gemaakt! Zo leuk gedaan1

    Liefs LOtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtig voetballertje, heel mooi kaartje en gefeliciteerd dat je gastdesigner bent geworden , ik kijk er naar uit om je creatie te zien in augustus
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje en leuk dat je gastdesigner mag worden.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. kaart is een plaatje, helemaal leuk voor een klein jongetje. Gefeliciteerd nog met je gastdesignerschap, toch een eer.
    Groetjes ingrid
    Je

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Sieta,wat een schatje mooi gemaakt hoor.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend kaartje. Gefeliciteerd met je gdt.
    groetjes Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een super lief en mooi kaartje sieta.
    proficiat als gastdesigner bij MD.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg mooie kaart, leuk plaatje en de knoopjes erbij zijn ook heel leuk.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje weer Sieta. En wat leuk dat je gastdesigner bij MD bent in augustus.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart heb je gemaakt, ik heb dit knipvel ook nog liggen, is erg leuk. Geniet van je gastdesignerschap!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi sieta
    een erg leuke kaart zo met dat voetballertje en een hele eer dat je uitgekozen bent dus van harte gefeliciteerd daarmee en veel hobbyplezier met deze opdracht!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met je GDT-schap ! En wat een superleuke kaart met het voetballertje!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig wat een stoere voetballer:) Leuk en lief kaartje Sieta. En wat leuk zeg dat je gastdesigner mag zijn bij MD!

    Fijn weekend,
    Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een geweldige kaart zo leuk die voetballer en van harte met je DT schap

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Sieta, wat een schitterend mooie kaart heb je gemaakt met de stoere voetballer.! Groetjes en een fijn weekend, Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart Sieta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw wat een stoere kaart heb je weer gemaakt Sieta, en wat leuk dat je met je andere kaart gastdesigner bij MD mag zijn, echt gaaf!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Proficiat met je gastdesignership: dubbel en dik verdiend!!!

    Je kaartje is super: vind de kleuren en het dp prachtig bij de rest passen!!! Leuke afwerking: vind ik altijd moeilijk bij een jongens/mannenkaart.

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.