Mijn Volgers

zaterdag 23 juni 2012

Eerste kaartjes ontvangen

Hallo lieve bloggers,
Zoals jullie hebben kunnen lezen in mijn post waarin ik mijn gemaakte boekenleggers voor Poekie liet zien, had ik de vraag gesteld als jullie (kaartenmakers) misschien een of meerdere kaartjes in jullie voorraad bak hadden die geschikt zijn voor kinderen en als jullie  wat daarvan beschikbaar wilden stellen voor het Poekie project. Het mag natuurlijk ook wel een nieuwe kaart zijn.
 Nu kan ik vertellen dat ik inmiddels de eerste kaartje heb ontvangen en wel van Helen "creamieke".
Zijn ze niet geweldig mooi?
Helen nogmaals hartelijke dank voor je prachtige kaarten, zie je die toetjes al voor je met een brede glimlach erop? Welk kind ontvangt niet graag een leuke kaart en als je dan ziek bent is het helemaal top als je een prachtige kaart krijgt om je op te beuren.
Inmiddels heb ik al 2 mails ontvangen van bloggers onder ons, die ook wat kaarten opsturen naar mij, voor in de doos die na de zomervakantie richting Poekie gaat.
Mochten jullie ook een bijdrage willen leveren (heeeeel graag zelfs), dan mag je mij mailen voor mijn adres; svdv@gmail.com. Ik zou het geweldig vinden als ik een hele grote doos vol kan krijgen met mijn gemaakte knuffels, sleutelhangers, boekenleggers en daarbij de kaarten.
Bedankt dat jullie even de tijd genomen hebben om deze post te lezen.


1 opmerking:

  1. Lieve Sieta, ik heb het heel graag gedaan en als ik nog wat heb wat past in de doos dan weet ik je te vinden hoor. Ik steun het project en wat jij ervoor doet van harte. Lieve groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.