Mijn Volgers

woensdag 6 juni 2012

Fijne Feestdagen

Hallo lieve scrapmaatjes, 
Fijn dat jullie op deze druilige dag even bij mij langs komen. Ja jullie lezen het goed, deze keer heb ik een kerstkaart om te laten zien. Van mijn voornemen om elke maand 2 kerstkaarten te maken is tot op heden niets terecht gekomen hihihi. Maar gelukkig duurt het nog even voor ze op de post moeten, dus nog tijd genoeg om ze te maken.
Voor deze kaart heb ik mijn 3D vellen maar eens weer tevoorschijn gehaald. Het is er een van Marieke geworden.
Bij Christmas Challenge blog hebben ze een leuke sketch en aan de hand daarvan heb ik deze kaart gemaakt. Voor deze kaart heb ik gebruikt;
Glanskarton voor de kaart, ponsrand en ovaal
Paars en groen cardstock
DP; verschillende uit mijn restjes bak
Stansen vanMarianne Designs (kaart) en SpellBinders
Embossingmal 
Pons van de Boekenvoordeel
Sterretjes ook uit een restjes bak
3D plaatje van Marieke

 Deze kaart doet mee bij;
Christmas Challenge; Sketch (ronde kaart)
Crafty Creations; Wedding or Anniversary
Craftyhazelnut's Christmas; a right royal purple

Ik ga nu even een kennisje op de camping wat helpen met haar computer, ze heeft nog maar een poosje een en is nog niet zo thuis erop.
Tot de volgende post.



20 opmerkingen:

  1. De kop is er nu af moet je maar denken en nog wel een mooie kop ook Sieta!! Met dit weer komen we zowat in Kerststemming maar helaas.......mijn teler staat nog steeds op 0 en er is al bijna een half jaar om, dat wordt beslist weer dikke stress hahaahaaaaa!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat prachtig gedaan ! Liefs joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sieta....Wat een prachtige kerstkaart!!
    Nee ze hoeven nog niet op de bus, maar is best handig als ze dan klaar zijn.
    Is het een normale mal van MD of een hele grote?

    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kerstkaartje Sieta.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een prachtige kaart!
    Wat blijven die knipvellen toch ook nog mooi hé!?
    Toch vergeet ik er altijd naar te pakken...

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Sieta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooi kaartje, wel gedurfde kleurtjes voor de kerst , maar vind het prachtig
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kerstkaart.
    Gr.Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sieta, die voornemen heb ik ook hhihihihi.Ik probeer er elke maand vier te maken twee met stempels en twee geborduurd. Loop van vorige maand al achter.! Maar jou kaart is werkelijk heel erg mooi gemaakt. Prachtig.! Fijne avond, lieve groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige kerstkaart sieta.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kerstkaart Sieta en met dit weer is het niet zo raar om kerstkaarten te maken ;-)

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtkaart en ja je kan niet vroeg beginnen ik ga ook maar eens jou voorbeeld volgen

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha ja dat voornemen had ik ook en er ligt nu nog maar 1 kerstkaart in mijn bakje:)mooie kerstkaart Sieta, jij hebt i.i.g een begin gemaakt.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik herken het ook hoor, ik heb de schets trouwens ook al op mijn burootje liggen om toch maar stilaan aan de kerstkaarten te beginnen !
    Het is een erg leuke kaart geworden !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi sieta
    vind je kaart een topper omdat het zo leuke vorm is en van die mooie kleuren en leuke dingen die erop staan!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow wat een schitterend model, Sieta!! Een mooi geheel heb je er weer van gemaakt. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wonderful card - love the touches of purple for my CHNC challenge 75 - thanks for joining in and hope to see you again soon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat het weer betreft zou je bijna denken dat je ze al gaat versturen!
    Prachtig kaartje
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kerstkaart, je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen anders wordt het zo stressen eind van het jaar.
    Ikzelf heb er al 2 af nou dat is al heel wat.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kerstkaart, mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.