Mijn Volgers

maandag 11 juni 2012

Geboortekaartje

Hallo lieve allemaal,
Het is altijd weer super om te zien dat jullie de moeite nemen om telkens weer een reactie achter te laten op mijn creaties. Dat waardeer ik enorm en ik lees ze dan ook altijd met veel plezier. Ik heb zo in mijn gedachten om tussen al mijn trouwe volgers, die reageren , binnenkort een candy te verloten, als dank voor de moeite om een berichtje bij mijn posten achter te laten. 
Maar nu even over mijn kaart, het is een geboortekaartje voor een meisje geworden.
Bij Creaties met  papier hebben ze een challenge met de opdracht om een geboortekaartje te maken voor een meisje. (lees hier even de regels)
Voor deze kaart heb ik wederom weer een knipvel van Marieke tevoorschijn gehaald om te gebruiken. Het is deze keer een kaart zonder DP geworden.

En dat valt niet mee, ben ik wel achter gekomen hihihi. Toen ik alles klaar had voor het in elkaar zetten, heb ik toch nog even mijn DP erbij gehaald en verschillende velletjes bekeken. Maar uiteindelijk toch maar niet gedaan. Ik had mooie stansen gebruikt (vond ik) en die kwamen dan niet goed meer tot z'n recht.
De volgende materialen heb ik gebruikt;
Papicolor cardstock; Anjerwit en Zalmroze
Nellie's Multi frame MFD027 (hoekjes)
MD Eline Tekst Baby LR0217
SpellBinders S4-136 Classic Hearts
SpellBinders S4-137 Scalloped Heart
Joy Cutting&Embossing 6002-0019 Heart
Knipvel Marieke 2589-Baby
Lint
Pareltjes
Split bratje met parel
Scrappersfloss

Het is een eenvoudige kaart geworden zonder toeters en bellen erop hahaha, maar daarom niet minder mooi vind ik zelf.

Deze kaart doet mee bij;
Creaties met papier; Geboortekaartje (meisje)
Papertake Weekly; Anything Goes

Alvast weer bedankt voor het langskomen en tot de volgende post.

33 opmerkingen:

  1. Een prachtig kaartje Sieta, lief 3D plaatje van Marieke....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAt een schattig kaartje weer. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje Sieta leuk knipvel Ik mis het scrapvelletje niet .
    Inderdaad de stansen komen zo erg mooi uit,mooie stans ook.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sieta,
    Nou ik vind dit echt een schatje en ook zonder toeters en bellen is hij erg mooi geworden zo met die hoekjes.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schat van een kaart Sieta en die spelden zo lief echt een top kaartje hoor

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super, dit geboortekaartje, het kan dus echt zonder DP :).

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauwwwwww Sieta, wat een schat van een geboorte kaartje heb je gemaakt.Wat leuk gedaan met de hoekjes en spelden.Fijne middag en lieve groetjes van Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een super mooie kaart! Ik mis ook helemaal geen design-papier... Wat leuk dat je met zulke mooie mallen een prachtige complete kaart kan maken!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ach wat een schatje sieta prachtig babykaartje.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is prachtig, hier had DP geen toegevoegde waarde gehad.
    De kleuren, en het 3D plaatje alles past bij elkaar!
    Liefs Ditta.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind em weer schitterend, ook zonder DP! Echt super gedaan!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  12. SCHITTEREND!!!!!
    Ik lees net dat je nr. 1 bent in de top 5 van Anything Goes Chalenge Blog, proficiat!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wowww Sieta,Wat heb je toch een schitterende kaart gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Sieta,

    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
    Ik vind die spelden super leuk op een baby kaart.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje Sieta
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hallo Sieta
    wat een prachtig kaartje
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi kaartje zonder DP Sieta, leuke mallen zijn dit, ben er toevallig ook mee aan de slag, dus die komen binnenkort ook bij mij.maar of ik ze zo mooi gecombineerd krijg?
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart zeg!!!! De veiligheidsspelden zijn zeer origineel, en ze blijven leuk he die plaatjes van marieke!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Sieta, wat een schitterend mooi kaartje heb je gemaakt. Mooi dat detail met de speldjes. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Sieta

    Je kaart is erg mooi gemaakt,het kan dus ook zonder dp papier .
    De malletjes doen het erg goed bij deze kaart leuk gedaan
    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oooo zeg, wat een prachtige kaart heb je weer gefreubeld.
    Mooie kleurtjes en erg leuk knipvel gebruikt.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hij is helemaal super Siete en best wel leuk hé zonder DP te werken ;-)

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig kaartje Sieta, echt een schatje.Vind de veiligheidsspelden zo leuk!! lief 3D plaatje.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ook zonder DP is dit een hele mooie kaart Sieta! De spelden maken het helemaal af.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. WAUW, WAUW en nog eens WAUW!! Wat een supermooie kaart, Sieta!! Echt heeeeel mooi en ik mis het DP papier helemaal niet. En die speldjes, aaahhhh so cute. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ook zonder DP heb je een geweldig mooie kaart gemaakt met leuke details.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hij is heel erg mooi.
    Zou je er voor mij 2 willen maken ? Uiteraard tegen vergoeding. Voor een jongen. In oktober zou ik ze nodig hebben.Ze hoeven niet precies hetzelfde te zijn.grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Sieta,
    Ik zou de uitdaging zelf niet zo snel aangaan om een kaart zonder dp te maken maar ik vind je kaart wel echt heel erg mooi. Zoveel leuke details. De speldjes en het flesje ik vind het er allemaal zo leuk uitzien.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Sieta,

    Jouw kaartjes zijn gewoon te mooi om geen reactie achter te laten. Wat een onwijs mooi babykaartjes weer!

    Leuk dat je meedoet aan onze Candy op het Noor! Blog voor het winnen van ons handige tekenhulpje. Ik zal vanavond om 21.00 uur drie winnaars kiezen met random. Ik hoop je snel nog eens terug te zien op mijn blog om te kijken of je gewonnen hebt!

    Liefs,
    Jolanda

    www.noortje-design.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. je maakt echt mooi kaartjes kon ik dat maar.echt heel mooi sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ook wat leuk met dat flesje en speldje. Geweldig mooi.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtige kaart Sieta!! Heel mooi gemaakt!!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.