Mijn Volgers

woensdag 20 juni 2012

Ik zit niet stil hoor...........

Hallo lieve bloggers,
De titel hierboven geeft het al aan dat ook al is het hier rustig op mijn blog, ik zeker niet stil zit.
Zoals jullie weten ben ik ook druk aan het werk voor het poekieproject.
Ik heb al verschillende brei en haak werkstukjes hier laten zien. Maar ik ben ook aan het boorduren gegaan en dat wou ik jullie ook graag nog even laten zien.
Het zijn zoals jullie kunnen zien boekenleggers geworden.
Dit is zoooooo leuk om te maken, dat ik er in totaal 8 gemaakt heb.
Dus deze komen ook bij de doos in die met de tijd richting Gent gaat.
Inmiddels zijn er al enorm veel hobbyisten die wat gemaakt hebben voor Poekie en er kan natuurlijk altijd nog meer bij. Dus lieve bloggers, voel je niet bezwaard een bijdrage te leveren aan dit SUPER goede en leuke doel. Het is straks weer vakantietijd en hebben velen onder ons wat meer tijd om te knutselen. Nu is het mijn idee, dat het ook leuk zou zijn als deze zieke kindertjes een mooie kaart krijgen om ze een hart onder de riem te steken. Het lijkt mij geweldig om in de doos ook kaarten, door jullie en mij zelf gemaakt , te doen. Dus kijk eens tussen alle kaarten die jullie in voorraad hebben als daar een geschikte tussen zit, het mag natuurlijk ook een nieuwe kaart zijn.
Dan mag je ze wel naar mij sturen, mail mij maar voor mijn adres, dan stop ik ze bij de doos in met vermelding van wie de kaart afkomstig is.  Het maakt voor mij niet uit als het een kleine of grote doos wordt om te versturen, de prijs blijft het zelfde tot 10 kilo en dan kan je daar maar beter optimaal gebruik van maken toch?
Zo dat was dan mijn post voor vandaag, ik zou zo zeggen bedankt voor het langs komen en jullie lieve reacties die ik weer kreeg op mijn vorige post.


15 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige boekenleggers, ik vind ze stuk voor stuk echt helemaal super!

    Ook vind ik het altijd zo fijn om te lezen dat door veel mensen toch ook aan de goede doelen worden gedacht. Supers!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooooo die zijn gaaf prachtig gedaan sieta, supers.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke boekenleggers, ik borduur ook zo graag! Zo rust gevend!Alleen ben ik van de tafelkleden...
    Liefs Ditta.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi initiatief!!! Veel succes!

    De boekenleggers zijn super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi sieta
    nou hier zit veel werk in maar wel heel speciaal geworden!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sieta, wat een mooie geborduurde boekenleggers heb je gemaakt. supers.!!Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke boekleggers Sieta, jij bent goed bezig zeg.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje zeg, wat zijn deze allemaal super mooi, prachtig gemaakt en wat lief om dit te doen.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een superleuke boekenleggers heb je nu weer gemaakt. Jij zit inderdaad niet stil. Lieve groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind ze geweldig, je boekenleggers. Naar aanleiding van je reactie op 'Kasper' ben ik natuurlijk even naar de Poekie-site gegaan: wat een mooi initiatief! Ik heb me gelijk als volger aangemeld en ga eens kijken wat ik voor dit project kan betekenen. Je idee van de kaarten is ook al zo mooi, ik zal eens in mijn voorraad kijken of ik geschikte kaarten heb. Ik neem aan dat het voor alle leeftijden is? Zo niet, dan hoor ik het wel.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie boekenleggers heb je gemaakt maar dat borduren zo is niet mijn ding wil nog wel borduren op een kaart dat gaat nog wel.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. inderdaad dit is ook zo leuk om te maken. borduren dat vind ik ook leuk om te doen. dat heb ik de laatste jaren niet meer gedaan.
    wat jij gemaakt hebt en gedaan hebt met het borduren is prachtig!! zo herkenbaar voor de kinderen. winnie de poeh en zijn vriendjes. geweldig!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zijn heel erg leuk, de boekenleggers.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooie boekenleggers, Tiets en wat een prachtig gebaar van jou. SUPER!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zijn ze prachtig!! Je bent erg goed bezig, Sieta!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.