Mijn Volgers

woensdag 27 juni 2012

Welkom lief kleintje!

Hallo lieve blogger,
Ik weet het wordt een beetje eentonig maar ik heb weer een kaart gemaakt met een 3D plaatje erop van Marieke. Ook heb ik een borduurwerkje erop verwerkt, mijn eerste poging om op een kaart te borduren wel te verstaan. En voor een eerste keer vind ik dat het randje wel geslaagd is.

 
Het borduurgaren wat ik hiervoor gebruikt heb is 3 kleuren  Madeira. Verder heb ik een randpons van de Boekenvoordeel gebruikt, billenpons en een stans van Marianne Designs, tekst stempel weet ik zo niet meer, katoenen draad met een bedeltje eraan, knoopjes en plakparels. Het DP is van Maja Designs.
Het was weer eens een andere kaart dan wat ik normaal gesproken maak, maar een kaart borduren zal ik zeker nog wel een vaker doen.  Het is erg leuk werk maar nog niet zo eenvoudig als het lijkt, dus ik ga nog flink oefenen hahaha.

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende post.

25 opmerkingen:

  1. Heel leuk Sieta en idd het "kaartborduren" is totaal anders dan op een stukje stof maar het ziet er super uit dus dat zit bij jou wel snor!!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooi kaartje Sieta voor de eerste keer borduren heb je het goed gedaan.
    Ik ga op vakantie met de boot ja ik borduur dan ook meestal je wilt toch wat te freubelen hebben.
    En voor het scrappen heb je zoveel mee te nemen, maar borduren kun je ook lekker in de luie stoel haha.
    Weet je zo waar dit patroontje vandaan komt met die hartjes.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig en schattig kaartje!! Mooi geborduurd!! Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een prachtig kaartje! Borduren valt inderdaad wel tegen hé? Wanneer je het tenminste mooi wilt doen! Ik vind het er prachtig uitzien, de kleurtjes zijn zo mooi bij elkaar!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi weer.
    Dat borduurtje ziet er ook heel leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Sieta,hoezo eentonig hij is echt mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi sieta
    een erg leuke kaart en mooie kaart en van mij een pluim voor je borduurwerk!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het een pareltje van een kaart!!! En dat borduurwerk: supermooi. Helemaal niet te zien dat het de eerste keer is.

    Ikzelf vind de plaatjes van Marieke helemaal super.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een schitterend geborduurd randje Sieta, ook de rest is een plaatje.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. och wat een schatje sieta, een prachtige kaart.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beeldschoon gedaan weer.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ondanks dat het je eerste borduur poging is, is het een hele mooie kaart geworden!
    Groetjes Ditta.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is zeker schitterend en zo leuk met geboorduurde randje echt een dotje

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Sieta, wat een prachtige geborduurde kaart heb je gemaakt. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi Sieta, nou nou, voor een eerste borduurpoging vind ik dat het er erg goed uit ziet hoor en het totaalplaatje is ook erg mooi, groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je eerste borduurpoging is geslaagd. Een hele mooie rand. Lief kaartje is het geworden.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterend kaartje Sieta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. prachtige kaart, heel mooi geborduurd en wat een leuk plaatje
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Sieta,

    Het is weer een erg schattig kaartje geworden.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuk kaartje, dat borduren vind ik er gaaf uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooi geborduurd, Sieta!! Je kaart is een schatje. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nou eentonig beslist niet hoor. Deze is ook weer prachtig
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel lief en mooi kaartje. Vind het borduur randje er ook erg leuk bij. Heb het zelf ook wel eens geprobeerd, maar vind het te lang duren.
    groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schattig kaartje, ik vind je borduurwerk heel mooi geworden.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een beauty weer; je borduurrandje ziet er prima uit hoor. Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.