Mijn Volgers

zaterdag 2 juni 2012

You're the best

Hallo allemaal,
Vandaag start er bij Moeders Hobbypaleis een nieuwe challenge.  Deze keer is het mijn beurt om de challenge te bedenken en ik heb een sketch gemaakt om te gebruiken.
Dus als je meedoet is het enige waar jij je aan moet houden deze sketch, wij willen hem duidelijk terug zien op je creatie. Je mag hem draaien of spiegelen, als hij maar te herkennen is op je creatie. (lees ook even de voorwaarden op het blog, waaraan jij je moet houden)
En dit is mijn voorbeeld geworden. De kaart is van wit cardstock. Verder heb ik nog paars cardstock erop gebruikt. Het DP is van Maja Designs. Het Magnolia afdrukje heb ik met distress inkt gekleurd (Dusty Concord, Tattered rose en Black soot) en daarna uitgeknipt.
 Het witte achtergrondje heb ik met een embossingmal bewerkt en toen voorzichtig met paarse distress inkt (Dusty concord) eroverheen gestreken, zodat de verhogingen een beetje kleur kreeg. De bloemen zijn  deze keer zelf gemaakt met stansen van Marianne Designs en van Crealies.
 De takjes zijn gemaakt met een stans van Marianne Designs. Alle randjes zijn bewerkt met paarse (Dusty concord)  distress inkt. Nog 3 bratjes en tekst die ik op de computer heb gemaakt.
Het zal natuurlijk erg leuk zijn als jullie mee gaan doen aan deze challenge, waarvoor je ruim de tijd hebt (tot en met 29 juni) om een creatie te maken en de prijs is nog een verrassing.
30 Juni wordt de winnaar en de top 3 bekend gemaakt. Kijk ook eens bij mijn collega DT-ers, wat voor moois zij gemaakt hebben.

Ook wil ik jullie nog even vertellen dat ik de challengen van Mei  bij Kreja Teja heb gewonnen met mijn kaart Sending Hugs.
Verder wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten, leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden en ik hoop dat jullie hier voldoende inspiratie kunnen opdoen.
Ook bedankt voor alle leuke reacties op de vorige posten, altijd weer super leuk om te lezen.

Deze kaart doet mee bij;
Sweet Stamping; Your Favourite Stamp
Magnolia Stamp Lovers; Squares on your reeations
Scrap-Cards; Alles mag
Simon Says; Anything Goes





20 opmerkingen:

  1. Beeldschoon gedaan Sieta.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ow ik vind hem echt super mooi!
    Wat een prachtige kaart en dat papier is zo mooi hé?!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem superleuk Sieta en de schets vond ik gaaf om mee te werken!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Sieta,leuk die stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een pracht en praal, Sieta!! Schitterend papier en ingekleurd en wat een mooie details allemaal. En een dikke proficiat met je gewonnen Sending Hugs kaart. Tis ook zo'n poeppie!! Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje! Prachtig papier heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat met je winnende easelkaart Sieta maar dit is me toch ook weer een toppertje, geweldig!!! Deze Tilda heeft sowieso mijn hart gestolen maar dat in combinatie met het mooie papier en je schitterende zelfgemaakte bloemen...........prachtig!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart!! Mooie kleuren en details!! Super!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart, mooi papier, mooie kleuren!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een prachtige kaart mooie kleuren en een leuk afdrukje, Leuk het embossen achter het afdrukje.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig Sieta. Je bloemen zijn ook heel mooi,
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel mooi kaartje. En die bloementoef van zelfgemaakte bloemen is geweldig mooi!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi DT kaartje Sieta, en de sketch is ook heel mooi, ik ga (als ik weer wat meer rust in de tent heb) zeker meedoen.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wow sieta wat een schitterende kaart.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Sieta,

    Wat een mooi kaartje heb je gemaakt. Super zeg, die bloemenzee!

    Leuk dat je meedoet aan onze Candy op het Noor! Blog voor het winnen van een Cuttlebug. Bij 350 volgers zal ik een winnaar kiezen met random. Ik hoop je snel nog eens terug te zien op mijn blog om te kijken of je gewonnen hebt!

    Liefs,
    Jolanda

    www.noortje-design.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Sieta
    wat een prachtige kaart en wat een mooie kleur
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What a great card. Lovely colours!

    Thanks for joining in at Sweet Stampin' this week.

    Susan x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart, heel mooi die bloementoef.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. gorgeous card - love the colour combo
    Many thanks for joining us at Sweet Stampin' this week
    Hugs
    Doreen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. What a pretty card, fab choice of stamp. Love the colour too!

    Thank you for joining in the fun at Sweet Stampin this week! Wedgie xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.