Mijn Volgers

vrijdag 27 juli 2012

Dubbel Creatief

Hallo lieve blogdinnen,
Het is even wat later geworden dan de bedoeling was om mijn kaart te plaatsen. Wij zijn n.l. gisteren (donderdag) naar het ballonnen festival in Joure geweest en doordat het om 7 uur, wat de tijd was dat de ballonnen de lucht in zouden gaan, nog te hard waaide is het allemaal behoorlijk uitgelopen en waren wij pas om 11.15 uur weer thuis. Maar het was het wachten waard, maar we waren behoorlijk verkleumd, ondanks dat het prachtig weer was.
Maar nu even de kaart.
De titel zegt het al, "Dubbel Creatief 3D" was de opdracht die ik kreeg bij Moeders Hobbypaleis.
Melissa en ik werden uitgedaagd om met onderstaande materialen een kaart te maken.
 En ja dat was wel even puzzelen en uitdenken hoe ik dat aanpakken moest. Eerst natuurlijk maar even aan de knip gegaan met de 3D plaatjes en toen van alles uitgeprobeerd met als eind resultaat onderstaande kaart.
De kaart is gemaakt van roomwit linnen cardstok met daarop bruin Papicolor cardstock en daarop het DP. Het 3D plaatje heb ik op roomwit cardstock geplakt nadat ik hem met een embossingsmal door de Cuttlebug had gehaald. Toen gemat op Cerise Roze Papicolor cardstock en daarna op bruin cardstok. Zo ook het DP-tje gemat, schuin links achter het plaatje, wat trouwen uit mijn voorraad komt en ik er mooi bij vond passen. Verder nog een briefkaart stempel van MD gebruikt. Links onder, achter de strik, zit nog een filmstrip, gestanst met een stans van TH.  Achter het plaatje heb ik ook nog een label van Magnolia verwerkt met nog een stukje lint wat over was en een splitpennetje. De bloemetjes zijn gemaakt met een stans van Crealies en de hartjes zijn ook  splitpennetjes.
Ik zelf ben aardig tevreden over het eindresultaat en hoor graag wat jullie ervan vinden. Willen jullie zien wat Melissa ervan gemaakt heeft, dan moet je nog even geduld hebben want door omstandigheden kunnen wij op het blog van MHP nog niet laten zien wat haar uitwerking geworden is.
Fijn dat jullie de moeite namen om even langs te komen en een reactie zal ik zeer waarderen en met veel plezier lezen.
Verder wil ik iedereen die vakantie heeft of nog krijgt, veel plezier toewensen en vooral heel mooi weer.
Tot de volgende post.



16 opmerkingen:

  1. wat een prachtige kaart, de uitdaging is heel goed geslaagd vind ik
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem heel mooi gemaakt Sieta, je hebt het knap opgelost deze uitdaging.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Ik vind het een prachtig geheel geworden, dat is je super gelukt!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat zien die ballonnen er gaaf uit, dat was het wachten zeker waard.
    Je kaartje vind ik ook prachtig geworden, wat een werk.
    Geniet van het weekend.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij kunt wel vaker zo worden uitgedaagd Sieta want ik vind het beeld en beeldschoon.

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb 'm in het echt gezien en hij is geweldig!! Geod gedaan Sieta :D
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart Sieta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke avond hebben jullie gehad, Sieta.
    En het is zeker gelukt om aan de uitdaging te voldoen!
    Prachtig kaartje qua kleuren en gebruikte details.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik vind hem gaaf Sieta.
    je hebt een prachtige kaart meegemaakt.


    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauwwwwwwwwww Schitterend mooie kaart heb je ervan gemaakt Sieta. Toch leuk om te zien 3d vel met een scrapvel, Fijn weekend, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik had hem al voorbij zien komen, ik vind hem prachtig geluukt Sieta.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een beeldige kaart Sieta...uitdagingen gaan je goed af!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een beeldschoon kaartje is dit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, Sieta hij is helemaal schitterend. Prachtige kleuren en mooie details. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super mooie kaart, schitterend gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.