Mijn Volgers

dinsdag 3 juli 2012

Hello Lit. Butterefly

Hallo lieve allemaal,

Wat een lieve reacties heb ik van jullie gekregen op mijn vorige kaart. Dat vind ik toch zo super leuk en ik lees de berichtjes dan ook altijd met heel veel plezier.
En hier is weer een nieuwe kaart die ik de afgelopen dagen heb gemaakt. Het afdrukje lag al heel lang ingekleurd klaar, maar ik had nog geen idee wat voor kaart ik ermee wou maken.
Totdat ik bij Simply Magnolia de nieuwe challenge zag staan.
De opdracht daar is "Tilda with a Animal en deze lieve Tilda heeft een vlinder op de strik van haar jurkje zitten. Het afdrukje is ingekleurd met copicmarkers en op het vlindertjes zit stickles.

De volgende materialen heb ik gebruikt;
Wit, paars en bruin cardstock
DP; Boekenvoordeel
Stansen; MD,  Memorybox,  Magnolia en  MS
Stikcles
Lint
Plakparels
Bloemen; WOC

Alle randen zijn met de hand gestikt en met Distress inkt bewerkt.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij:
Simply Magnolia; Tilda with a Animal
Creatalicious; Anything Goes
Creative Inspirations; Anything Goes
Papertake Weekly; Anything Goes
Scrap-Cards Challenge Blog; Lintjes en Bloemen

Bedankt dat jullie weer even langs komen en tot de volgende post.



36 opmerkingen:

  1. Mooie kleuren, wat een pracht van een kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een prachtkaart! Zoveel schitterende details!!!! Deze stempel is zo lief en perfect voor de challenge.
    Succes, Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart Sieta, die gaat weer hoge ogen gooien dat kan niet missen!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart, en hele mooie kleuren! Heel goed die combinatie van dat paars met kraft papier.
    Liefs Ditta.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is prachtig. Heel mooi dat paars.
    Leuk dat je meedoet met de challenge van Simply Magnolia.
    groetjes Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi, klein kaartje, Sieta. En toch is het jou gelukt zo veel leuke details erin zetten. Heel mooi gemaakt en versierd.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  7. tjee....wat een mooie kaart. prachtig met al die leuke, gezellige details erbij.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi, wat een kunstwerk heb je weer gemaakt. Succes met de Challenger.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterend kaartje weer Sieta, zoveel moois te zien.
    'gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart, super mooi gemaakt met veel leuke details.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie kaart Sieta! Weer vol met details! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. gorgeous card and the colours go together lovely making it a gorgeous card x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauwwwww toppertje van en hele mooie kaart Sieta. Schitterend wat een mooie kleuren.! Fijne dag, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een bjoetieeeeeeeee Sieta je hebt weer een pracht kaart gemaakt en mooi kleuren heb je gekozen

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt Sieta en zo mooi ingekleurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig kaartje met zoveel leuke details.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een absolute winner: prachtig ingekleurd, heerlijke kleuren gebruikt en super afwerking!!! Prachtig gewoonweg!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een schitterende kaart sieta, zo mooi afgewerkt.


    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi sieta
    wat een kanjer van een kaart heb je weer gemaakt zo mooi van kleur en erg leuk met al die extra dingetjes erop!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Sieta..Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt!
    Paars is ook nog eens mijn kleur.
    Ik vind hem geweldig,met prachtige details.

    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow wat een schitterende kaart weer Sieta, geweldige kleuren en leuke details!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een prachtige kaart
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat is dit weer een prachtige kaart Sieta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig kaartje Sieta, mooie kleuren en zoveel mooie details.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Sieta,
    Je kaart is in een woord echt GEWELDIG. Mooie kleur en zoveel leuke details.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een beauty heb je weer gemaakt. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtkaartje, Sieta. Lekker gevuld en helemaal top. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Sieta, ziet er weer mooi uit. Er is zoveel op je kaarten te zien, je blijf kijken. Groetjes, Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi die Sieta,

    Wat een schitterende kaart heb je gemaakt. Echt een hele dikke 10:)

    Bedankt voor het meedoen aan onze challenge op het Scr@p-Cards Challenge-Blog.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Sieta,wat een beauty van een kaart.Er is veel aandacht aan besteed dat kan ik wel zien.Deze Tilda kon ik nog niet maar wat een leuke.Ik dacht even waar is de animal dan,toen noemde jij het vlindertje en zag ik het.Succes met de challenges hoor,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. 'n Pragtige kaartjie. Dankie dat jy by Simply Magnolia kom speel. Groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Simply adorable card Sieta!


    Thanks for joining in the fun with pearls over at Southern Girls Challenge this round!

    Shell~Alaska♥

    BeantwoordenVerwijderen
  33. hallo sieta
    wat een prachtige kaarten
    groetjes klarie

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.