Mijn Volgers

zondag 22 juli 2012

High Quality

Hallo lieve blogger,
Hier is dan eindelijk weer een creatie van mij, het is een grote label geworden in een heerlijke felle kleur roze. Ik was het sombere en natte weer zo zat dat ik vrijdag dacht nu wil ik graag weer eens wat fleurigst zien. En zeg nou zelf is tie fleurig of niet.
Ik heb expres een donkere achtergrond gebruikt voor de foto, zodat de kleuren nog beter tot hun recht komen.
Bij het Hobbyjournaal hebben ze deze maand een challenge "Couture", dus je moet iets maken wat daarmee te maken heeft.
Ik heb maar weer eens een Hanglar van stal gehaald, vind dit zo'n leuke stempel en ik heb voor haar een nieuw outfit gemaakt. Zelfs haar crocks zijn bijpassend gemaakt.
De paspop is met een stans van TH gemaakt en bewerkt met de nieuwste kleuren distress inkt. Een parel ketting en een tutuutje van kant is de aankleding geworden. Verder heb ik stempels van MD gebruikt en uitgeknipt.
Het schaartje is een stans van MD, ook heb ik nog een etiketje met 100% katoen erop gebruikt en nog wat knoopjes en achter het geheel een taartkleedje.
Hier nog even het afdrukje van dichtbij met haar nieuwe kleding van Design papier.

Deze creatie ga ik mee laten doen bij;

Fijn dat jullie weer even langs komen en een reactie hierop is altijd leuk om te krijgen wat ik weer met veel plezier lees.
Tot de volgende post.


17 opmerkingen:

  1. Echt lekker fris en vrolijk en de kleine meid heeft prachtige nieuwe kleertjes gekregen!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel vrolijk inderdaad. Je kleurtjes zijn prachtig. Leuk zo'n label
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverdje Sieta en inderdaad heeeeel fleurige kleuren. En wat een prachtige details. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig gemaakt Sieta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heel mooi labeltje, Sieta!
    Te gekke kleuren, ik vind deze combinatie helemaal geweldig. Mooie details heb je ook hierin verwerkt.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fris en fruitig kaartje/label Sieta.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schat van een label Sieta en leuke kleuren ik vind hem schittrend

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi sieta
    wat een geweldig vrolijke tag/label en al die leuke details erop maakt het tot een geweldige label!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is such a sweet card - I love the paper piecing. Thank you for playing at Lovely hAnglar and Sweet Magnolias! Tracey x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi en vrolijke label, echt zomers past bij het prachtige weer,vind hem supe4
    Groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als coupeuse ben ik helemaal dol op deze kaartjes ;-) Prachtig gedaan!!! Alle details passen zo mooi bij het thema, daar hou ik van, alles klopt.


    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hai Sieta
    Wat een leuke Tag heb je gemaakt
    lekker zomers van kleur
    bedankt voor het mee doen bij de Lovely Hanglar or Sweet Magnolia challenge blog
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige labelkaart heb je gemaakt Sieta, leuke kleuren heb je gebruikt.Fijne avond, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterend label. Helemaal geweldig die felle kleuren.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat ziet er heerlijk gezellig uit. een mooi geheel

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een schitterende label heb je gemaakt Sieta!! Leuk dat je meedoet aan de challenge van LHaSM.
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.