Mijn Volgers

woensdag 8 augustus 2012

Een kaart gemaakt met alleen maar stansen

Hallo allemaal,
Ik ben tussen de werkzaamheden door even aan de knutsel geweest met een hele leuke uitdaging van Krea2Day. De opdracht is om een creatie te maken met alleen maar stansen en eventueel nog wat embossing. Dus geen stempel of plaatje en eventueel een klein stukje Designpapier.
En dat lijkt gemakkelijker dan het is.
Maar ik ben wel tevreden met het resultaat.
Alleen de foto's waren wat moeilijk duidelijk te maken,
dus ik hoop dat alles een beetje goed te zien is.






Hier zijn even een paar close up van de kaart.
En nu zijn jullie natuurlijk benieuwd hoe de kaart is geworden.



Ik heb er een schuine easel kaart van gemaakt in het wit en de randen bewerkt met Distress ink.
De volgende materialen heb ik gebruikt;
Wit linnen cardstock
Martha Stewart pons; ER38219
Spellbinders; Eyelet Squares
Spellbinders; Classic Scalloped Heart
Spellbinders; Classic Heart
Embossingmal; Cuttlebug (bloemetjes)
 Embossingmal; Craft-Too (hartjes)
Stans MD; LR0200 (hoekje)
Stans MD; LR0192 (takje)
Stans MD; LR0156 (blaadjes)
 Stans Cheery Lynn; Mega Tea Party Doily A4
Bloemetjes MD; LR0131
Bloemetjes Crealies; CLCF02
Vlinder; Boekenvoordeel
Label Magnolia; Scalloped Tag 2
Distress ink; Shaded Lilac
 Stukje lint voor de strik
Pearl Maker

Hier nog even de achterkant van de kaart.
Volgens mij heb ik voldoende stansen gebruikt voor deze kaart.



Wil je ook aan deze uitdaging meedoen kijk dan even HIER, je kan een prachtige stans winnen.
Ik ga mijn kaart naar Cynthia van Krea2Day mailen en wie weet? ? ? ?.
Ik wil jullie weer bedanken voor het langs komen en de moeite die jullie nemen om een reactie achter te laten. Het is telkens weer zooooo leuk om die te lezen.



23 opmerkingen:

  1. Ik ben blij dat ik zit Sieta anders zou ik achterover valen.......wow wow wow wat is dit mooi!!!! Heb hier veel bewondering voor want zoiets krijg ik met de beste wil van de wereld niet uit mijn vingers!!!
    We stonden er vandaag weer leuk op bij Cynthia met een "ouwetje"!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schitterende kaart is het geworden ik heb ook wel eens van die dagen dat ik een kaart wil maken maar geen zin heb om te borduren en dan stans ik hem ook deze is echt heel mooi gedaan grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. SCHITTEREND!!

    Werk ook graag met stansen, misschien dat ik meedoe, maar jij bent niet te overtreffen hoor.

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart, je hebt ook super mooie mallen gebruikt!! Toppie hoor!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi sieta
    nou dit is een echte wauwwwkaart geworden en zo mooi met al die mallen nou dat doe ik je echt niet na:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart! Een geweldige prestatie met een super resultaat! Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige kaart, super mooi
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allemensen, wat een mooie kaart! En dat met alleen maar mallen en wat kleur!!! Prachtig.
    Liefs Ditta.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kaart heb je gemaakt Sieta, leuk met de verschillende stansjes. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een prachtige kaart Sieta, mooi gedaan.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw Sieta, wat een prachtige kaart. Ik zou nooit op het idee komen maar ik vind het zoooo mooi. Leuk hoor om alleen met wit papier te werken en de randjes te inkten. Dit geeft een heel leuk effect. Echt supermooi gemaakt.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw Sieta hij is schitterend geworden, echt heel mooi gemaakt, misschien doe ik ook nog wel mee heb wel een idee ;-)

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. WOOW wat is dit mooi gemaakt! Het ziet er heel chique uit en wat een mooi model en dat gemakt met alleen mar mallen!!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldig mooi kunstwerkje heb je ervan gemaakt, echt super.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is schitterend. Knap gedaan met al die stanzen.

    Liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is dit een prachtige kaart Sieta,
    geweldig knap gedaan met al die mallen en ponsen.

    Fijn weekend verder,

    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterend gedaaan Sieta, ik vind vooral dat beetje blauw heel erg mooi, haalt de kaart echt op! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. woh wat is dit een mooie kaart,
    en wat heb je veeeeeeel mallen gebruikt,
    echt een heel chique kaartje,
    als je daar geen prijs mee wint dan weet ik het niet meer,
    heel veel succes met de challenge.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb je alle mallen mooi met elkaar gecombineerd, Sieta. Een prachtig geheel zo, heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Sieta , wat een moeilijke opdracht !! Maar het is jou super gelukt. Ik vind het een hele stijlvolle kaart geworden. Misschien dat ik me er ook eens aan waag .... Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Weer helemaal iets anders, dan wat we van je gewend zijn. Prachtig hoor. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wow, dit moet een hele uitdaging zijn geweest; het is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.