Mijn Volgers

donderdag 2 augustus 2012

Een kaart met iets lekkers erin

Hallo lieve bloggers, daar ben ik weer.
Zo is het een tijdje rustig op mijn blog en zo kom ik 3 dagen achter elkaar met een creatie om te laten zien.
Tja het is zomertijd en als het mooi weer is willen wij er toch van genieten , want voordat je het weet zitten we weer in de herfst.
Bij  callenge 58 van Marianne Challenge Blog ben ik uitgekozen om gastdesigner te worden voor challenge 60, die vandaag van start gaat.
En dit is dan mijn voorbeeld geworden. Ik heb een knipvel van Snoesje MD (3DHM010) ervoor gebruikt. Ze is gemat op een ovaal die ik met een embossingsmal door de Cuttlebug heb gehaald en daarna op een scalloped ovaal van SB is gemat. Daaronder zit een stans van MD (CR1204) verwerkt. Hieronder een stukje wondgaas.  De hoekjes heb ik voorzien van plakparels. De ticket is een MD  (C50856)  stempel , uitgeknipt en de rand met bruine stickless bewerkt.
De bloemetjes zijn 2 roosjes van WOC en 2 roosjes zijn er gemaakt met een MD  (LR0162) stans. Ook de takjes er achter zijn van MD (LR0192) en het rode hartje heb ik zelf gehaakt. Het gele en rode lintje komt van een boeketje bij Tuinland vandaan.
Hier nog even Snoesje van dichtbij, met haar feest-toeter.
En dan de binnenkant, hier heb ik links een insteek mapje gemaakt waarin ik een label, gestanst met een stans van MD (LR0154) met een tekst erop en twee theezakjes gedaan. Rechts-onder een houder voor deze lekkere chocolaatjes.
Rechts-boven nog een vakje waarvan het klepje met een stukje klittenband sluit en daar kan je wat geld of een cadeaubon in stoppen. Het geheel sluit met een lintje. Alle randjes zijn bewerkt met distress ink.
Het mooie DP is van . . . . . ik weet het zo niet uit mijn hoofd, maar zal het nog even opzoeken en dan vermelden.
Ik heb met heel veel plezier mijn voorbeeld gemaakt voor het Callenge Blog van Marianne, want het is toch wel een hele eer als ze je daarvoor uitkiezen.

Allemaal weer heel erg bedankt voor het langskomen en natuurlijk voor alle lieve reacties die achter gelaten worden en tot de volgende post.

15 opmerkingen:

  1. Zeker weten dat het een eer is om zo in het zonnetje gezet te worden Sieta en je hebt er werkelijk een schitterende creatie voor gemaakt!!!!
    Wat een leuk idee om dat "bloemetjeslint" te gebruiken, dat gooi ik altijd direct weg.......nu niet meer dus haahaaaaaaaaa!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi sieta
    had je prachtige creatie al bewonderd op het challengeblog zo mooi en vrolijk van kleur!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit schitterend gemaakt Sieta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat met je gastdesignership!!!

    Ik vind de kleuren van je kaartje verrukkelijk!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart hebje gemaakt, geweldig! Maar van de binnenkant kan ik helemaal genieten! Super met dat thee en chocoladevakje erin!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schittrende creatie en Wat een leuk idee om dat "bloemetjeslint" te gebruiken,

    Liefs Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige kaart, heel vrolijke kleurtjes
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is prachtig geworden Sieta. Ik vind je vakantiekaartje voor MHP ook geweldig gemaakt.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sieta super bedankt voor je prachtige bijdrage aan ons Challengeblog.
    Hopelijk zien we je nog vaak terug.

    Gr. Anita
    Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende creatie, hele vrolijke kleurtjes heb je gebruikt en de binnenkant ziet er erg lekker uit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie kaart. prachtig in die kleuren en zo goed afgewerkt.
    dit kaartje is helemaal af!!
    schitterend.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat heb je weer een prachtige creatie gemaakt!! Mooie kleuren en leuke 3D heb je gebruikt!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een super mooie en lekkere kaart Sieta.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi Sieta,
    bedankt voor deze gave tutorial! zag 'm vandaag op het blog van MHP en ben meteen eens hier komen neuzen:0)
    nou tot blogs! Je maakt prachtige creaties en blog layouts!!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.