Mijn Volgers

donderdag 23 augustus 2012

Even alleen een (belangrijk) berichtje

Hallo lieve blogvolgers,

Ik wil nog even eens weer terug komen op mijn post van 27 mei 2011, nu zullen jullie wel denken waarom kom je op zo'n oud berichtje terug, maar dat zal ik even vertellen.
Afgelopen week kreeg ik weer eens een reactie van iemand die net als ik en nog meer hobbyisten een vervelende ervaring met een webwinkel hebben gehad.
Het is gewoon te gek voor woorden, dat betreffende webshop nog steeds af en toe mensen op die manier behandeld en dan hoor ik het toevallig omdat betreffende slachtoffers op internet aan het kijken zijn geweest als er nog meer slachtoffers waren en zo op mijn post terecht zijn gekomen.(dus misschien zijn het nog meer mensen die dit overkomt)
Nu wil ik een ieder die zoiets overkomt en van de betreffende shop GEEN reactie krijgen op hun mail enz. en hun bestelling maar niet ontvangen, aanraden om je probleem op een sociaal medium te plaatsen met naam en toenaam, want dat is slechte reclame en dat is natuurlijk schadelijk voor de verkoop.
Maar het blijkt toch nodig te zijn als je betaalde spulletjes maar niet geleverd worden en je maar geen reactie krijgt op je vragen waar het blijft. Want wat blijkt, die berichten worden WEL door deze persoon gelezen en dan wordt er wel contact met je opgenomen en krijg jij je spulletjes (die je vooruit hebt betaald) wel toegestuurd met een excuus, waar ik persoonlijk geen boodschap aan heb.
Ik kon het gewoon niet laten om er (weer) een post van te maken, ik houd van eerlijkheid en kan slecht tegen mensen die jouw dure geld proberen in te pikken, want zo zie ik deze praktijk.
Gelukkig zijn er heel veel betrouwbare webshops waar we met een gerust hart wat kunnen bestellen.

Lieve mensen doe met deze post wat je wil, ik hoop alleen dat ik op deze manier toekomstige slachtoffers kan voorkomen.
Binnenkort zal ik hier op mijn blog weer kaartjes gaan plaatsen, ik geniet nog even van de vakantiedagen die mij nog resteren.


8 opmerkingen:

  1. wat een gedoe allemaal Sieta.
    ja ik hou er ook niet van en je hebt die centjes hard verdiend gewoon met werken of met je kaarten.
    ze hebben geen idee wat dat met een mens doet.
    ik houd ook van eerlijk zijn.
    eigenlijk moesten we een site maken waar de eerlijke shops op komen testaan.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jakkes wat super verevelend allemaal! Afkloppen maar ik heb het gelukkig nog nooit meegemaakt...zou het super fijn vinden als er een "zwarte lijst" bekend zou zijn want dan weten we tenminste zeker waar we NIET moeten shoppen!Maar wederom bedankt voor de waarschuwing, ik blijf dus maar bij mijn oude vertrouwde adresjes!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet lekker van je vakantie!

    Maar heel goed dst je hier weer aandacht aan schenkt, eigenlijk zouden al die toestanden niet nodig moeten zijn. Hoe je het ook went of keert, hoe ze het doet is gewoon niet goed!
    Ik geloof toch dat het goed is wanneer er eens iemand aangifte zou doen... Zo'n winkel zou niet meer mogen bestaan, want zo zullen er slachtoffers blijven bestaan.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi sieta
    dank je wel dat je zo alert blijft op misverstanden en zeker waar wat je schrijft hobbyspullen kosten al genoeg en als je dan ook nog niets thuis krijgt is dat zeker balen en verdrietig!
    nog fijne vakantiedagen en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welke webshop is dit dan Sieta?
    Heb zelf positieve ervaringen met webshops, en zo hoort het ook....een kwestie van wederzijds vertrouwen!
    Goed dat je hier nogmaals aandacht aan besteedt!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Groot gelijk dat je er nog een berichtje aan wijt. Dit kan gewoon niet. Wat vervelend dat er nog steeds mensen zijn die slachtoffer worden, hopelijk helpt je berichtje weer iemand, dan heeft het al goed gedaan.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geniet nog van je vakantie. En bedankt voor je zorgen om ons. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. en dat noemt zich een bezigbijtje???
    zal nu werkloosbijtje zijn, want de webshop bestaat niet meer;)
    groetjes adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.