Mijn Volgers

woensdag 29 augustus 2012

Even een aanvulling van mijn vorige post

Hallo bloggers,
Ik kreeg net een reactie op mijn vorige post en was even nieuwsgierig als dat wel klopte.
En zie wat ik tegen kwam,

er staat momenteel, maar eigenlijk vind ik dat hij niet meer open mag gaan.
Hopelijk is dit mijn laatste post wat ik hieraan heb gewijd, maar ik hou mijn vinger aan de pols wat deze webhop betreft.
Geniet van deze mooie dag.

Oeps, kreeg ik net een berichtje dat de webshop niet gesloten is, dus helaas was het dus maar tijdelijk.

Eigenlijk wil ik wel op mijn blog, in de site bar, een lijstje met betrouwbare webshops plaatsen.
Dus hebben jullie een goede ervaring met een of meer webwinkels, dan zou ik het graag van jullie vernemen.


7 opmerkingen:

  1. Het is me allemaal wat!
    Iets veel leukers.....wat is je blog prachtig Sieta, zo mooi dat ecru en bosje lavendel!

    Liefs en veel plezier in Zwolle, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. webwinkel is gewoon geopend hoor.
    http://www.tbezigebijtje.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sieta,

    Nog bedankt voor je reaktie op mijn vraag, gelukkig heb ik bij deze webshop nog nooit wat besteld en zal dat ook niet gaan doen.Zelf heb ik goede ervaringen met webshops, op 1 na dan daar heb ik, maar dat is al heel wat jaren geleden gezeur mee gehad, een dame die met haar webshop stopte onder de noemer van voordelige prijsjes ja ja, de boel besodemieteren is dat.

    Op een later tijdstip zal ik je betrouwbare webwinkels doorgeven, tot dan.

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi sieta
    een erg goed idee om zo ons bloggers te beschermen!
    zelf koop ik vaak bij scrapbookdepot en jacobi in drachten en die bevallen bij bijzonder goed!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan je ook een hele goede adviseren ;-)
    AnMaCreatief is echt super!!! Ze is heel snel met leveren, goedkoop en stuurd altijd een extraatje mee. Kijk ook in het gastenboek bij haar, daar vind je dit ook bevestigd. Ik heb haar banner ook in mijn sidebar staan!
    Een goed initiatief, dat moeten meer mensen doen! Veel veiliger. Eigenlijk zou er ook een 'zwarte lijst' moeten komen, maar geen idee of dit legaal is...

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Sieta,

    waar ik heb besteld is bij Jacobi in Drachten(erg goed),
    bij de Devo in Sneek, en KrejaTeja.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sieta, zoals Lotte al aangaf Anmacreatief is ook mijn meest favoriete webwinkel, verder kan ik ook Bizzy B (geen vertaling van ....) in Lage Mierde aanbevelen (staan in mijn sitebar). Ik ken ze persoonlijk en zij geven ook workshops. Goed initiatief. Liefs, Helen

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.