Mijn Volgers

donderdag 30 augustus 2012

Geboorte kaartje 2

Hoi hoi,
Kaartje 2 is nu ook af en ik wilde hem jullie nog even laten zien.
Ik heb de zelfde spulletjes gebruikt alleen het 3D plaatje (van Marieke) is een andere.
Ik ga morgen naar de beurs in Zwolle, mijn gespaarde knutsel centjes uitgeven hihihi.
Het zal een zware dag en een daarop volgende nacht worden voor mij.
Ik ben gisteren in de nachtdienst gegaan voor 6 nachten en ik wil toch wel heeeeeel graag naar de beurs, dus ik ga gewoon door morgen. Dus niet naar bed, ik ga als we weer thuis zijn wel proberen nog even te slapen maar als dat lukt is nog de vraag.(ik laat me deze keer rijden hoor, voor de veiligheid)
Ik wil iedereen die een dezer dagen ook naar de beurs gaan een onwijs gave dag wensen en geniet van al het moois wat je daar tegenkomt.
Tot blogs.

Deze kaart doet mee bij;
 GeWe Hobby; Baby kaart



20 opmerkingen:

  1. Weer net zo'n lief kaartje, zoals de vorige!!
    Veel plezier op de beurs, ik ben in s'Hertogenbosch
    geweest. En heel veel sterkte met je nachtdienst!!!
    Liefs, Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart is dit, net als die andere. Heel veel plezier gewenst morgen, hopelijk laat je nog wat over voor me, hihi...
    Denk wel aan je rust, want het wordt dan wel een lange dag zeg...en vooral ook genieten van zo'n heerlijk dagje uit, ik verheug me al op zaterdag, gaan ik lekker met mn mamsie. Werkse straks!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje! Heel veel plezier in Zwolle. Er is vast zo veel te zien, dat je vanzelf wakker blijft :)!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi sieta
    je schrijft dezelfde dingen gebruikt maar je kaarten zijn wel totaal anders geworden,beide geweldig mooi!!
    en heel veel plezier op de beurs en denk maar zo slapen doen we later wel,ha,ha!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oef...dat wordt inderdaad een zware dag....meestal voel je het pas na een aantal dagen. succes op de beurs en veel kijk/koop plezier!
    je kaart is hartstikke mooi gemaakt. je details zijn weer top.
    hey..ik zie je lijst met webshops aan je sitebar. ben je toch maar weer druk geweest om dat voor elkaar te maken.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een prachtige en lief kaartje weer sieta.
    heel veel plezier op de beurs we zullen het welzien.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alweer zo'n schattig geboortekaartje! Veel plezier op de beurs en succes met het weinig slapen en werken.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart. Mooi van kleur.

    Succes morgen op de beurs. Als je maar wakker kan blijven.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een dotje weer, Sieta. Heel veel plezier op de beurs enne......niet in slaap vallen hoor, lol!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer een schat van een kaartje Sieta, zo leuk ook die 3 veiligheidsspelden! De beurs zal je wel wakker houden, probeer een mini-uiltje in de auto te knappen hoewel dat ook weer niet super gezellig is is natuurlijk! Sterkte, veel plezier en groetjes aan Cynthia!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oefff,wat een marathon,hopelijk hou je het wakker!
    Je hebt een erg mooi kaaartje gemaakt.



    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super leuke babykaart, veel plezier op de beurs en wakker blijven.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattige babykaartjes Sieta, heel veel plezier op de beurs, ik heb alleen nog een leeg hobbypotje na Den Bosch.
    geniet ervan en voorzichtig hoor.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. veel plezier op de beurs je houd het vast wakker mrt al die leuke knutselspulletje!!

    groetjes vera

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Sieta, wat een lief babykaartje weer. Heel veel plezier morgen in Zwolle. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hallo
    wat een mooi en lief kaartje
    wens je veel plezier op de beurs en hoop dat je toch nog een beetje kunt rusten voor je terug aan het werk moet
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw Sieta vind deze ook heel gaaf, schitterend!
    Pfffffffff dat je dat kan gewoon doorgaan maar heel veel plezier op de beurs!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart Sieta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.