Mijn Volgers

woensdag 29 augustus 2012

Geboorte kaartje

Hallo lieve mensen,
Daar ben ik eindelijk eens weer met een kaartje. Ik heb de afgelopen tijd helemaal niets gemaakt, lekker een kleine knutsel en blog pauze genomen.  Heerlijk van de vakantie genoten, een logé gehad, wat layout opdrachten gemaakt en dan nog eens dat snik hete weer wat ook niet bevorderlijk is voor je creativiteit.  Eerst wil ik even mijn nieuwe volgers welkom heten, fijn dat jullie mijn blog de moeite waard vinden om te volgen en ik hoop dat jullie hier wat inspiratie op kunnen doen.
Deze kaart is een jongens uitvoering geworden van mijn Baby Girl kaart.
Ik kreeg een mail van een volgster die mij vroeg of ik twee van deze kaartjes, maar dan in een jongetjes uitvoering, voor haar wilde maken. Dit is dan nummer één geworden en de andere ligt klaar om in elkaar gezet te worden.
Ik heb  o.a. weer de prachtige mallen van MD gebruikt en het 3D plaatje is van Marieke.

Ik hoor graag wat jullie ervan vinden, dus laat het me maar weten.



18 opmerkingen:

  1. Hoi Sieta,
    Leuk om weer een kaartje bij te bewonderen. Het is een schatje!! Prachtige malen.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi sieta
    nou je babykaart ziet er zeker superlief uit en erg fijntjes door die mallen!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Sieta, wat een prachtig lief geboortekaartje!! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart!!! Ik herken hem inderdaad van de meisjes-uitvoering, maar zo in het blauw lijkt hij toch weer helemaal anders, prachtig!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een beeldige kaart Sieta ik vind die mal Baby zo mooiiiiiiiiiiiiii

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die is ook gaaf geworden, Sieta!! Misschien ga ik zaterdag stiekum nog wel een malletje of meer scoren in Zwolle op de beurs.
    Ga jij ook naar de beurs?
    Fijne avond,
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Elise ik ga vrijdag naar de beurs in Zwolle, gezellig met onze jongste dochter.
    Ik zal wat malletje voor je overlaten hoor hihihi.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een lief en prachtig kaartje Sieta.
    hopelijk ben je lekker uitgerust van je vakantie.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart Sieta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel lief kaartje is het geworden! Heerlijk hè, zo'n pauze...

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een lieve kaart! Die plaatjes van marieke zijn ook zo lief!
    Liefs, Ditta.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schattig kaartje Sieta en die mallen (waar ik eigenlijk niets mee heb) zijn toch wel heeeeeeel mooi dus wie weet ga ik ook nog om, hihihi!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw Sieta ik vind hem schitterend, gave kleuren, details en plaatje.
    Jammer dat je vrijdag naar Zwolle gaat ik ga namelijk morgen!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super mooie gemaakte babykaart, ziet er erg lief uit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is prachtig geworden.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lief babykaartje ziet er leuk uit.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtige kaart, Sieta.
    mooie details op de kaart.
    succes met het maken van de volgende. altijd leuk om opdrachtjes te maken
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.