Mijn Volgers

donderdag 6 september 2012

A star is born

Hallo lieve blogdinnen,
Ik wil jullie weer een kaartje laten zien, gemaakt voor de challengen bij Don&Daisy Challengeblog.
Helaas heb ik geen stempel hiervan maar ik had nog wel een 3D plaatje en die heb ik dus maar gebruikt.
Voor de challenge moest je een sketch gebruiken.
En dit is mijn uitwerking hiervan geworden.
Na mijn blauwe kaartjes nu dus een roze gemaakt.
Met deze kaart wil ik meedoen bij;

Ik wens jullie nog een fijne avond en tot mijn volgende post.


22 opmerkingen:

  1. dit is een leuke kaart. die plaatje is ook zo leuk.
    wat een sketch, hé.
    je hebt het heel mooi gemaakt met die papiertjes.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh die is leuke geworden!! Leuke 3D en papier!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd. Mooi zo in het roze.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is weer prachtig Sieta.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje is het geworden. Schattig papier en een leuk 3D plaatje.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje is dit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaaart!Ik vind het mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit een dotje zeg !
    Superleuk plaatje trouwens !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zo lief en mooie kaart Sieta.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk kaartje.
    Ohh dat knipvel heb ik ook nog liggen en heb er nog niks meegedaan, moet nodig aan de gang met mijn knipvellen.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi lief kaartje Sieta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart, heel lief.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi sieta
    ook een ster van een kaart is er gemaakt:-)) erg leuk en mooi geworden!fijn weekend en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauw wat een prachtige kaart, super mooi
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is een schatje en wat een leuk 3D plaatje!!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat weer een superleuk kaartje Sieta!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een een erg mooi kaartje, leuk vlakverdeling en een lievee afbeelding!


    Fijn weekend,Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Erg leuk kaartje geworden leuke tekst en lief plaatje.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lief kaartje, Sieta.
    De kleuren zijn mooi, het plaatje en de bloemetjes maken het extra fijn.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt.
    Fijn dat je met de challenge meedoet.

    Groetjes

    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schattig plaatje heb je gebruikt op dit super mooie kaartje.
    Je vorige kaartje vond ik ook ontzettend mooi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een dotje weer, Sieta. Leuke afwisseling in roze. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.