Mijn Volgers

zondag 23 september 2012

Even een tip

Hallo lieve bloggers.

Hebben jullie ook ergens achter in een kast een stans liggen die je niet (meer) gebruikt, omdat hij niet heel uit de stans komt?
Nou dat had ik dus met deze (de grootste stans). En dat is balen, want wees nou eerlijk, om goed €15.00 uit te geven voor iets wat maar in de kast ligt is natuurlijk ook niet de bedoeling.
Nu kwam ik voor een paar dagen geleden deze tip tegen en ja hoor het werkt!!! Ook bij deze stans.
Hier heb ik de stans, met het bakpapier, klaarliggen om door de cuttlebug te halen.
 En zo komt hij nu uit de stans en nog heel gemakkelijk ook. Voorheen zat ik met zweet op het voorhoofd te worstelen om hem er heel uit te krijgen, wat 9 van de 10 keer niet lukte. En dan hou je het na een paar keer wel voor gezien.
Deze methode heb ik ook gebruikt met de Spellbinderstans Floral Ovals, die ook een beetje moeilijk  uit de stans komt zonder bakpapier.
Ik hoop dat jullie wat aan deze tip hebben en ook weer die ver weg gestopte stansen kunnen gaan gebruiken.


13 opmerkingen:

  1. Wat een goeie tip!! Die ga ik onthouden....ik heb ook regelmatig 'last' van een mal die zn papiertje niet los wil laten....
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je voor de tip,ik denk dat we het probleem allemaal wel herkennen,veel tijd ingestopt om het er uit te peuteren en tenslotte gaat het nog mis!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent niet de enige met die problemen, maar dit ga ik uit proberen, hele goede tip!!! Dank je wel!!!
    Liefs, Ditta.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ga ik zeker proberen. Bedankt voor de tip
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super bedankt voor deze tip! Ik zit altijd maar te utteren met een naald m em er dan heel uit te krijgen en net wat je zegt, 9 van de 10 keer scheurt het dan ook nog eens. Ik ga em zeker uitproberen.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een goede tip, dat ga ik zeker uitproberen.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik had deze tipal eens gebruikt ook bij deze mal bij mij word hij ook weinig gebruikt bij mij lukte het ook met bak papier niet maar ga het eens met ander bakpapier nog eens proberen want heb verschillende stanzen met dit probleem grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sieta, deze tip heb ik ook wel gebruikt bij verschillende mallen. Met goed resultaat. Fijne avond, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supertip Sieta, Bedankt. Ga het zeker uitproberen met een rechthoekige spellbinder met een randje kant erlangs. Gebruik hem eigenlijk nooit meer en dat is toch jammer!
    Laat wel even weten of het gelukt is!
    gr. Riet Kamstra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dank je wel voor de tip, heb ook enkele mallen die ik niet graag gebruik omdat ze zo moeilijk uit de mal gaan, ik ga deze tip zeker en vast ook eens proberen
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt voor deze tip, ook ik heb mallen waar de stans er moeilijk uit gaat. Ga het zeker uitproberen.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En ja hoor, MET bakpapier ging het een stuk beter! Nogmaals bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.