Mijn Volgers

maandag 24 september 2012

I hope your Christmas is merry &bright

Hallo lieve bloggers.
Bedankt voor alle lieve reacties en een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgster, ik hoop dat je hier op mijn blog de inspiratie vind die je zoekt.
Deze keer wil ik jullie een kerstkaart laten zien, gemaakt in het wit en alleen de stempel is met copicmarkers ingekleurd.
Bij MDUC hebben ze deze keer een challenge met de opdracht White on White. Dit vond ik een geweldig leuke uitdaging, dus ben ik ermee aan het werk gegaan.
Voor de kaart heb ik twee verschillende glans cardstocks gebruikt en alle twee zijn ze wit van kleur. Verder heb ik verschillende stansen gebruikt, een tekst stempel van Nicole, lint en plakparels.
Het stempelafdrukje heb ik met een wat zachtere kleur ingekleurd om het geheel wat rustig te houden.
Helaas is het wat donkertjes om een goede foto te maken, maar als je op de foto klikt is hij beter te zien.
Bij Stamptacular Sunday Chall. hebben ze de opdracht Bling it on, daar wil ik deze kaart ook mee laten doen. (glans/glitter cardstock en parels)
Deze kaart doet ook mee bij;
GeWe Hobby; Kerstkaart

En weer heb ik een challenge gewonnen en wel bij Don&Daisy met deze kaart.
Lieve mensen, ik wens jullie allemaal een heerlijke knutsel week, als het weer het toelaat geniet dan nog even van het buiten zijn, maar is het weer slecht dan gaan we lekker binnen aan de knutsel.
Bedankt voor het langskomen en tot de volgende post.



25 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje zeg, heel mooi met dat glanspapier!!
    En gefeliciteerd met het winnen van de challenge, leuk hoor :-)
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Sieta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd.
    Vind je kerstkaartje prachtig.
    Je hebt hele mooie details gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi het kaartje met dat glanspapier.
    Gefeliciteerrd met de gewonnen challenge.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is prachtig zo in het wit Sieta, gefeliciteerd met je gewonnen challenge, dit gaat er weer één worden hoor.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er weer schitterend uit Sieta, heel mooi gedaan!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart.
    Dat white on white staat al eeuwen op mijn to do lijstje.
    Misschien dat het er nu eens van komt.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat heb je weer iets moois gemaakt!! Prachtige kaart!! Mooi chique in het wit, en die Tilda is prachtig ingekleurd!! Gefeliciteerd met je prijs! Zag toevallig net ook dat je een vrijkaartje voor Hardenberg hebt gewonnen?? Veel plezier daar....dit jaar wordt het em niet meer voor mij helaas....
    Fijne avond,
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtige kaart en dat alleen met wit , heel mooi, ook nog gefelicteerd met je prijs, echt verdiend
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Sieta,wat een mooi kaartje ik heb vorige week ook een witte kaart gemaakt en ik had er wel schik in om te doen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauwwwwww, een hele mooie kaart heb je gemaakt Sieta. En gefeliciteerd met je prijs. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi gedaan deze kaart Sieta.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oh my... sa wonderful! love the white on white design
    thanks for playing with us at stamptacular sunday this week
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi zo'n witte kerstkaart en ook nog met glans!! Gefeliciteerd met het winnen van de challenge!!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je gewonnen kaart, tis ook zoo'n dotje. Net als je kerstkaart. Heeeel mooi zo wit op wit en dan een gekleurd afdrukje. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd! Deze kaart is ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterende kaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. So very sweet and also so very elegant all in the white. Thanks so very much for joining us this week at the Stamptacular Sunday Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. beautiful card looks so elegant with the pearl cards thanks so much for joining us at MDUC this week
    hugs sara x x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. WOWEEE both your cards are gorgeous, I love the pearl white on white so stunning! Thanks for playing at MDUC this week
    Hugs
    Karen
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterende kaart heb je gemaakt, mijn complimenten hoor.
    Leuk dat je meedoet met de challenge van Ge-We.

    Groetjes Thea
    DT Challenge blog Ge-We.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtig kaartje!Mooi met al dat glas!

    Leuk dat je meedoet met onze challenge!

    Groetjes Rebelleke
    DT Ge-We

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.