Mijn Volgers

maandag 17 september 2012

Liftchallenge 25

Een goede maandagmorgen lieve bloggers.
Eindelijk heb ik weer wat van mijn to-do-lijstje kunnen schrappen, meedoen met de liftchallenge.
Dit is het kaartje wat je moet liften,
en dit heb ik ervan gemaakt.
Ik heb roze cardstock als kaart genomen en daarop DP van Marjolein Bastin.
De vlinder is een stans van MD en de tekst-stempel van Nicole en die heb ik gestempeld op vellum.

Met deze kaart doe ik mee bij;
Lift Challenge Blog

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende post.


28 opmerkingen:

  1. Heel mooi geworden! Dat papier van Marjolein blijft mooi!
    Liefs, Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een heel mooi kaartje geworden Sieta!

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat prachtig gedaan!! Prachtig die vlinders..
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi sieta
    dat heb je prachtig gefixt op deze gelifte kaart,erg mooi papier en vlinder!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi papier heb je gekozen Sieta. De vlinders gaan er prachtig bij. Mooie lift!
    Dank je wel voor het meedoen met onze challgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige lift, heel romantisch en zacht door het mooie papier en de vlinders. Fijn dat je meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier heb je wel weer op een prachtige manier jouw draai aan gegeven Sieta, schitterende kaart!!
    Ik had het kaartje "klaar gezet" maar dat ging dus even helemaal niet goed maar dat heb je inmiddels vast wel begrepen hihihi!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je een mooie uitwerking van de schets zeg !
    Heel mooi gedaan !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt er weer iets moois van gemaakt Sieta, erg mooi geheel zo.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Dat papier is al helemaal super.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi Sieta, romantisch papier en prachtig gecombineerd met de vlinders.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je dit prachtig gemaakt Sieta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. schitterend!! prachtig papier.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goh wat een mooi papier is dat zeg! De vlinders gaan er goed mee samen. Mooie lift! Dank je wel voor je deelname!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje geworden, verrassend met het design papier! Leuk dat je met ons meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat mooiiiiiiiiiii Sieta wat een mooi papier en schitterend gemaakt

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart, mooi papier heb je ervoor gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi gedaan en wat een prachtig papier.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw wat gaaf gedaan Sieta, echt schitterend!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat mooi gelift, Sieta!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Sieta,wat heb je de kaart in lieve kleurtjes gelift,doet nog heerlijk een beetje zomers aan.Ik heb nog wat verder op je blog zitten neuzen en ik heb nog veel meer leuke kaarten gezien(die met de panpastels is ook erg mooi)groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie lift Sieta! Wat een ontzettend lieve kleuren, daar doen vlinders het prima bij. Groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.