Mijn Volgers

donderdag 29 november 2012

Sinterklaas-Candy

DIT BERICHT BLIJFT BOVENAAN STAAN, SCROL VOOR NIEUWE BERICHTEN

Hallo lieve blogvolgers.

Als dank voor al jullie lieve reacties stel ik niet één maar twee candy's beschikbaar.
Het ontbreekt mij vaak aan tijd om bij jullie een reactie te plaatsen, maar bekijk jullie creaties wel altijd, daarom wil ik het op deze manier een beetje goedmaken.

******
*****
Dit zijn ze dus, de bovenste is in de kleuren rood en roze en de onderste in de kleuren paars en aquablauw. 
Maar dit is niet alles, in elk pakketje komt nog een verrassing en wat dat is ? ? ? ?

Wat moet je doen om in aanmerking te komen voor één van deze candy's;
Volger zijn van mijn blog (alleen als je mijn blog leuk vind en niet voor de candy alleen)
Mijn candy in de site balk van je blog plaatsen.
Hieronder een berichtje achter laten voor welke candy je graag in aanmerking wilt komen.
Nou, dat valt wel mee hé.
Ik trek 30 november de winnaars, dan kan ik de candy's opsturen als een Sinterklaas pakketje.



63 opmerkingen:

  1. Wat een mooie candy's heb je samen gesteld.
    Ik heb geen voorkeur en als ik mag winnen, laat ik me gewoon verrassen.
    Bedankt voor deze kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sieta,
    Wat een leuk idee om een candy weg te geven. Ik doe graag mee. Ik ga voor de roze. Veel succes ermee.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het kost ook veel tijd om alle blogs bij te houden met berichtjes, maar toch heel lief van je om een candy te verloten :D. Ik doe graag mee voor het roze pakket.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sieta,

    Wat een leuke candy's heb je samen gesteld. Wat mij betreft hoef je niets goed te maken, ik heb ook vaak te weinig tijd om reacties achter te laten, maar ik vind het idee leuk. Ik zou als ik zou moeten kiezen een lichte voorkeur voor de rood/roze hebben, maar zou het al leuk vinden om te winnen en me graag laten verrassen.

    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend lief van je Sieta!! Ik waag graag een kans en de kleur.....verras me!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke candy Sieta enne kiezen, normaal gesproken zou ik voor roze gaan maar deze keer kies ik de andere paars/aquablauw.
    En dan nu maar een tijdje wachten LOL

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Sieta,
    Ik doe graag mee hoor, ik laat dan niet altijd een berichtje achter bij je, maar ik kijk altijd wel.
    Ik waag een kansje voor de paars /aquablauw.
    Ik zet hem op mijn blog hoor.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke candy. Ik doe heel graag mee en zet hem zo op mijn blog. Ik heb geen voorkeur, vind beide echt leuk.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke candy geef je weg Sieta en de rose/rood is wel heel mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Sieta, meid wat geef je een hele leuke candy weg. Volger ben ik al bij je. Ik waag een gokje op de rood/roze pakket. Een hele fijne dag en succes met je kaarten. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Sieta,

    Wat een supergave candy, heb het op mijn blog gezet en vind de paars/aquablauw wel mooi.Kijk regelmatig op je blog maar de tijd ontbreekt wel eens om bij iedereen een reactie achter te laten......

    fijn weekend en groetjes van Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi sieta
    nou dit is even gaaf,zomaar een candy en daar doe ik graag aan mee,maakt niet uit welke kleur vind de verrassing van welke kleur juist zo leuk:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk dat je dit doet! Ik heb hem op mijn blog gezet. ik vind de rood/roze het leukst, want daar zit een gave stempel bij zie ik...
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk, ik doe graag mee! Leuk idee om het rond sinterklaas te doen.. Het aakt me niet uit, de rode of de paarse, ze zijn allebei heel erg leuk. Ik ben benieuwd was de verrassing is

    Groetjes Sandra

    P.S.1 je kaartje bij je blogpost hieronder is erg leuk geworden. Mooi gedaan n.a.v. de sketch!

    P.S.2 mijn computer (of internet of jouw blog, ik weet niet waar het aan ligt) doet een beetje raar, ik kan geen volger worden en net kon ik ook geen berichtje plaatsen, ik hoop dat het nu wel goed gaat! Ik zal zo nog even proberen je te volgen, ik hoop dat het zometeen wel lukt...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldig leuk idee een sinterklaas candy
    Ik doe graag mee met je candy en zal hem dan ook in mijn site bar zetten
    Bedankt voor deze kans

    Grtz Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk Sieta dat je een candy weggeef het maakt mij niet uit welke kleur ik vind het leuk om mee te doen en de verrassing is dan des te leuker.
    Nou Sieta we zijn er niet kwaad om hoor mij ontbreekt ook wel eens de tijd.
    Fijn weekend groetjes Joke




















    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gave candy!! Ik ben al heel lang volger van je en geniet altijd van je mooie creaties...
    Ik doe graag mee en dan voor de roze/rode...
    Ik ga em nu snel op mijn blog zetten...
    Ik wens je een fijn weekend!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Sieta, wat leuk dat je voor sinterklaas gaat spelen. Ik ben al heel lang volger van je en zie ook al jouw moois voorbij komen, maar ook bij mij ontbreekt vaak de tijd om een reactie achter te laten, terwijl ik natuurlijk heel goed weet hoe leuk het is om reacties te ontvangen.
    Mocht ik winnen dan zou ik gaan voor de roze/rode.

    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Sieta,
    Nou het is je vergeven hoor hihii! En ik denk dat we daar allemaal wel eens last van hebben. Super leuk dat je een candy weg geeft! Ik ben zo dol op cadeautjes ;p
    Ik doe graag mee en het maakt mij niet uit welke kleur. Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. nou wat een super leuke candies.
    je maakt het wel heel erg moeilijk om te kiezen ze zijn allebei even mooi.
    Maar ik ga voor de paars/ aquablauw.
    bedankt voor deze kans Sieta.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Sieta,

    Nou dit is wel een heel leuk goedmakertje, maar je hoeft toch niet altijd een berichtje achterlaten. Je bent niets verplicht! Wij doen graag mee en zetten je candy op ons blog. Welke kleur maakt ons niets uit............

    Fijn weekend verder,
    Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wow sita,
    dat is nog ns leuk, n sintcandy!
    lang geleden dat ik wat van die man gehad heb, en ik ben ECHT n hele lieve dame/moeder hoor!
    als ik t zou winnen vind ik de rood/roze t leukst!
    ga m meteen plaatsen op mn blog hoor, staat altijd zo gezellig ook vind ik!
    groetjes monique

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hi dear Sieta,nice to meet you^_^
    I found your beautiful blog while leaving comment on my friends blogs^_^
    I become your new follower^_^
    Your candies are both too gorgeous^_^
    I added your image and link on my sidebar,thanks a lot for the chance to win^_^
    Happy Sunday;
    Sonia
    (If you visit my blog I'll really happy too)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een gave candy geef je weg,
    ik heb ook genoten van je mooie creaties
    en ben gelijk volger geworden
    zo hoef ik niks te missen van al dat moois
    bedankt voor deze kans
    en de kleur maakt niet uit
    ik laat me net als de andere volgers volledig verrassen
    het is toch al geweldig dat je zowiezo een kans maakt
    en dan maakt de kleur toch niet uit
    ik vind ze allebeide schitterend

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Sieta,
    wat een mooie candy, ik wil ook graag mijn kansje wagen
    De kleur maakt niet uit, ik vind ze allebei prachtig
    dank je wel dat ik mag meedoen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Sieta,
    Het ontbreekt iedereen wel eens even aan tijd om overal te reageren en dat geeft helemaal niks hoor! Ik vind het wel helemaal te gek dat je nu 2 van die gave candy's weggeeft. Ik vind ze allebei erg mooi maar als ik echt moet kiezen dan ga ik voor PAARS/AQUABLAUW.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Sieta, wat een geweldige candy's geef je weg. Doe graag mee, maar het maakt mij niet uit welke, vind ze beide geweldig. Groetjes Renate vd S

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Sieta, wat leuk dat je voor sinterklaas gaat spelen, die komt hier al zo lang niet meer dus wil ik graag mijn verlanglijstje inleveren hoor, ik vind de kleuren allebei erg mooi maar als ik moet kiezen ga ik voor rood/rose.
    Heb je mijn nieuwe bloglayout al gezien, weer bedankt hé, vind hem zelf prachtig, en dat is het meest belangrijk toch?

    Liefs Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Sieta
    Geeft niks hoor!! ik blijf je toch wel volgen, je maakt zulke prachtige creatie's!
    En daar krijg ik dan ook weer inspiratie van.
    Super de Candy die je weggeeft,ik wil graag meedoen.
    Ik heb geen voorkeur voor een kleur, vind ze allebei prachtig!
    Liefs Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. ik zou graag meedoen,de paars/aqua blauw vind ik geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Volgster ben ik natuurlijk al heel lang. En ook mij ontbreekt het nog wel eens de laatste tijd om berichtjes achter te laten. Zoals je op mijn blog kan zien was ik er zeker 1,5 maand niet op geweest en de Candy Ja die is geweldig en die ga ik op mijn blog zetten om een kansje te wagen. En ik vind het echt heel leuk dat je een candy weggeeft. Ik vind ze allebei geweldig als ik moet kiezen ga ik voor roze/rood maar de andere is even mooi. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Sieta,

    Wat een superleuke candy geef je weg en wil dan ook graag een gokje wagen. Vind ze allebei mooi maar als ik echt de keus heb ga ik voor de kleur paars/aquablauw! Dankjewel!
    Mail je vandaag ook nog wat betrouwbare webshops door, helaas niet eerder aan toegekomen.

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat leuk een sinterklaascandy, de paars/aqua heeft mijn voorkeur, ik wil graag een kansje wagen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wat een leuke candy ik wil graag een gokje wagen de paars/aqua heeft mijn voorkeur.

    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Hoi

    Wat een geweldige Candy!
    Ik maak graag een kansje en zou dan graag voor het rood/roze pakket gaan.
    Ik heb de candy op mijn blog gezet (wijskuikentjes)

    Liefs Priscilla

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Sieta,

    Wat een leuke candy. Volger was ik al een tijdje en je candy staat in mijn sidebar.

    Mijn voorkeur gaat naar het rood/roze pakket.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  37. hoi Sieta, wat leuk dat je dit weer doet. op deze manier een candy weggeven en weer in de tijd van Sinterklaas. super. blijft een leuk idee.
    en ook ik wil wel een kansje wagen. de voorkeur gaat naar het rood/roze.
    er zit daar een hele leuke stempel bij.
    succes!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Sieta ik wil graag een gokje wagen leuke candy . Ik ga voor blauw , maar rose is ook welkom eigenlijk heb ik geen voor keur. Gr Gea B

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Je bent zo gul aan te bieden deze prachtige candy Sieta. Ik zou zo graag een kans te hebben. Ik heb gekoppeld aan mijn sidebar en ik ben een volgeling. Bedankt voor de kans.
    Hugs, Rosalee

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een super leuk blog heb je zeg ik ben snel volger geworden want dat moois wil ik niet missen.
    Ik dacht altijd dat je alleen dat mooie lay out blog had.
    Wat de mooie candy betref daar doe ik natuurlijk graag aan mee maar echt een voorkeur heb ik niet.
    omdat ik graag meedoe voor een verrassing.

    Fijn weekend en groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Super leuke candy heb je samengesteld.
    ik doe graag mee en ga dan voor de blauwe.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hoi Sieta, zie ineens dat ik nog niet gereageerd heb op jou candy. Terwijl ik iedere dag even bij je kijk. Wil dolgraag meedoen hoor!! Heb geen voorkeur vind allebei de kleuren super.
    Ga nu gauw reclame voor je maken op mijn blog.
    Groetjes Marguerite
    Ik heb zelf ook een give-away wie weet kom je ook even bij mij langs.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hoi Sieta,
    Wat een leuke manier om ons te bedanken voor het plaatsen van een reactie. Ik vind het een hele leuke candy en wil wel een gokje wagen. Ik doe graag mee voor de blauwe.Ik ga mijn best doen om je candy ook in mijn sitebar te plaatsen maar helaas lukt het up loaden van foto's nog niet altijd zoals ik dat wil. We gaan het weer proberen. Succes met het verloten van deze leuke candy. Groetjes mIrande

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik zag je paarse kerstkaart op het Hobbyhournaal en ben hier gelijk eens even gaan kijken. Wat een leuke kaarten staan erop zeg! Ben daarom ook gelijk volger bij je geworden want ik ben nog lang niet uitgekeken.
    En toen zag ik dat je ook nog een candy erop had staan. Dus die zet ik op mijn pagina. Zelf heb ik geen voorkeur, vind beide kleuren heel erg mooi.
    Groetjes
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Superleuke candy. Dan ga je toch echt weer in Sinterklaas geloven ;-) Je hebt ook een leuke blog. Gezellig. Ik ben zelf nog niet zolang bezig met mijn blog. Allemaal nog even uitzoeken. Maar jouw blog is een mooi voorbeeld. De kleur heb ik geen voorkeur. Van beide kleurencombinaties is wat leuks te maken.
    Groetjes,
    Monique
    P.s. ik ga nog even rondsnuffelen....

    BeantwoordenVerwijderen
  46. hi there. i'm a follower. would love to win either one of these candies -- they're both awesome! thanks for the chance :)

    hugs, divinity

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoi Sieta, via medebloggers ben ik vandaag op jou blog aangekomen. Ik heb met veel plezier jou creaties zitten bekijken. Ik ben gekomen tot je post in Mei waar je je allereerste kaartjes neer moest zetten en dan ook een paar nieuwe. Wat een verschil is dat dan zeg :) Zelf ben ik nog niet zo lang bezig met mijn blog en heb ook lang niet zulke leuke stempels als dat ik bij jou zie. Je maakt er telkens weer iets heel moois van. Die piraten en kasteel kaart is ook erg leuk gedaan. Volgens mij houdt jij ook wel van de kleur paars/lila want daar zie ik ook heel wat kaarten mee. Als ik met je candy mee mag doen, zou ik voor de paars/aqua blauwe versie gaan. Ik ga in ieder geval volger van je worden, want ik heb al heel wat leuke ideeën langs zien komen. Ook mag je natuurlijk eens bij mij langs komen hoor :)

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hoi Sieta

    Wat een leuke candy
    Ik heb niet echt een kleurvoorkeur maar als ik perse moet kiezen wordt het de blauwe

    groetjes Carol

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hoi Sieta,

    Wat een gaaf blog met mooie creaties en wat geef je duidelijke instructies in je tutorials!
    In mijn korte bloggertijd heb ik al veel van je geleerd!
    Dankjewel!
    Leuk dat je ook een candy weggeeft! Als ik hem toebedeeld zou krijgen zou ik graag de blauw/paarse variant ontvangen!
    Succes met het maken van je keuze en het bijhouden van je beide blogs!!
    Lieve groet,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Mijn complimenten voor je prachtige blog en geweldige creaties...TOP !
    Ik doe graag mee met je candy en omdat ik van verrassingen hou maakt de kleur mij niet uit :)
    Bedankt voor deze kans.
    Groetjes, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hoi Sieta , ik doe heel graag mee met jouw candy !! Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik doe graag mee met je candy Sieta :D Een keuze hoeft niet want ik ben blij met wat er gegeven wordt. Super dat je dit doet. Liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ook ik doe graag mee voor deze candy. Ik vind ze beide even mooi,dus heb geen voorkeur.,gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Hoi Sieta

    Ik ben net nieuw op jouw blok en ik doe ook graag mee voor deze Candy. Als ik zou mogen kiezen dan ga ik voor paars/aqua blauw.
    Misschien wil je ook bij mij komen kijken, ben pas begonnen met mijn blog misschien wil je dan ook volger bij mij worden.
    janieskaartenwereld.blogspot.com

    Groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wat leuk zeg, en een dubbele candy, sjonge, kan niet op!
    Kleurtje maakt niet uit hoor, dan blijft het een verrassing :)

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Hoihoi,

    wat een gave blog!! Mijn complimenten!!
    En wat een leuke verrassing zo'n sinterklaascandy, ik waag graag een kansje mee! De kleur maakt me niet uit!
    Ik ga nog even verder je blog bekijken

    Groetjes Emmy

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Hallo Sieta
    Wat een mooie blog heb je en een erg leuke candy. Ik waag ook graag een kansje op een van de pakketjes. Welke kleur maakt mij niet zoveel uit.

    groetjes
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Wat een supergave candy, daar doe ik graag aan mee . Wat prachtig en de kleur als ikdan mag kiezen Rood/roze.
    Past zo mooi mijn blogsetje. Hihihihihi

    Liefs XXX Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wel een gave candy, moet ik zeggen. Ik waag graag een kans en als ik dan toch zou mogen kiezen, ga ik voor het paars/aqua. Alvast bedankt voor deze kans. Groetjes Patricia Wanten.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Hoi Sieta,
    via Marianne ben ik op jouw bloggie terecht gekomen en ik heb hier ff met veel plezier rondgekeken.
    Graag ben ik volger van je geworden en dat is niet omdat je een candy weggeeft,( wel leuk natuurlijk!) maar omdat ik vind dat je hele mooie freubels maakt! Ik zou het leuk vinden als je ook eens een keertje bij mij komt kijken!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. hey,

    wat lief dat je een candy weggeeft! ik vroeg mij af hoe jij een bepaald bericht boven laat staan?

    Veel Liefs Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Hi,
    Wat leuk dat je een candy weggeeft, ik heb hem op mijn speciale pagina gezet (van mijn website, ik heb helaas geen blog :().
    Ik ben net volger geworden omdat je prachtige creaties maak en het leuk is om hier ideeën op te doen, al kan ik hier helemaal niet aan tippen !

    Candy kleur is algelijk, ze zijn alle twee erg leuk !

    groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.