Mijn Volgers

woensdag 12 september 2012

van harte Beterschap

Hallo lieve blogvriendinnen,
De zin om kaartjes te maken staat op dit moment bij mij op een laag pitje. Vanmorgen toch maar even mijn nieuwe spulletjes, die ik op de beurs in Zwolle had gekocht, tevoorschijn gehaald.
Ik heb er een paar heel leuke stempels gekocht en om te proberen ook twee van de wel bekende pannetjes.
Zo wat zijn die aan de prijs, echt een rib uit mijn lijf hoor en dan heb ik er maar twee van de 80 kleuren.
Dus dat wordt ook sparen voor nog enkele kleuren, ik hoef ze echt niet allemaal te hebben, maar nog wat kleurtjes in de lichtste tinten zou leuk zijn.
En dit is de kaart die ik ermee gemaakt heb. Ik had totaal geen idee wat voor kaart het zou moeten worden, gewoon begonnen en zie, dit is het resultaat geworden.
Zelf vind ik hem wel geslaagd zo voor de eerste keer met panpastels.

Met deze kaart wil ik meedoen bij;
Duymelot; Alles mag

Leuk dat jullie weer even langs komen en een reactie zou ik super leuk vinden.


27 opmerkingen:

  1. Haha, ik dacht al "pannetjes"?????
    Ik wist niet dat die zo duur zijn en aangezien ik er 0 heb en geen idee heb wat ik er mee kan/zal doen denk ik dat het er ook maar heerlijk 0 moeten blijven hihihi! Maar jouw eerste probeersel ziet er goed uit Sieta dus jij gaat zeker sparen en een verlanglijst in je schoen doen begin december!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi sieta
    tevreden? met zo gemaakte kaart zou ik een gat in de lucht springen en ja die pastels lijken mij hartstikke gaaf maar dan zou ik ook alleen de lichtste kopen:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supergave kaart Sieta met je pannetjes gemaakt LOl, ja heb er ook over zitten denken maar is niet goedkoop dus wacht nog wel even ;-)

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Sieta,dat ziet er goed uit mooi gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart, ik vind hem super mooi geworden je eerste creatie met de panpastels.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een super mooie kaart Sieta en heel mooi met je pannetjes duur he

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is echt schitterend!!! Ik vind de pannetjes ook aan de prijs hoor, en ik vind nog niet dat ze met echt veel variaties komen wat je ermee zou kunnen doen, dus bij mij staan ze nog niet op de verlanglijst.

    Jouw kaart is echt prachtig geworden!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het ziet er heel mooi uit.
    prachtige kleur.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha dacht net als Irene "pannetjes" wat is dat nou weer, maar het zijn de panpastels. Ik heb daar nog geen ervaring mee en wis ook niet dat ze zo duur zijn. Maar je kaart ermee is top, heel geslaagd!!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een leuke kaart.
    Maar verder is het voor mij " abacadabra "
    Pannetjes en panpastels ?? Geen idee wat het moet zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een prachtige kaart, ken het niet panpastels maar ga toch eens opletten want je maakt er wel prachtige dingen
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is supermooi geworden!! Dat heb je heel kunstig gedaan!! Prachtig!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart! Hele mooie kleuren en erg mooi met de vlinders.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat heb je toch geweldig gedaan Sieta deze kaart erg, erg mooi.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg mooi Sieta! Ik bezit nog geen pannetjes, behalve die in mijn keukenkastjes...haha! Maar het resultaat is super, dus wie weet:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Sieta, helemaal in mijn favo kleurtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lief kaartje en ik moest wel hartelijk lachen om de uitspraak van Mieke over de pannetjes in het keuekenkastje lol.
    Het is een erg sjiek kaartje geworden.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Sieta,

    Mooie kleur heb je gebruikt! En wat een gave vlinder! Mooi gedetailleerd!!
    Werkt het wel fijn, met die pannetjes?
    Erg mooi!!

    Ik hoop dat je weer snel jezelf bent!! Je maakt erg leuke creaties!!

    Veel knutselgroetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooi kaartje Sieta.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ooohh wauw Sieta wat een bjoetie!! Mooie stempel en supergoed gelukt voor de eerste keer met je pannetjes, hahah!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hij is prachtig Sieta, ik vind dat je er ook zoveel kanten mee op kunt, heb ook maar een paar kleurtjes, ben ook aan het sparen voor pastels, gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh wat een super mooie, chique kaart heb je gemaakt!! Prachtig!! Mooie effect met de pan pastels! Bij mij staat het knutselen ook op een laag pitje maar ik wil toch binnenkort de tempo wat opvoeren ivm de kerstkaarten. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind je kaart prachtig geworden. Had 'm al gespot op FB. Erg mooi resultaat hoor met je 'pannetjes'. Jammer dat ze zo duur zijn, maar ja dan houd je wat te wensen over :)

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat n prachtige creatie heb je gemaakt en leuk dat je mee doet met de wedstrijd op het duymelotblog, succes he!
    Groetjes margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.