Mijn Volgers

woensdag 17 oktober 2012

Easelkaart

Hallo lieve bloggers daar ben ik weer.
Op het blog van Hobbyjournaal hebben ze een challenge met de opdracht om een Easelkaart te maken met een stempel of knipvel van Yvonne Creations erop verwerkt.

Ik heb voor deze kaart een knipvel gebruikt. Het DP komt uit een blokje van Kruitvat.
De stansen die ik gebruikt heb zijn van Spellbinders, Marianne Desing en het kooitje met vogel heb ik ooit eens een keer bij de Boekenvoordeel gekocht.
Een kantje om de kaart overeind te houden, een bratje als bloemenhart en plakparels voor de afwerking.
De bloemen zijn van WOC.
Ik wens jullie allemaal een fijne knutseldag op deze natte en gure woensdag.


16 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje weer, leuk zo'n easelkaart. ik heb er nog nooit een gemaakt maar als ik deze zo zie denk ik dat ik toch echt een keer overstag ga want het is leuk!
    Mooi gemaakt, fijne dag, groetjes hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schat van een kaart en ik ben gek op die kleur

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij zit je in je "niet erken week" Sieta je bent zo prducief en dit is weer een dot van een kaart!!!!!

    Liefs en idd lekker binnen blijven knutselen want het is zo niet de beloofde mooie woensdag met rond de 18 graden!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Sieta,

    Leuke kaart! En die kerstboomhanger is echt meesterlijk!!
    Echt kei gaaf!!
    Leuk dat je ook zo enthousiast bent!
    Bedankt voor je lieve reactie op m'n kaartje!

    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie easelkaart Sieta, mooie kleurtjes en een lief 3D plaatje....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige easelkaart, lief adrukje, mooie frame met bloementoef. Hier viel de nattigheid vandaag mee, maar echt een gezellige dag voor buiten was het ook niet, dus lekker aan het knutselen geweest.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, Sieta!! Mooie kleurtjes en die MD mal is ook zo gaaf!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig zeg deze gedraaide ezelkaart! Mooie kleuren ook. Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart,lief die stempel,zo mooi ingekleurd.
    Prachtig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie easelkaart heb je gemaakt Sieta. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi, je kaart! Lieve kleurtjes en mooi aangekleed.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een lief mooi kaartje Sieta.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattig kaartje Sieta, mooi kleuren! Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw Sieta wat een schitterende kaart heb je gemaakt, ik vind hem werkelijk prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Absolutely gorgeous dearest Sieta:) Beautiful design and lovely image:) Fabulous flowers:)
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.