Mijn Volgers

dinsdag 2 oktober 2012

Herfst

Hallo lieve bloggers.
Eerst even een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers, ik hoop dat jullie hier de inspiratie op kunnen doen die jullie zoeken.
De titel zegt het al, ik heb een  hersfst tag gemaakt. Buiten regent het hier en de blaadjes vliegen al weer vlink in het rond. Tilda heeft het aardig druk om de bladeren bij elkaar te vegen en rust even uit.
Ook de lantaarntjes kunnen weer wat vroeger aan om wat licht in de duisternis te geven. Nu kan ik wel een heel verhaal gaan vertellen hihihi, maar daar zitten jullie niet op te wachten.
Deze tag heb ik gemaakt voor de challenge van It's a Magnolia, waar ze dus een tag vragen.
Bij DMCC luid de opdracht Bingo en ik heb voor Swirl, Borderrandje, Tekst en Borderrandje, kant, parels gekozen.
Bij Just Magnolia is de opdracht Paerls and Diecuts.
En bij Stempeltraume is de opdracht Herbst/Autumn.
Volgens mij voldoe ik aan alle opdrachten.
Tilda heb ik ingekleurd met copicmarkers en daarna uit geknipt. Het lantaarntje heb ik eens van een lieve blogvriendin gekregen als dank voor de gemaakte layout. De blaadjes gestempeld op papier wat ik eerst met verschillende kleuren distress inkt heb bewerkt en daarna uitgeknipt.
Het borderrandje is gemaakt met een MS pons. Het DP is van Magnolia "Turning Leaves" en gemat op oranje cardstock. Nog een stans van Magnolia en Marianne Design erop verwerkt en de swirl is van Memory Box. De plakparels komen bij Action vandaan. Nog een stukje kant en een tekst en mijn tag is compleet.
Fijn dat jullie weer even de moeite nemen om bij mij langs te komen en een reactie stel ik zeer op prijs.
Nog een fijne avond en tot de volgende post.



28 opmerkingen:

  1. Schitterende tag heb je gemaakt Sieta.
    Ik vind het wel gezellig hoor om je verhaaltje te lezen.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige en super leuke tag Sieta.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige herfsttag heb je gemaakt Sieta, ik vind hem helemaal top.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie tag heb je gemaakt Sieta.Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem beeldschoon.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sieta, een hele mooie tag heb je gemaakt. Heerlijk herfst.! Fijne dag, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtige tag, heel mooi van kleur , een vrolijke herfst tag
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi sieta
    een geweldige herfttag en die kleuren stralen toch vrolijkheid uit
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart en van die heerlijke hersftkleuren toppie

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi gemaakt Sieta, alles klopt weer op je tag.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf, Sieta!! Prachtige herfstkleuren. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een schitterend mooi kaartje
    mooi in die herfstkleuren

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg leuke tag in prachtige herfstkleuren: heel mooi geworden.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gave tag Sieta, echt mooie herfstkleurtjes heb je gebruikt!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie herfsttag is dit Sieta. Leuk de grote lantaarn en mooie warme herfstkleuren!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Sieta,
    Wat leuk een herfsttag. Mooie herfstkleurtjes heb je gebruikt, echt een heel mooi geheel zo met die grote lantaarn.
    Groetjes MIrande

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige tag, heel mooi deze herfstkleurtjes.
    groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wunderschön.
    Vielen Dank für Deine Teilnahme bei Stempelträume.
    LG Stine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fabulous creation! Thanks for joining us at Just Magnolia this week.
    Hugs,
    Mae

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beeldschoon kaartje heb je gemaakt.
    Dank je wel voor het meedoen bij DMCC.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Sieta,

    Deze is ook al zo mooi. Prachtige herfstkleurtjes.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heeeel mooi Sieta, prachtige warme tinten...echt herfst. Super gedaan!
    Dankjewel voor de bijdrage aan onze challenge bij DMCC, lieve groetjes Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig gemaakt, Sieta. Wat een mooie herfstkleuren.
    Bedankt voor het mee doen bij de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt en ja natuurlijk voldoe je aan onze opdracht. Ook compliment voor je prachtige blog, ziet er fantastisch uit met die mooie bloemenranden.
    Hartelijk dank voor je deelname bij Stempeltraume en graag tot een volgend keer.

    Lieve groet Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. prachtige ,leuke herfsttag
    bedankt voor je deelname aan dmcc
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.