Mijn Volgers

vrijdag 19 oktober 2012

Het Poekie pakketje

Hallo lieve bloggers.
Voor twee weken terug is dan eindelijk mijn pakketje met spulletjes vertrokken naar Poekie.(klik hier om het blog bericht te lezen)
Niet alleen ik heb de doos gevuld maar ook 3 lieve blogvriendinnen hebben een bijdrage geleverd in de vorm van prachtige kaarten. Ik zelf heb de kaarten aangevuld met die van mij en zo kwamen we op totaal 40 kaarten uit.
Genoeg om in ieder pakketje een kaart te stoppen, hoe leuk is dat?
Het is zo'n kleine moeite voor ons om wat te maken en je maakt er zoveel zieke kindertjes blij mee in deze moeilijk tijd, die ze helaas mee moeten maken. Hoe oneerlijk kan het leven zijn, kinderen horen een onbezorgde jeugd te hebben  en niet die verschrikkelijke ziekte te krijgen.
Ik ben blij dat ik een kleine bijdrage heb kunnen leveren om de zon weer even te laten schijnen voor een aantal zieke kindertjes.


10 opmerkingen:

  1. Wat ziet er dat allemaal super gezellig uit, Sieta!! Zooooo lief!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi Sieta wat jullie hebben gedaan.groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat geweldig lief dat je dit hebt gedaan
    en wat zullen de kindertjes er weer van opvrolijken
    ja echt suuuuupers, je bent een kanjer

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sieta, ik ben blij dat ik je heb mogen helpen met een kleine bijdrage aan dit geweldige project. Lieve groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat hebben jullie heel mooi gedaan Sieta, prachtig idee.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er geweldig uit voor het goede mooie doel Sieta.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzettend mooi Sieta! Niet alléén het doel, maar ook de inhoud.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een geweldig mooi pakket hebben jullie samengesteld voor dit mooie doel.
    Als ik had geweten dat ik kaarten had mogen sturen naar je, had ik er zeker een paar gehad. Dus de volgende keer hou ik me hiervoor aanbevolen.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig initiatief Sieta, helemaal super, ik zie de glimlachjes al verschijnen op hun gezichtjes. Helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super mooi pakketje is het geworden.
    Heel goed initiatief.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.