Mijn Volgers

zaterdag 27 oktober 2012

Kerstkaartje

Hallo lieve bloggers.
Deze keer even een korte post, ik ben nog met wat creaties bezig maar ze zijn nog niet helemaal klaar.
Daarom even een eenvoudig kaartje tussen door, je hebt nogal wat kaarten te versturen en het ontbreekt eigenlijk aan tijd om allemaal uitgebreide kaarten te maken. ( ik moet natuurlijk ook veel eerder beginnen)
Dus deze is er een van weinig tijd hihihi.
Maar daarom niet minder leuk om te maken hoor.
Alleen cardstock, stansen en een 3D plaatje van marieke zijn hierop verwerkt.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij;
Craftyhazelnut's Christmas; Christmascard with no patterend paper.

Ik wens jullie allemaal nog een fijn weekend en tot de volgende post.



26 opmerkingen:

  1. Gorgeous card - thanks for joining in my CHNC challenge 96 - hope to see you again soon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sieta,ik vind hem toch wel mooi hoor.Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een mooie kerstkaart Sieta.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. inderdaad een 'eenvoudig kaartje' betekent niet dat ie niet mooi zal worden.
    integendeel....ik vind dat je het mooi hebt gedaan.
    met die mal maakt het zo stijlvol en het plaatje erop maakt het compleet.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi sieta
    soms kan eenvoudig toch heel mooi zijn zoals deze kaart en de blikvanger is zeker ook die mooie stans!
    fijne avond en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Sieta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje hoor Sieta. Ben zelf niet zo van de 3de plaatjes maar deze is heel mooi,
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind dit toch een hele mooie sjieke kaart.
    fijne zondag groetjes Joke

















    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook een simpel kaartje kan leuk zijn, kijk maar naar deze.
    Vind hem erg mooi geworden.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wonderful card and lovely flowers dearest:)
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook al vind jij hem dan eenvoudig ik vind hem prachtig geworden Sieta. Mooie kleuren ook.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. al vind je hem eenvoudig ik vind het een plaatje

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. het mag dan volgens jou een simpel en eenvoudig kaartje zijn het is daarom niet minder mooi
    je hoeft echt niet alles uit de kast te halen voor een mooi kaartje, dat bewijst dit kaartje maar weer eens
    het ziet er echt schitterend uit

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. WWat een prachtige kaart heb je gemaakt Sieta.Fijne dag, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is schitterend Sieta, wat is dit een mooie basis met die mal, ben er zelf ook zooooo blij mee.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hij mag dan naar jou zeggen eenvoudig zijn, maar ik vind hem mooi hoor. De kleur is helemaal mijn favoriete kleur :)

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi die Sieta,

    Ik dacht ... wat een apart kaartje toen ik die van jou een mijn zijbalk zag staan. Kaars dicht bij genomen.
    Deze heb je verwerkt tot een leuk geheel. Komt goed tot zijn recht op die mooie mal.
    Gezellige groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Eenvoud kan heel mooi zijn Sieta en dat is dit kaartje. Mooi stans!!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Sieta

    Soms is de simpelheid van een kaart juist heel erg mooi.
    En ik vind het een leuk kaartje die je gemaakt hebt.
    Ik moet nog beginnen met me kerstkaarten dus ik mag wel gaan opschieten.

    Groetjes Cynthia.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een prachtig mooi kaartje. Ik ben ook druk bezig, maar de tijd vliegt sneller als ik wil ....

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw wat is ie gaaf Sieta in al zijn eenvoud!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Geweldig mooi simpel kaartje, ziet er echt super uit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterend gedaan. ZO mooi stijlvol.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.