Mijn Volgers

dinsdag 16 oktober 2012

Kerstster

Hallo lieve bloggers.
Ik wil jullie nogmaals een kerstboomhanger laten zien, alleen is deze anders dan de voorgaande.
Deze kerstster is gemaakt met vijf vierkantjes waarvan ik de randen en de hoeken geponst  heb met een MS pons. Toen op alle vijf, aan een kant, een grote ster gestempeld met Versafine Vintage Sepia.
Daarna op de andere kant van de vijf vierkantjes, een kleinere ster gestempeld. Toen dat klaar was de vierkantjes in model gevouwen en tenslotte ze allemaal aan elkaar geplakt, op de laatste twee na.
Die zitten met een lintje en een ringetje aan elkaar vast. Als je het ringetje naar boven schuift, kan je de ster in elkaar  vouwen en dan gemakkelijk opbergen tot de volgende keer om weer te gebruiken.
Een mooie platte kerstster die weinig ruimte inneemt.
Bij Elke kaart een feestje hebben ze een challenge met de opdracht om een kerstboomhanger te maken en daar wil ik met deze ster aan meedoen.
Ook gaat deze ster naar Krea2Day voor de challenge van Oktober.
Ik wens jullie allemaal nog een fijne avond en tot blogs.


17 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kersthanger Sieta, super gemaakt...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kerstster Sieta! Ik ben hier ook druk mee bezig, het geponste randje vind ik ook erg mooi staan.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kersthanger Sieta.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi gemaakt ik zou hem wel in mijn boom willen hagen hahahah wat een beaty

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave kersthanger. Zo maar even de vouwblaadjes erbij pakken en uitdokteren hoe je het gemaakt hebt.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vori jaar kreeg ik zo'n prachtige ster van Thea en was er direct helemaal weg van. Die van jou is nog mooier met die rand rondom, schitterend Sieta! Wel balen dat EKEF 2 weken na Krea2Day met hetzelfde komt...toeval????

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi sieta
    wat een geweldig mooie kerstster,echt een plaatje en vooral in een mooie kleur!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat heb je die mooi gemaakt!! Ziet er erg gaaf uit, Sieta!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. MOOI!! en heel sierlijk deze kersster!!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kerstcreatie, Sieta! Zelf ben ik helemaal nog niet in de kerstmood;)
    Bedankt voor het mee doen bij eKeF.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kersthanger, echt een plaatje...

    Gezellig en leuk dat je meedoet met EKEF

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel gaaf dit model! Mooi uitgevoerd ook nog dus een prachtige hanger geworden.

    Fijn dat je meedoet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super wat een geweldige kerstboomhanger!
    Gezellig dat je meedoet met EKEF!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.