Mijn Volgers

donderdag 4 oktober 2012

Merry Christmas

Hallo lieve bloggers.
Ik heb maar weer eens een kerstkaart gemaakt. De tijd gaat nu toch wel echt snel en voordat je het weet moeten ze alweer op de post.
Voor deze kaart heb ik maar weer eens een digi van Tobi uit de printer laten rollen. Ingekleurd met distress inkt. Met een perlen pen wat sneeuwvlokje op het afdrukje gemaakt.
Dit afdrukje gemat op donker rood cardstock.
De kaart zelf is van wit cardstock en daarop DP van Memory Box "mistletoe" gemat. Dit is een pakje met prachtig kerstpapier. Het DP van de vijf streepje komt ook uit dit pakje en vond ik zo leuk bij het afdrukje passen.
Verder nog twee grote kerststerren geponst met een MS pons en hierop de randjes wat sneeuw gedaan. Nog een Poinsettia  LR0121 van MD en nog wat kleine sterretjes geponst. Hierop zitten plakparels.
De tekst komt uit een blokje van Papermania "Mistletoe Kisses" en deze heb ik gemat op glans cardstock en wat verhoogd opgeplakt.

Met deze kaart wil ik meedoen bij;
Christmas Challenge; Sketch
Christmas Card All year Round; Oktober Create a card using a non traditional inmage with traditional Christmas colours
Crafty Hazelnut's Christmas Chall.; All Wrapped Up
Anything Goes Chall.;  Animals


Met deze kaart sta ik in de top 3 bij DMCC
 En met deze kaart heb ik de challenge gewonnen bij Krea2Day



Ik wil jullie nog bedanken voor alle lieve reacties op mijn vorige kaart, is zoooo leuk om te lezen wat jullie ervan vinden.
Nog een fijne dag en tot de volgende post.



35 opmerkingen:

  1. Wat een schatje en leuk papier heb je in de achtergrond gebruikt. Mooi gedaan ook. Complimenten. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een prachtige kaart Sieta, mooi papier en een prachtige stempel....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi sieta
    wat heb je er een lieverd van gemaakt met die leuke digi en mooie kleuren!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterende kerstkaart Sieta.
    gefeliciteerd met de top3 en als winnar.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om te zien dat er nog meer Toby fans onder de bloggers zitten, je hebt hem mooi gekleurd en verwerkt Sieta.
    groetjes Liesbeth en gefeliciteerd met je top-prestaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nou sieta van harte gefeliciteerd met je gewonnen prijzen, maar ook wel verdiend hoor,
    meid wat maak je toch telkens schitterende kaarten, zo ook deze weer
    echt suuuuuuper mooi

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart! En proficiat met je top 3 en je prijs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is je kerstkaart schitterend geworden Sieta, ik vind hem super.
    Groetjes van Anita
    En oh ja gefeliciteerd met je prijzen, super

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Allereerst gefelicieerd met top 3 plek en je gewonnen prijzen. Mooi is je kerstkaartje en wat een leuk afdrukje is dit!!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart hoor, leuk stempeltje ook!!
    gefeliciteerd met je prijzen!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Your cards are beautiful - thanks for joining in my CHNC challenge 92 - hope to see you again soon x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hey Sieta,
    Wat een leuke kaart!!
    En een schattig afdrukje!!
    Gefeliciteerd met je kaartjes!! Supergaaf!!
    Mag ik misschien wat vragen?
    Welke printer gebruik je voor je digi's? En welk papier gebruik je dan om te printen?

    Groetjes,
    ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Sieta,

    Wat vind ik dit een leuke kerstkaart.
    En die stempel wat is die lief.
    Dat heb je weer leuk gedaan hoor Sieta,

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Ilse, ik hoop dat je nog eens langs komt om dit te lezen.
    Ik heb een Epson Stylus DX4000 printer en ik gebruik Canson Montval 185gr Aquarelpapier voor het printen.
    Ik kan ook wel de 300 gr gebruiken alleen moet ik het papier dan even wat aanduwen bij het naar binnengaan van de printer.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die is heel erg leuk geworden, Sieta!! Leuke digi! Krijg gelijk zin om ook kerstkaarten te maken!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig gecombineerd kaartje Sieta.
    Het afdrukje met het papier is een super combi. Ik moet ook maar weer eens mijn Toby's op gaan zoeken. Je hebt me heerlijk geïnspireerd.
    Nog gefeliciteerd met je top kaartjes.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een dikke proficiat met je top 3 plekkie en je gewonnen challenge. Welverdiend hoor. Dit is ook weer een winnar, zeker weten. Wat een überlieve digi en supermooie kaart. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een prachtgie kaart en gefeliciteerd met je prijsjes
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi,
    Wat een mooie kaart en gefeliciteerd met je top 3plek.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. gefeliciteerd.
    Dit kaartje ziet er ook super mooi uit en zal me verwonderen als je hier niet mee wint

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kaart Sieta.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi kaartje Sieta. Schitterende digi ook.
    Gefeliciteerd met je top noteringen.
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. gefeliciteerd met het winnen van je kaarten, super!!
    dat is erg leuk nieuws.
    dit kaartje is ook zo lief en schitterend gemaakt.
    mooie lay-out.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een prachtig kaartje; Tobi is wel superschattig. Proficiat met je winnende kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Goeiemorgen Sieta, wat een prachtige kaart heb je gemaakt en je digi is zoooo leuk. Gefeliciteerd met je prijsje. Een hele fijne dag, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heeeeeeeeee collega bofbips!!! Super dat je weer in de prijzen bent gevallen Sieta maar je kaartjes zijn ook zo mooi, dit is ook weer een plaatje met die schattige Tobi!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schitterend kaartje en wat een schattig stempeltje.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een schitterende kerstkaart en erg leuke digi.
    Je hebt hem super ingekleurd.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Sieta wat een schitterende kerstkaart heb je gemaakt met de sketch van CCWS, prachtig gedaan. En schitterend gekleurd!! Bedankt voor je deelname bij CCWS en veel succes

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dit vind ik nou echt een prachtig kaartje, Sieta. Daarom vind ik het ook zo jammer dat-ie niet mee kan doen met onze challenge op CCWS...je bent namelijk de twist vergeten. Toch leuk dat je 'm laat zien en als je nog een kaartje wilt maken mèt de twist dan kan dat natuurlijk altijd nog. Hopelijk tot een volgende keer bij CCWS :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooi afdrukje heb je gebruikt.
    Prachtig papier en lint.
    Al met al een mooie kaart.


    Groetjes Nellos

    BeantwoordenVerwijderen
  33. What fab cards! Lovely designs.

    Thank you for joining us at Anything Goes

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wil je mijn adresgegevens Sieta LOL, wauw vind hem schitterend!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Lovely cards. Thanks for sharing with us at CCAYR this month.

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.