Mijn Volgers

woensdag 10 oktober 2012

Nog wat kerstboom versiering

Hallo lieve bloggers.
Ik wil jullie nog even een paar kerstboom versiersels laten zien voor de kerstboom van Krea2Day.
Ik had de smaak aardig te pakken en vond nog een paar leuke 3D plaatjes om ervoor te gebruiken.

Zoals dit plaatje, er staat op het 3D vel ook een gespiegeld plaatje, wat natuurlijk heel leuk is om z'n kersthanger mee te maken.

Ook dit plaatje staat er gespiegeld op.
En tenslotte heb ik ook deze nog maar gemaakt, aan de ene kant een 3D plaatje en de anderkant leuke stansje erop verwerkt.

Alle 3D plaatjes zijn weer van Marieke's Designs.
Ik weet niet als er nog wat hangers bijkomen, ik ga eerst maar weer eens aan de kaarten.


13 opmerkingen:

  1. wauw wat is dit moooooooooi,
    wat heb je dit schitterend gemaakt,
    ook omdat het aan beide kanten mooi afgewerkt is,
    dat zal zeker mooi staan in de kerstboom bij krea2day

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sieta dit is wel heeeel creatief mooi gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi sieta
    wat zal jou kerstboom er vrolijk en stralend uit gaan zien met al dat mooi's wat je maakt!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o wat een schatjes, leuke en mooie boomversiering Sieta.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gemaakt Sieta.
    Die met die maantjes vind ik heel leuk
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat zijn ze super geworden Sieta, schitterend zal de boom worden door jouw creaties, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee zeg! Ze zijn heel mooi geworden. Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie kerstversieringen heb je weer gemaakt. Je tobi kaartje hieronder is ook weer superleuk. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig gemaakt Sieta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige kerstversiering , heel mooi
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fabulous creations:) Sweet and cute:)
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.