Mijn Volgers

dinsdag 23 oktober 2012

Prettige Feestdagen

Hallo lieve bloggers.
Eerst een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers, ik hoop dat jullie hier wat inspiratie op kunnen doen.
Bij NKU hebben ze voor de challenge als opdracht om de sketch te gebruiken en als extra moet het een vintage creatie worden.
Telkens wou ik al een keer hier aan een challenge meedoen, maar dan is mijn kaart klaar en staat er toch weer geen Nederlandse tekst op, wat bij deze challengeblog een vereiste is.
Maar deze keer heel goed opgelet bij het maken en zie daar, een Nederlandse tekst erop.
Ik heb een al wat ouder stempeltje van Magnolia gebruikt en voor het eerst als sepia ingekleurd met mijn copics. En voor de eerste keer ben ik best tevreden over het resultaat. Het kan natuurlijk altijd beter hihihi.
Het DP is van MD en de label-stansen van Magnolia. Het randje is geponst met een Avec randenpons.
De tekststempel is van Nicole, de sterretjes van Xenos en het lint komt bij de boekenvoordeel vandaan. Ook heb ik nog Stickles (Copper) gebruikt.
Alle randen oud gemaakt en aangezet met Walnut stain  Distress inkt.
Deze kaart doet verder mee bij;
Hobbyhome hobbyartikelen Chall. Ton sur ton
De Creatieve Zebra; Alles mag met twist
Cute Card Thursday; Got Glitter
Loverly Hanglar; Use Ribbons and or Trim
Magnolia Down Under; Inspired bij a song (eva Maria)
Stamptacular Sunday; No Rules

Leuk dat jullie weer langs zijn gekomen en een reactie wordt zeer op prijs gesteld.

40 opmerkingen:

  1. Prachtig alles in diezelfde warme tinten, isje goed gelukt met inkleuren Sieta!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super mooi geworden hoor echt mooi ingekleurd. de kleuren passen super goed bij elkaar.
    groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Sieta
    Bedankt voor je deelname aan de Hobbyhome Challenge

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gemaakt! Leuke skets met die labels, heel mooi!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een gave kaart, schitterend Sieta.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart! Mooie kleuren, heel goed gelukt!
    Ga me toch ook eens wagen aan het sepia kleuren, als ik deze van jou zie.....
    Liefs Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je kaartje ziet er prachtig uit.
    Normaal doe ik altijd bij nku mee, maar deze keer sla ik over

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een schitterend kaartje is dit
    mooi in die sepiakleur

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Lovely Hanglar or Sweet Magnolia lover
    What A great card you have made Lovely colors and a sweet image! Thanks you for joining us at the Lovely Hanglar or Sweet Magnolia challenge blog hope to see you next time
    hugs Ria
    come and check out my blog and become a follower

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wowwwww schitterend mooie kaart heb je gemaakt Sieta. bedankt voor je deelname bij de N.K.U. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Sieta, ik vind je kaart echt schattig zeg, mooi zo in die beige tinten. Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een prachtige kaart Sieta:0)
    bedankt voor je deelanme bij de NKU!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi kaartje Sieta, ik vind de sepia kleuren erg goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig dat sepia,het is een heel mooi geheel geworden dat word vast een topper bij een van de challenge's waar hij meedoet.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow wat een mooi kaartje.
    Prachtige details.
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw wat is ie schitterend Sieta, gave kleuren en mooie details!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi Sieta,

    You achieved a beautiful vintage look on this card. I love the Magnolia stamp, one of my favorites that is on my wish list. A beautiful design with the monotone look, the stars, the pretty magnolia tags and the gingham bow.

    Lovely!

    Thank you so very much for playing with us at Stamptacular Sunday! We are so happy that you could join in the fun.

    :) Pam

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een beauty is dit weer. Ik vind dat je Tilda prachtig hebt ingekleurd. Mooi afgewerkt met al die details. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Sieta,
    Wat een schitterende kerstkaart. Helemaal in mijn favoriete kleurtjes en mijn scrapstijl. Ik het een top creatie.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw wat een schitterende kaart heb je gemaakt Sieta, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Your card is so beautiful!!
    Thanks for joining MDUC this week.
    Hugs, Camilla

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Geweldige kaart Sieta, een plaatje is het!
    Dankjewel voor het meedoen bij ons HH-blog, lieve groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een super, super mooie kaart, echt geweldig.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Fabulous card dearest Sieta:) I adore the brown shades and This gorgeous sweet Tilda:)
    Lovely tags:)
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het kaartje ziet er erg leuk uit en leuk model kaartje he ik heb hem ook al opgeslagen om hem een keer te maken.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het is een plaatje Sieta en dank je wel voor het meedoen bij NKU.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hij is prachtig zo in die sepia kleur Sieta, en leuk dat je de sketch van de NKU gebruikt hebt, bedankt voor het meedoen.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  28. leuk gedaan hoor! Tilda heb je mooi ingekleurd! En ik zie lint! Dus helemaal goed!
    Bedankt voor je deelname aan de creatieve zebra!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  29. hoi sieta
    wat een bjoetie,erg mooi in deze kleuren en sketch,super!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een prachtige kaart Sieta.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Had de sketch al gezien en vond hem best lastig. Maar jij hebt er echt een prachtig mooie kaart mee gemaakt.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wauw Sieta, wat heb je een schitterende kaart gemaakt met de sketch. Super dat je meedoet bij NKU.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wat een mooie kaart en zo anders van kleur, vind ze heel geslaagd
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Leuke kaart zeg !!

    Bedank voor je deelname bij de NKU.

    Groetjes, Marjan
    handmadebymar.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hele mooie kaart is het geworden. Ik heb ook steeds Engelse teksten op mijn kaartjes valt me op. Ik had zelfs een maart ingestuurd bij NKU met een Engelse tekst. Gelukkig zag ik het op tijd en heb ik het nog aan kunnen passen. Jouw kaart is echt fantastisch!!! Succes

    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een prachtige kaart! Leuk dat je meedoet met de wedstrijd van NKU.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een supermooie kaart Sieta!! Schitterend in de bruin tinten. En vintage...ik hou ervan.
    Bedankt voor het meedoen bij Hobby Home.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  38. hij is super mooi geworden
    succes met de challeng

    gr patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat heb je een prachtige kaart gemaakt met deze schets! Leuk dat je meedoet met de uitdaging van de NKU!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Mooi is je kaart Sieta!!!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes hennie, DT NKU.

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.