Mijn Volgers

maandag 8 oktober 2012

Versiering voor in de kerstboom

Hallo lieve bloggers.
Bij Krea2Day hebben ze een erg leuke candy deze maand en wel maak een versiering voor in de kerstboom. Nou dat vind ik wel een erg leuke uitdaging en ben ermee aan de slag gegaan.
En dit is hem dan geworden, een kerstbal gemaakt met een 3D plaatje van één van mijn favorieten  Marieke Designs.
Ik heb het plaatje op een stuk wit cardstock geplakt wat ik eerst met een embossingmal door de cuttlebug heb gehaald. En deze met de goede kant naar achteren gelaten, zodat de achterkant er zo uitziet en toen heb ik het plaatje uitgeknipt.
Maar nu vond ik de achterkant er wel een beetje kaal uit zien, dus nog maar een 3D plaatje gezocht voor deze kant.
En zo is mijn kerstbal aan de achterkant geworden.
Ik heb de smaak te pakken en ga proberen nog wat te maken, het is zo leuk om te doen en het kost je helemaal niet zoveel werk omdat het een leuk klein projectje is. Je mag helemaal zelf bedenken wat je wilt maken, als het maar niet te groot is en in de kerstboom past en het natuurlijk een winterse uitstraling heeft.
Kijk HIER eens naar nog wat voorbeelden en de regels waaraan je moet voldoen om in aanmerking te komen voor de super leuke prijs die je kan winnen.

Zo, de kop van de week is er weer af, de zon schijnt hier heerlijk dus duik ik nog even de tuin in voor de laatste werkje voor de winter zijn intrede doet.
Ik wens jullie allemaal nog een fijne dag en tot blogs .


22 opmerkingen:

  1. Nou Sieta van mij mag de winter toch nog wel even weg blijven, hahaha!! Je hebt een prachtige kerstboomdecoratie gemaakt!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sieta,leuk joh die kerstbal mooi gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super mooi, ik ben ook altijd druk geseest met deze knipvellen, ze zijn zo mooi hé?!
    Succes in de tuin, heerlijk hoor!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kerstbal voor in de boom heb je gemaakt.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan Sieta, klein en fijn!! Ik hoop echt dat er animo voor deze leuke uitdaging is want tot nu toe amper reacties op het blog zag ik! Ik moest wel lachen om de reacties bij mij want hoe leuk het ook is om ze te maken en hoe ze er uit zien, ik ga ze echt niet in mijn eigen boom hangen hoor!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dit schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Sieta!

    Leuk gemaakt!! Wat leuk dt je meedoet met de challenge!
    Het is ook een superleuke uitdaging!
    Nog bedankt voor je reactie op mijn vraag over je printer.
    Uiteraard heb ik m gelezen! Ik kijk vaak op je blog, je staat in m'n sidebar!

    X ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een prachtige kerstbal Sieta.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuke kerstbal Sieta, ik zag gisteren de oproep op het blog en ga ook zeker wat proberen te maken voor in de boom.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi sieta
    wat zal dat een vrolijke kerstboom worden als je er meer van dit mooi's in hangt!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooie kerstbal heb je gemaakt Sieta.Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is mooi zeg!! Wat een geweldig idee ook!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Sieta,

    Wat een leuke uitdaging, en wat heb jij er een super leuke creatie van gemaakt.
    Groetjes Cis

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kerstbal, mooi ook dat je de beide kanten hebt bewerkt!!

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zal dat leuk staan in de kerstboom zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtige kerstbal en wat een leuk idee, heel mooi
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig idee, zo'n kerstbal!! Heel erg mooi gedaan!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke uitdaging en wat een mooie voorbeelden Sieta, geweldig hoor,
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke kerstbal! Hopelijk wordt het morgen ook zo mooi, want ik moet de tuin ook nog in...
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een prachtige kerstbal heb je gemaakt. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hé deze had ik ook nog niet gezien die zijn ook erg leuk en mooi geworden. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.