Mijn Volgers

zaterdag 24 november 2012

Even een (beginnende blogger) onder de aandacht


Hallo lieve blogdinnen.
Deze keer even geen creatie van mij, maar een blog die ik even onder de aandacht wil brengen.
Denise Carlier had mij een mail gestuurd met de vraag als ik een blog-layout voor haar kon maken aan de hand van haar visitekaartje.
Zei bakt heerlijke en taarten, cupcake's, cakepops, koekjes en maakt ook bonbons, maar het allermooiste is nogwel de opmaak daarvan.
Plaatjes zijn het gewoon.
Ze had nog geen blog, maar heeft inmiddels er een aangemaakt.
En als je een blog hebt wil je natuurlijk ook graag wat volgers hebben en daarom geeft ze nu een Give away weg bij 25 volgers.
Dus lieve mensen houden jullie ook van deze lekkernijen en maak je zelf ook wel eens wat, dan zou ik je aanraden eens bij haar langs te gaan, want ze zet zo nu en dan ook wat tips en zo op haar blog om er zelf mee aan de gang te gaan. Natuurlijk kan je ook binnenkort bij haar workshops volgen.



4 opmerkingen:

  1. Hmmmmm ziet er lekker uit! Ben al eens gaan kijken en wat zien haar kunstwerkjes er heerlijk uit zeg! Ben alvast volger geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de lekkere link! :)
    Mooie blog-layout trouwens!!

    Groetjes, Poekie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tuurlijk doen we dat.
    Zulke lekkere dingen is dat geen moeite.
    Vind het zelf ook altijd leuk om cupcakes etc. te maken.

    Groetjes Cis

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.