Mijn Volgers

donderdag 29 november 2012

Extra Challenge bij Hobbyhome Challengeblog

Hallo blogdinnen.
Bij Hobbyhome - hobbyartikelen Challenge blog hebben ze een extra  sint/kerst challenge.
De opdracht hiervoor is; 
Laat een creatie zien wat je afgelopen jaar gemaakt hebt en die voor jou op de een of andere manier speciaal is.
Nou ik hoefde niet ver terug te zoeken voor mijn speciale creatie.
Alles wat ik maak en gemaakt heb de afgelopen tijd was leuk om te maken en op de verjaardagskaarten na, zonder een speciaal doel. Maar dit is toch wel iets heel speciaals voor mij geworden.
Wie is niet blij met het bericht dat je weer oma gaat worden.
En naar aanleiding daarvan is deze creatie ontstaan.
Hoe kan je de aanstaande ouders beter vertellen dat ze een kinderwagen voor de nieuwe baby krijgen, door er zelf een te maken en die dan cadeau te doen.
Inmiddels is de kinderwagen gekocht en betaald door deze oma en opa.
Ze zijn er super blij mee.

Ik wens iedereen nog een fijne avond en tot de volgende post.





12 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit schitterend gemaakt Sieta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is zeker een goed rede om deze creatie nog eens te laten zien en mee te doen met die challenge. Ik vind het nog steeds prachtig gemaakt.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit zijn ook hele mooie toppers Sieta. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan me helemaal goed voorstellen dat je dit hebt uitgekozen want opa en oma worden is helemaal geweldig en wat heb je dit toch mooi gemaakt, ik keek er toen al heel lang naar maar dat doe ik nu weer net zo hard. Schitterend Sieta.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat schitterend gemaakt Sieta, prachtig en wat is het toch leuk om oma te worden he !!
    Het is ook zo,n rijkdom. En wat zullen ze blij zijn met de gekochte kinderwagen. Deze miniatuur is ook superleuk,

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige creatie heb je gemaakt!
    Echt een plekje waard op de nieuwe challenge van hobbyhome.

    Lieve groetjes hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi,
    Kan me voorstellen dat deze creatie heel bijzonder is. Vind het nog steeds ontzettend mooi. Succes met de challenge.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig deze creatie en een hele leuke manier om kenbaar te maken wat jullie kado is voor de ouders.
    Dat dit heel bijzonder voor je is snap ik héél goed!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze leuk.
    Dat wil ik altijd ook nog een keer maken.

    Groetjes

    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja dit was wel een hele speciale creatie want wie is niet blij met het bericht om opa en oma te worden.
    Ik las dat de kinderwagen al is gekocht leuk Sieta geniet er maar van.
    fijn weekend groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een supergave creatie heb je uitgekozen voor op het blog van Hobbyhome, geweldig!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.