Mijn Volgers

dinsdag 6 november 2012

Witte Kerstkaart

Hallo lieve blogmaatjes.
Zoals vele onder jullie al hebben gezien, krijg je bij de nieuwste Magnolia Ink Magazine een super leuke stempel cadeau.
Nou daar moest natuurlijk direct iets mee gemaakt worden.
En dit is het dan geworden.
Het afdrukje ingekleurd met copicmarkers, ik ben er zelf niet helemaal tevreden over, maar tja de ene keer lukt het kleuren gewoon beter dan de andere keer toch?
Het is een helemaal wit (kerst) kaartjes geworden, wat de opdracht was bij Duymelot, alleen het afdrukje mag je kleuren.
Op de rand van het afdrukje heb ik een stempel van Crealies gebruikt "Non stop stamps", gestempeld met Distress ink pumice stone.
Ik heb verschillende stansen gebruikt o.a. van Marianne Designs, Joy en Spellbinders.
De tekststempel is van MD.
Een lintje aan het labeltje en nog wat plakparels op de kerstbloemen en onder en bovenaan op de kaart.
Glitter op de bloempuntjes.

Met deze kaart wil ik graag meedoen bij;
Duymelot; Witte Kerstkaart
Crealing; Alles mag
Magnolia Mania; Motiv 3D
Papertake Weekly; Anything Goes
Tilda's Town; Winter Weather

Bedankt voor al jullie lieve reacties op mijn vorige kaart, is telkens weer super leuk om te lezen en ik vind het geweldig dat jullie de moeite nemen om te reageren.
Nog een fijne dag en tot de volgende post.


48 opmerkingen:

  1. Wow Sieta, wat een prachtig kaartje is dit, zo ontzettend lief! ik vind hem schitterend, je hebt jezelf weer overtroffen hoor!
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele prachtige kaart Sieta, vind het wel mooi ingekleurd....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje!
    Leuk deze stempel!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Onwijs Sieta, ik moest even goed kijken maar is het eerst een zwarte kaart en daar heb je die schitterende rand op gestempeld en dan komt het beeldige witte kaartje met al die stansen en die lieve Tilda????

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Irene,
      Nee het is geen zwarte kaart maar gewoon een achtergrond om de foto een beetje mooi erop te krijgen.
      En die rand heb ik met een fotoprogramma gemaakt, dus is geen stempel.
      Ik bewerk altijd mijn foto's wat en deze keer heb ik een masker gebruikt, wat die rand op dat zwarte dan weergeeft.
      Ik had hem ook genomen met een witte achtergrond maar dan komt de kaart niet zo mooi tot z'n recht, vandaar het zwarte.
      Dus het is helemaal een echte witte kaart.

      Liefs, Sieta

      Verwijderen
  5. O wat een leke kaart heb je gemaakt met het leuke stempeltje van het Magnolia Magazine , bedankt dat je meedoet met onze challenge bij Duymelot !
    Suc6 ! Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart Sieta! Heel sierlijk zo in het wit en wat is dat stempeltje leuk!

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtkaart Sieta die stempel is ook zo lief

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart Sieta.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een beeldig kaartje Sieta,

    Steekt zo lekker af tegen de zwarte achtergrond. Zo komen de witte mallen ech tot hun recht. Inderdaad een enige stempel. Mooi gekleurd trouwens.
    gezellige groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauwwwwww Sieta wat een prachtige witte kaart heb je gemaakt met en beetje roze. Het is een schat van een stempel. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend en sierlijk is deze witte kaart met de lieve Tilda in het middelpunt.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Sieta

    Wat ziet je kaart er weer geweldig uit echt super !!
    En het is een hele leuke stempel van Magnolia die ga ik ook zeker aan me stempels toevoegen.

    Groetjes Cynthia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat prachtig!!! Bij mij ligt deze stempel ook al klaar om te gebruiken ;-) Je mag met deze kerstkaart ook meedoen met de challenge van AnMaCreatief. Volgens mij had je al één keer meegedaan, maar je mag 3x per maand meedoen!
    Wat een knap resultaat heb je gekregen met alleen wit!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende witte kaart Sieta enne het stempeltje is echt lief, leuk dat je meedoet met de challenge van Duymelot!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super mooie kaart Sieta!
    Het stempeltje ligt hier ook klaar om gebruikt te worden.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi Sieta ik zie niks verkeerd aan jou kaart hoor.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtige kerstkaart Sieta.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart Sieta! Ik vind het wit een hele chique uitstraling hebben. En je kleurwerk is prachtig. Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind je kaart helemaal super!! Prachtig gedaan zo in het wit. Die stempel is erg leuk, ik heb em ook, ook mooi ingekleurd, hoor!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind hem schitterend Sieta, zo ingekleurd op een wit kaartje, en je kleurwerk ziet er echt prachtig uit hoor.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele mooie stijlvolle kaart! En wat is er mis met je kleurwerk??? t"Ziet er heel goed uit!
    Liefs Ditta.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw zeg wat ziet dat er toch mooi uit zo'n witte kaart echt heel sfeervol!!
    En ik vind je kleurwerk super hoor ik doe het je niet na met markers :-)
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een mooie creatie en dat stempeltje is inderdaad een schatje. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterend gemaakt. Deze Tilda ligt ook nog klaar om ingekleurd te worden.
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh wauw wat is die super geworden Sieta, ik vind het prachtig zo met dat wit/roze. Helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik vind hem erg goed gelukt hij is erg mooi geworden./
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ja wat een dotje hè?! Ik heb 'm ook maar nog geen tijd gehad ermee te spelen. Groetjes Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Beautiful card! Thanks for joining us at Tilda's Town this week.
    Hugs,
    Mae

    BeantwoordenVerwijderen
  29. hoi sieta
    vind je kaart echt helemaal supermooi en leuk die gekleurde tilda op een prachtige witte achtergrond
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige kaart! En ik blijf een witte kaart toch wel heel mooi vinden. Je afdrukje vind ik wel mooi gekleurd hoor.
    Het is een schatje.
    Mooie stansen heb je gebruikt.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oooooohhhhh wat is ze mooooii!!! En je kaart ook. Heel stijlvol en romantisch. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo Sieta,
    wat een schitterende kaart
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Super mooi kaartje en zo lief dit afdrukje, heb hem ook net vanmiddag gehaald.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hé, hé, eindelijk lukt het me weer om een berichtje bij je achter te laten. Ik kan Blogger af en toe wel.....
    Wat een schitterende kaart heb je gemaakt, prachtige stansen en wat een super leuke Tilda.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Fabulous card and Adorable image:)
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een leuk kaartje zeg! Groetjes Willemijn

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wauw Sieta, wat heb je dit geweldig mooi gedaan! Bedankt voor je deelname bij Duymelot wedstrijd! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Aww this is gorgeous, I love this new stamp, she's so cute. Thank you for joining us at Tilda's Town. Teresa xx

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wonderful card Sieta!!
    The image is super cute and I loooove all those die-cuts..
    Thanks for playing with us at Tilda's Town this week..
    Good luck in the draw..
    Hugs, Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Gorgeous Sieta! Lovely Tilda creating! So glad you linked up to Tilda's Town Challenges! Thanks for playing!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Prachtige kaart! Tilda komt helemaal tot haar recht zo.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat prachtig en geweldig dat je mee doet met de Crealing challenge. Groetjes joyce
    ps ik geef een Candy weg op mijn blog misschien vind je het leuk om mee te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Gorgeous card dearest creative^_^ I love all this white and the sweet image ^_^
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Thank you so much for sharing your wonderful talents with us at Papertake Weekly! Hope you join us again soon!
    hugs, Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  45. A wonderful creation you´ve made :0)))

    Thanks for joining us at Magnolia-Mania ;0)

    Hugs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.