Mijn Volgers

zondag 4 november 2012

Label/Tag

Hallo allemaal.
Hier ben ik weer en nu met een kerstlabel/tag.
Erg leuk om te maken en weer eens wat anders dan een kerstkaart om iemand toe te sturen.
 Deze lieve Magnolia stempel heb ik ingekleurd met copicmarkers en daarna uitgeknipt.
Op de vleugeltjes Stickles "Frosted Lace" gedaan.
Het DP wat ik gebruikt heb is van BoBunny "Midnight Frost". Dit is zo'n super gave DP uitgave en heb ik al menig keer voor een kaart gebruikt.
Alle randjes weer met de hand gestikt en aangezet met Walnut stain distress inkt.
Verder stansen van Marianne Designs, Memory Box, Spellbinders, Martha Steward en Magnolia gebruikt.
Ook nog een taartkleedje en een bradje in het bloemetje gedaan.
Onder op de label nog een stukje kant verwerkt.

Met deze label/tag wil ik graag meedoen bij;
Ge-We Hobby Challenge; maak een label/tag
Midweek Magnolias; Anything Goes
Fab'n Funky Chall.; Die cuts/Punches
Copic Marker Europa; Some thing for Christmas, but no card
Christmas Stampin; Anything Goes
Scrap&More; Winter
Hobbyhome Challenge; Kerst in niet traditionele kleuren
You, Me and Magnolia; Anything Goes
AnMaCreatief Chall.; Kerst
Sweet Stampin Chall.; All That Glitters
The Ribbons Girls; Spakle
Nadia's Challenge; Alles behalve een kaart
Lovely Hanglar; Girls Only

Ik wil jullie allemaal weer bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige kaart, super om te lezen wat jullie ervan vonden.
Nog een fijne zondag en tot de volgende post.


54 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige tag is dit geworden, alle details die ik zie zijn zoooo mooi.
    Leuk dat je meedoet met YMAM.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,
    Wat een mooie tag. Echt heel mooi uitgevoerd.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sieta, wat een prachtige tag heb je gemaakt. Mooie details allemaal. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi sieta
    wat heb je een geweldig mooie tag gemaakt en gaaf met al die dingen die je erop hebt gezet!ik was op de beurs en zocht bij magnolia dat hartlabeltje wat je bovenin hebt geplaatst maar mooi niks :-(( was er niet!
    maar kan nu wel jou prachtige tag bewonderen!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige tag Sieta!
    Fijne zondag nog.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow Sieta wat is dit een beeldschone tag!
    Je begint al helemaal mee te doen aan "vol, voller, volst", iets dat ik zo niet kan maar echt prachtig vind!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi gemaakt Sieta! Ik heb zelf altijd moeite met zoveel dingen op 1 kaart ( of in dit geval tag) maar het geheel is echt heel mooi. Ga het ook maar eens proberen.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is weer prachtig Sieta, superveel te zien aan mooie dingen.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OO wat is dit mooi! Je hebt prachtige kleuren gemaakt, zo schitterend gedaan, knap hoor!
    Fijne zondag, liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sieta, zou je deze geweldige creatie misschien opnieuw willen linken op ons HH-blog. Ik heb een fout gemaakt en daarom een nieuwe Mr.Linky moeten installeren....oeps! Sorry voor het ongemak. Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie creatie, bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een prachtige label Sieta, mooi bewerkt.
    je had hem ook nog bij nadia's challenge kunnen doen alles behalve een kaart.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg mooi Sieta, mooie details.
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sieta, wat een enige label heb jij gemaakt. Ik heb hem eerst eens op mijn gemak zitten bekijken, want er staat zoveel op. Toch is hij niet te druk, want je hebt het in een kleur gehouden. Die kerstboom doet het leuk. De mal van magnolia vind ik ontzettend leuk, maar ze zijn wel aan de prijs.
    Kortom een zeer geslaagde tag.
    Gezellige groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een fantastisch label, helemaal super.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie tag Sieta!! Prachtig in die wittinten en wat een details. Liefs,Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow wat een beauty!!!
    Leuk dat ie meedoet met onze HH-challenge!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, dit is wel een topper!! Wat is deze schitterend, helemaal prachtig!!!

    Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een pracht Tag Sieta en van die mooie details

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wowwwwwwww schitterend Sieta ,wat een mooie tag heb je gemaakt. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wowww wat een mooie Tag Sieta
    Bedankt voor je deelname aan de Hobbyhome Challenge

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Bedankt voor je lieve reactie op mijn kaart van vandaag....jij hebt ook weer een prachtige kaart gemaakt!!
    Mooie kleuren combo en details! Tilda staat er ook weer schitterend bij!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow die is mooi geworden. Prachtig met al die details.
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat weer een geweldig mooie tag Sieta, schitterend gemaakt.Leuk dat je meedoet met de challenge van Hobbyhome.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ja hij is prachtig gemaakt het stempeltje is ook zo lief.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Thank you for entering this week at Sweet Stampin' with your lovely card. Debbiex

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schitterende creatie! En dan bedoel ik niet alleen de vleugeltjes!! Hihi
    Geweldig om naar te kijken!! Erg mooi!

    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige tag!!!
    Leuk dat je meedoet met Nadia's challenge!
    xxx Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Fabulous tag:) Many layers and texture:) Lovely details and gorgeous image:)
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een schitterende label heb je gemaakt Sieta, ik vind de kleuren helemaal fantastisch. Het is echt een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  31. ohhh Sieta, wat een plaatje!!! Helemaal mijn kleurtjes ;p Je hebt mijn adres nog wel hé hihihi! En nu ik je Distress Ink. zie besef ik dat ik de verkeerde heb gekocht op de beurs; suf!! Terug op mijn lijstje hahah!
    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een hele mooie tag en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
    Grtjs cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wow, wat onwijs mooi gemaakt deze tag, helemaal af en echt mijn ding ! Wat onwijs leuk dat je meedoet bij de challenge van Scrap en More en heel veel succes. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Prachtige tag Sieta mooie kleuren gebruikt en heel veel leuke details.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Heel erg mooi gedaan. Leuk dat je meedoet met de novemberchallenge bij AnMaCreatief.
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

  36. Prachtige label.
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wauw wat een plaatje zeg!

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wowww Sieta,wat prachtig gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. wat een prachtige label ,heel mooi
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Prachtige tag heb je gemaakt in hele mooie tinten!
    Dank-je-wel voor het meedoen met de KERSTchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Very, very pretty!!! I really like all the details of your sweet project!
    Thanks for joining our challenge at the Copic Marker Europe Blog.
    Big Hugs
    Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Heel erg mooie creatie!
    Je afdrukje is heel erg mooi gekleurd en je hebt het heel mooi afgewerkt met prachtige details!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een mooie tag heb je gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Het blijft een beauty, maar dat had ik hierboven ook al gezegd. Leuk dat je hebt besloten om mee te doen aan Nadia's challenge. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  45. wat een schitterende tag, lekker veel op te zien iets wat ik altijd erg mooi vindt.
    dank je wel voor je deelname aan de challenge van scrap en more.
    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  46. She is a sweetie nestled on so many layers. Looks great with all the touches of gold. Thanks so much for playing along with us at CSAYL!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Absolutely stunning! :)

    Thanks so much for joining us at Sweet Stampin this week,

    hugs

    xxalisonxx

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wow this is gorgeous, so many beautiful details, love it, thanks for sharing with us LHOSM, hugs Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hele mooie tag geworden en leuk dat je meedoet aan de challenge bij ge-we.
    Gr.Thea
    DT Challengeblog ge-we

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wonderful tag Sieta!! Love all the fab details. Really stunning!!
    Hugs
    Cinzia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wauh wat mooi bedankt voor je deelname bij scrap & more

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Prachtige creatie heb je gemaakt, dank je wel voor je deelname bij Hobbyhome.

    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.