Mijn Volgers

zondag 11 november 2012

Lift-kaart

Hallo blogvriendinnen,
Deze keer even heel wat anders dan jullie van mij gewent zijn.
Ik had een uitdaging gevonden waaraan ik al een tijdje zoiets had van "hier wil ik toch eens een keertje mee aan de gang".
En wat blijkt dat moeilijk te zijn zeg, iets helemaal namaken pfff. Ik had aldoor de neiging om er nog wat bij op te doen.
En uiteindelijk is dit het geworden.
Ik hoop dat mijn lift geslaagd is.
Dit was de kaart die je moet liften


Dus mijn kaart doet mee bij;
Liftschallenge; challenge 29
Een hoop inspiratie Chall.; Baby (jongens) kaartje

Bedankt weer voor het langskomen en ik wens jullie nog een fijne zondag.

27 opmerkingen:

  1. Ik vind hem prachtig gelukt hoor Sieta. En het is zeker moeilijk om iets helemaal na te maken, want je wilt er toch je eigen draai aan geven.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Top Sieta, het lijkt na-apen maar is het toch ook weer helemaal niet en daar zit hem de kneep bij die lift challenge!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sieta...een Super leuk kaartje!!
    Moeilijk vind ik het ook,het lukt mij vaak niet.
    Deze is de moeite waard hoor!!
    Fijne zondag verder.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Sieta,

    Het liften van je kaartje is heel goed gelukt.
    Net als Glenda al zegt het is veel lastiger om iets precies na te maken. Maar het ziet er echt geweldig uit.

    Groetjes Cynthia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig!!! Maar liften is toch niet exact namaken? Ik meende dat je toch iets je eigen draai aan mocht geven...

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een prachtige liftkaart heb je gemaakt Sieta.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk kaartje geworden, en mooi na gemaakt dat is erg goed gelukt.
    groetjes Joke


    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jezelf uitdagen is natuurlijk altijd leuk. En zeker als het dan ook nog eens goed lukt. Ik vind je kaart namelijk heel mooi en gelukt hoor.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gedaan, mooie kleuren gebruikt.
    Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw schitterende kaart weer Sieta en dat is idd moeilijk, ik heb daar ook altijd moeite mee ;-)

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi! Prachtige kleuren! Leuke uitvoering!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is je toch heel goed afgegaan Sieta, ik vind hem prachtig geworden, prachtige kleuren heb je trouwens gebruikt. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De kaart is erg mooi geworden ook ik moet aan de slag met een babykaart. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het lijkt makkerlijker dan het is een kaartje liften maar goed gelukt Sieta. Het is een schattige lift geworden.
    Groetjes, marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lijkt me idd geen makkelijke opgave, maar het is je goed gelukt. Hij is erg mooi gelift.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat knap gedaan.
    liefs Anke

    ps je brengt ons wel aan het twijfelen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind hem ook heel mooi gelukt! Ik hou van dit papier. Hele mooie strik ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Sieta,
    Wat leuk dat je de uitdaging bent aangegaan en ik vind je lift meer dan geslaagd! Heel leuk papier voor deze babykaart. En wat grappig om te horen dat je het zo lastig vond, want dat is aan je uitwerking helemaal niet te zien. Doe je de volgende keer weer mee? Bedankt voor deze keer in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige babykaart, Sieta! Mooi gelift met dat prachtige papier!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Sieta wat een prachtige kaarten die je ontworpen hebt.
    Ik ben volger bij jouw geworden en zou het leuk vinden las je ook bij mij langs komt. ik ben pas begonnen met een blog maar misschien toch leuk om te bekijken.
    janieskaartenwereld.blogspot.com

    groetjes Janie
    Ik heb met plezier naar je creaties gekeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat mij betreft helemaal geslaagd hoor! Ziet er goed uit.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterend gelift, Sieta!!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart in deze mooi tinten. De strik is super erop! Ook het stempeltje is erg sierlijk. Goed geslaagde uitdaging, hoor! Fijn dat je meedoet met onze challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een geweldig mooi babykaartje, erg leuk!
    Leuk dat je meedoet met de challenge van EHI.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Sieta,

    ik vind het een supermooie kaart! Ik heb de lift ook gezien en zou er nooit op gekomen zijn om er een babykaartje van te maken! Kan heel prima!!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge van EHI!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel erg mooi is je liftkaart Sieta.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes hennie, DT EHI.

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.