Mijn Volgers

vrijdag 30 november 2012

Uitslag Candy

Hallo lieve blogdinnen.
Vandaag maak ik de uitslag bekend van mijn candy.
Super dat er 63 volgers mee hebben gedaan, bedankt daarvoor.
Tijdens deze candy tijd heb ik er ook weer wat volgers bij gekregen en ik wil deze volgers nogmaals hartelijk welkom heten op mijn blog.
Ik zal jullie niet langer in spanning houden en nu maar bekent maken wie de winnaars zijn geworden.
Ik heb random laten lopen en de volgende nummers zijn tevoorschijn gekomen.
De winnaar van de Paars/aqua is geworden;
Reactie 7 is van Astrid
De winnaar van  Rood/roze is geworden;
En reactie 37 is van Dora.
Dames gefeliciteerd met jullie prijs.
Willen jullie mij even een mail sturen met gegevens waar ik de candy naar toe kan sturen, dan komt hij zo spoedig mogelijk naar jullie toe.
31svdv@gmail.com
Alle andere deelnemers bedankt voor het meedoen.


15 opmerkingen:

  1. astrid en dora van harte gefeliciteerd met jullie gewonnen prijs
    en sieta bedankt voor deze kans

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi dames
    van harte gefeliciteerd met jullie mooie prijs e nu er lekker van gaan genieten!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dames gefeliciteerd met jullie gewonnen prijsjes. En Sieta, jij bedankt voor deze kans :)

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Astrid en Dora van harte Proficiat met deze leuke prijs en sieta bedankt voor deze kans,

    Fijn weekend en groetjes,

    Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dames hartelijk gefeliciteerd met deze mooie candy.

    groetjes akrin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Astrid en Dora van harte gefeliciteerd emt jullie prijs. Veel plezier met het gebruik van de mooie dingen die jullie gewonnen hebben.
    groetjes
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd dames met deze leuke prijs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Joepie ik heb gewonnen, wat leuk zeg, dank je wel Sieta. Ik stuur je een mail.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi Sieta,
    tjee.....zie ik zomaar mijn naam staan. wow. wat is dit leuk, Zeg! ik ga je mailen.
    Astrid, jij ook gefeliciteerd met deze prachtige candy.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dames van harte gefeliciteerd en Sieta bedankt voor de kans.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd Astrid en Dora, super dat jullie gewonnen hebben. Die Dora zag net dat ze ook al gewonnen had bij De Nederlandse Kaarten Uitdaging, helemaal top voor haar.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met deze mooie prijs dames.Sieta bedankt om ons deze kans te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd Astrid en Dora, veel plezier met jullie gewonnen candy. Siete bedankt dat ik ook mee mocht doen.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat dames, en Sieta hartelijk dank voor de kans. Fijne zondag.Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.