Mijn Volgers

maandag 19 november 2012

Verjaardag en Kerstkaartjes

Hallo liever bloggers,
Even een korte post met twee verschillende kaartjes.
Ik zit momenteel wat krap in de tijd doordat er wat opdrachtjes liggen die ik graag af wil maken.
Een daarvan is een voorbeeldkaart, die ik nog niet kan laten zien en de anderen "blog-layout" opdrachten.
Deze kaart had ik nog niet geplaatst, ik had hem voor de verjaardag van Babette gemaakt.
Met deze kaart wil ik graag meedoen bij;
It's a Magnolia Challengen, waar de opdracht is om een creatie te maken met alleen een dier-stempel van Magnolia erop.
****
En om toch aan de hoeveelheid kerstkaarten te komen die ik graag wil versturen, ben ik over gestapt naar het maken van wat eenvoudige kaartjes.
Deze kaartjes zijn 10 x 10 cm en kan je gemakkelijk van de restjes cardstok maken.
Het stempeltje komt uit een zetje wat ik bij de boekenvoordeel had gekocht.
Leuke kleine  winter/kerst stempeltjes, die je eventueel ook nog in kan kleuren.

Zo dit was voorlopig even mijn post, ik weet niet wanneer ik weer met een nieuwe kom.
Bedankt dat jullie weer met zovelen op mijn vorige post gereageerd hebben, het is altijd zo leuk om te lezen wat jullie ervan vinden.
Tot gauw, hoop ik.


26 opmerkingen:

  1. Hallo Sieta,leuk stempeltje je eerste kaart je hebt er een mooie kaart van gemaakt.De kerstkaarten zijn ook mooi en makkelijk temaken.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart,die eerste! Mooie kleur, ben gek op paars... En als je heel veel kerstkaarten moet hebben, is het helemaal niet gek om er een stel eenvoudige te maken, ze zijn leuk!
    Liefs Ditta.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je maakt me nu wle nieuwsgierig met al die opdrachten Sieta, zit je nog/weer in DT's of heeft het daar niets mee te maken????
    Je kaarten zijn weer leuk en ik begin te geloven dat we ineens allemaal op de "snelle" toer gaan hoe dichterbij December komt, lachen!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi zijn je kaarten,zowel de kerstkaartjes als de verjaardagskaart.
    Sukses met al je opdrachten,gaat vast lukken!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi siësta
    Wat een geweldige vrolijke kaart met die kerstbeer en ook nog in fraaie kleuren en je kleine kaartjes zijn zeker handig maar ze zijn wel erg lief
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super gaaf kaartje heb je gemaakt Sieta.
    die kleine kaartjes zijn heel erg leuk.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuk idee, zulke kline kaartjes, heel mooi , het andere kaartje is prachtig
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooie felicitatie kaart is dit Sieta. Ik vind die kleuren zo mooi en je stempel is mooi ingekleurd. De makkelijke kaartjes zijn heel handig. Moet ook eens iets vinden wat makkelijk te maken is. De tijd vliegt..

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauwwwww Sieta een hele mooie kaart heb je gemaakt. Fijne avond, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dank je wel voor je kaart iamc mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaartjes Sieta! Heel erg mooi. Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaarten heb je gemaakt Sieta, ik vind ze prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supermooie kaart heb je gemaakt zeg!! Mooie kleuren en die stempel is ook zo cute! En idd een hele handige manier op leuke originele kerstkaartjes te maken, die leuk kleintjes!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart Sieta. Leuke stempel ook.
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je Cas kaartjes zijn super, maar doe mij maar deze schitterende kaart met al dat moois erop!! Geweldig!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Just fabulous card and sooooo sweet^_^Beautiful color,I like a lot lilac.And lovely image^_^
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterende kaart zeg, lief afdrukje !

    Liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Sieta,

    Wat een leuke kaart heb je gemaakt en wat een lief stempeltje heb je gebruikt.
    En je kaartjes hier onder vind ik ook geweldig je zecht zelf eenvoudig maar ik vind ze super.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige verjaardagskaart voor Babette met een lief afdrukje!
    Je serie simpele kerstkaartjes zijn heel mooi!!

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het berenkaartje is eenschatje ook je snelle kerstkaartjes heb je erg leuk gedaan.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Bedankt voor je kaart, ik vind hem helemaal fantastisch.
    Zo leuk dat mensen de moeite nemen om een kaartje voor je te maken.
    Ook je kertskaartjes zijn leuk gedaan.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke en mooie kaarten laat je weer zien! Ik ben voor de kerstpost ook zeker van de 'snelle' kaarten, dus zo'n serie is hartstikke geschikt daarvoor.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. heel leuk hoor

    Bedankt voor je deelname bij IAMC

    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Knap wat jij hier laat zien!
    Ikzelf heb dat setje stempels van boekenvoordeel ook, zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.