Mijn Volgers

dinsdag 13 november 2012

ZWANGER

Hallo lieve bloggers.
Mochten jullie denken dat ik zwanger ben, dan moet ik jullie teleurstellen hihihi.
Pffff ik moet er echt niet aan denken hoor op mijn leeftijd.
Maar ik ga wel weer Oma worden en dat is natuurlijk wel SUPER leuk.
Onze jongste dochter (Cynthia), kwam ons afgelopen donderdag, samen met haar man en zoontje, het grote nieuws brengen.
Niet dat ze ons in woorden vertelden dat er een tweede op komst was, maar Pascal (kleinzoon) had een shirt aan waarop aan de voorkant stond "ik ben binnenkort niet meer in m'n ...... en op de achterkant stond een plaatje van een eendje.
Het was mij en mijn man nog helemaal niet opgevallen, maar onze oudste dochter was er ook (de hele club kwam mee eten hihihi) en ik was druk in de keuken bezig.
Totdat de oudste opeens riep "JE BENT ZWANGER????", tegen haar zus.
Bij haar was het kwartje gevallen.
Eind mei is ze uitgerekend en natuurlijk wou ik wat voor de ouders maken.
Deze kinderwagen heb ik gemaakt en ik zal jullie even vertellen waarom, tenminste als jullie de tijd hebben om dit lange blogbericht uit te lezen. (geen tijd, ook niet erg hoor, een reactie alleen vind ik ook geweldig hihihi)
In hun vorige huis hadden ze erg weinig opbergruimte, dus toen Pascal niet meer in de kinderwagen paste, hebben ze hem verkocht.
Maar nu moet er weer een nieuwe komen en mijn man en ik willen die hun graag cadeau doen.
Dus ik heb op het dekbedje in de kinderwagen een flopje gelegd  met een kaartje erin waarop staat dat ze een kinderwagen kunnen kopen met deze tegoedbon.
En toen moest de kinderwagen natuurlijk nog ingepakt worden, nou dat was haast net zoveel werk als het maken ervan.
Maar het is gelukt, een strik eromheen van blauw en roze lint, tja want het is afwachten wat het gaat worden.
Lieve mensen, hier zit een blije Oma dit berichtje te schrijven en ik kan niet wachten om dit kleine wormpje straks in mijn armen te houden.

Bij Kea2Day hebben ze deze maand een challenge waar de opdracht is om wat te maken wat je cadeau kunt geven, maar geen kaart. Nou daar doe ik dus maar aan mee met deze creatie, want volgens mij voldoe ik aan de opdracht.
Bedankt dat jullie langs komen en de tijd hebben genomen om dit bericht te lezen en een reactie achter te laten.
Tot de volgende post.


47 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd dat is alijd leuik nieuws toch,..
    ik verwacht mijn kleine deze maand.

    liefs alice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou allereerst proficiat dat je weer Oma wordt Sieta.
    je hebt een schitterende kinderwagen gemaakt en kalender.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk gefeliciteerd!
    Je kado is super leuk. Daar zijn ze vast heel blij mee.
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke gefeliciteerd zeg met dit leuke vooruitzicht :)
    Het kinderwagentje is geweldig!

    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartstikke leuk, gefeliciteerd.
    En het cado is een super cado.
    Ik zou er ook zeker mee meedoen in die wedstrijd. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh Sieta wat leuk zeg gefeliciteerd hoor ook voor Cynthia!!!
    Wat lief van jullie om een kinderwagen cadeau te doen en wat heb je er lief leuk cadeautje van gemaakt helemaal geweldig!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook al hebben we elkaar nog nooit ontmoet, door de leuke blogcontacten voelt het net alsof ik jou en Cynthia ken dus ik zit hier helemaal mee te genieten. Wat een heerlijk nieuws Sieta, een hele dikke felicitatieknuf voor Cynthia en jou, voelt ze zich goed?? Wat een beeldige cadeau heb je gemaakt, wat zul je pret gehad hebben tijdens het freubelen en voor de candy bij de andere Cynthia is het een schot in de roos!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gefeliciteerd!!
    een gezellige tijd toegewenst met je dochter.
    en nou dat je over je dochter hebt...zij heeft toch ook een blog? het is daar aardig rustig, geloof ik.
    volgens mij als ik het nog goed weet had haar zoontje een gebroken voetje?
    ik zal eens kijken op mijn bloglist.
    maar goed....jij wordt weer oma en je man opa. ((:
    felicitaties ook aan je dochter.
    volgend jaar worden wij ook weer oom en tante,zelfs twee keer. allebeide schoonzusjes verwachten hun tweede kindje. februari en in mei.
    veel succes met de challenge want je hebt een prachtige creatie gemaakt. ook erg mooi dat jullie een kinderwagen willen schenken. leuk kado.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooh wat heb je dat prachtig gemaakt! Zeker goed voor een nummer 1 plaatsje! Gefeliciteerd met dit super leuk nieuws :D.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijk verhaal! Heb het helemaal gelezen hoor; de blijdschap spat ervan af. Gefeliciteerd! Heerlijk om naar uit te zien in het noieuwe jaar. Wat een leuk kado heb je zo bedacht. Heel mooi gedaan.
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dat is altijd mooi nieuws.
    Je kinderwagentje is prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een orginele manier om te laten weten dat je zwanger bent!
    Je hebt een prachtige kinderwagen gemaakt!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooh wat leuk dat je weer oma wordt. Van harte gefeliciteerd! En wat een ontzettend leuk idee van het shirt hahaha Ja, dat moet je net doorhebben haha
    Je kinderwagen is helemaal top! Denk dat je vast hoge ogen zult gooien om dat moois van Krea2day te winnen! :) Succes!

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Eerst gefeliciteerd, Sieta! Wat een blij en spannend nieuws!
    Jouw creatie is schitterend, net als aan het gebonden cadeau.
    Erg leuk voor de toekomstige ouders.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi,
    Wauw wt leuk, vond het al stil op het blog van Cynthia. Jullie allemaal gefeliciteerd. Nu nog over je cadeau, helemaal geweldig. Mooi gedaan.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd Sieta,je kinderwagen is heelllll mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ow, gefeliciteerd!!!! Wat ontzettend leuk om weer naar uit te kijken, zo kleintje blijft bijzonder hé?! En mei... Dat is een super mooie maand, heerlijk in het voorjaar, kunnen ze volop wandelen met de nieuwe wagen ;-) Geniet ervan!!! en je cadeau is geweldig!!! Prachtig gemaakt.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  18. OO wat een leuke manier om te "vertellen" dat ze zwanger zijn, gefeliciteerd.
    Wat een schitterende kinderwagen heb je gemaakt, wat een leuk idee om een kinderwagen te geven met daarin een tegoedbon voor.......een kinderwagen!
    Geniet er lekker van oma in spe........(van de 2de dan hihi)..liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh hij is zeker gaaf!! Gefeliciteerd, Sieta, wat leuk, om weer oma te worden. Geniet van de tijd tot de kleine er is, en daarna natuurlijk!
    Succes met de wedstrijd (nu hoef ik niet meer mee te doen met mijn creatie haha, of zal ik toch nog een poging wagen hihi)
    Lieve groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Kan me helemaal voorstellen dat je zit te glimmen van trots dat je weer oma mag worden. Van harte Sieta voor jullie allemaal. en je creaties zijn weer helemaal geweldig mooi!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Van harte gefeliciteerd! en wat heb je er een fantastisch kado voor gemaakt.Schitterend gedaan die mooie kinderwagen.
    groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Congratulation Sieta! Thre is nothing more wonderfull than a baby in the family. I bet they will love the mini pram it´s so very cute and lovely! You have made a fab set. xx Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Van harte gefeliciteerd, Sieta wat ontzettend leuk dat je weer oma wordt.
    Je kinderwagentje is een bijzonder mooi kadootje, echt super leuk gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Van harte gefeliciteerd Sieta, leuk dat je weer oma gaat worden. Je hebt een supermooi kinderwagentje gemaakt...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd oma Sieta, wat leuk dat je weer oma gaat worden in mei. Super. En wat leuk dat Pascal een tshirt aan had met die tekst erop, zo grappig. Wat een schitterende creatie heb je voor hen gemaakt, ik vind het helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Van harte gefeliciteerd met dit geweldige nieuws oma. En wat ontzettend lief om voor de nieuwe baby een kinderwagen te kopen. Deze die je gemaakt hebt is trouwens ook erg mooi.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Sieta,

    Gefeliciteerd!! En wat heb je weer een mooie creatie gemaakt! Dat is een winner hoor ;) Die moet gewoon in aanmerking komen voor een prijs :P
    Ik zag jouw naam volgens mij 2x voorbijkomen als gekozen gast designers toch?? Dus dat is ook een felicitatie waard!
    Geniet van de positieve berichten!!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Proficiat oma met dit geweldige nieuws! Je creatie is weer een toppertje geworden. Daar zullen de a.s. ouders wel blij mee zijn geweest. Lieve groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Van harte gefeliciteerd en ik weet zeker dat ze dit wel erg mooi zal vinden.
    Liefs, Marìanne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Sieta, gefeliciteerd met dit mooie nieuwe nieuws. Oma worden super.!! Wat heb je een hele mooie kinderwagen gemaakt en ze zullen met beiden wel erg blij me zijn. Een fijne dag, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een leuk nieuws! Proficiat! En wat heb je leuke creaties gemaakt, de kinderwagen vind ik echt super. Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gefeliciteerd dat je weer oma mag worden en wat heb je een mooi cadeau gemaakt spannend hoor.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. hoi sieta
    VAN HARTE GEFELICITEERD,wat gaaf om weer oma te worden en dan zo leuke kinderwagen geven echt een toepasselijk cadeau en ja met die crisis zijn kinderen altijd extra blij en gelukkig met zo mooi cadeau!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Allereerst Gefeliciteerd..
    Het is een super mooie creatie geworden.. Verder vind ik de kalender ook ontzttend leuk.
    Is dit een stempel ( het kalender overzicht)
    Ik hoor het graag,

    Liefs, Deborah
    Http://boortj.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  35. van harte gefeliciteerd met dit leuke nieuws en wat een leuke kinderwagen heb je gemaakt ik had hem al op het blog van kea 2day gezien ik vind het heel mooi groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Terrific work dearest creative^_^
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gefeliciteerd zeg,echt super,bij ons kan elk moment het vijfde kleinkind geboren worden.
    Schitterend dat kinderwagentje.
    Ze krijgen een heel mooi cadeau van jullie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. wat een leuk nieuws dat is iets om helemaal blij van te worden Sieta gefeliciteerd.
    Het kinderwagentje is ook erg leuk geworden.
    groetjes Joek

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Oooh Sieta wat leuk nieuws. Gefeliciteerd en feliciteer Chyntia ook namens mij. Wat een schitterende creatie heb je gemaakt!!

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een fantastisch en mooi nieuws! Ik mis Cynthia trouwens al een tijdje in blogland.
    Je hebt een geweldig leuk cadeau voor ze gemaakt, ziet er echt super uit. Geniet maar heerlijk van de voorpret en breng mijn felicitaties maar over aan Cynthia!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Sieta..wat heb je leuke kado's gemaakt!
    Enne natuurlijk Gefeliciteerd, wat leuk nieuws.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat super leuk dat je weer oma wordt, gefeliciteerd.
    Erg leuk gedaan de kinderwagen en kalender.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een geweldig leuk nieuws zeg...gefeliciteerd!!! Wat een leuke manier om het jullie te laten weten ook! Ik hoop dat ze zich goed voelt en dat jullie allemaal kunnen genieten van de zwangerschap!
    En het kadootje zal vast met open armen worden ontvangen!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Het is toch juist heerlijk om zulke leuke, blije blogs te lezen!! Die kunnen me niet lang genoeg zijn ;-) Je wordt er tijdens het lezen zelf blij van :-)
    Wat een leuk nieuws: Hartelijk gefeliciteerd!! Dat alles maar voorspoedig mag gaan en er in mei een prachtig, gezond kindje geboren mag worden.
    Je hebt een prachtige creatie gemaakt. Heel knap, en zo ontzettend mooi en toepasselijk!!

    Liefs Emmy

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hoi Sieta,

    gefeliciteerd met dit heuglijke nieuws, zo'n mooi en hartverwarmend cadeau.

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een heerlijk bericht zeg!! Gefeliciteerd!
    En wat super leuk die kinderwagen met een bon erbij, geweldig!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoi Sieta, even niet in blogland en je ziet dat je zo´n leuk en bijzonder bericht dan zomaar misloopt, wat een fijn nieuws en wat een geweldige kinderwagen heb je gemaakt. Geniet ervan.
    Groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat jullie hier een reactie willen achter laten.
Ik waardeer dat enorm en lees ze telkens weer met veel plezier. Bedankt voor de moeite die jullie hiervoor doen.